Selam Bro'lar
Özlenmiş olmayı umuyorum.
Bu gün ne kadar yorucu ve iyi bir gün olmasada enerjim yerinde.
Bir iyi bir kötü haberim var sizlere... ilk önce uzun aralıklarla gelemeyeceğim ama her hafta girip kontrol ediyorum bilditimleri -_-#...
O da ne!? Ne göreyim sadece yorum ve yeni bölüm bildirimi :D
Evet. Çizim yapıyorum. Çizdiğiklerim o kadar çok ki... ben size hiç birini atmayacağım bu bölümde.
Aranızda yuri one ice izleyen var mı bilmiyorum ama o anime bana buz pateninde gaza gelip duvarla aşk yaşadığım anım geldi. Hadi size onu anlatayım da bir gülün..
Normal paten sürdüğümden (artislik yok) buz patenini ilk sürüşümde alıştım. Neyse bir gün böyle bir gaza geldim. Hızlandım hızlandım hızlandım. Ve o da ne -_-# yeni yeni süren biri karşıma geçti. Küçük kıza çarpmayım diye dönünce o hızla korkuluğa yapıştım. Ama böyle normal çarpma değil bildiğiniz sarıldım(aşk yaşandı) öyle bir ses çıktı mi herkes dönüp bana baktı ve ben gülüyodum.. Twister oynuyomuş gibi bir halim vardı :D sonrada ordan bir abi gelip bana dönüşlerle ilgili tüyolar verdi ona çalıştım... :( Kötü haber artık paten pisti yok....
Şimdiii resimlerrr
Dediğim gibi çizimleri sonra atıcam. Bunlar sadece üzerinden geçme ve boyama...Kendi tarzımca boyadım.
Instagramda buldum ve çok beğendim...Bu kendini çizen bi arkadaştı ona boyuyacağımı söylemiştim ama o arkadaş kimdi onu hatırlamıyorum. Bilenniniz varsa ona haber verirse sevinirim.
(Orjinal resmin dışına çıkmadım ufak tefek mininanıckkk (türkçe R.I.P) değişimler olabilir. Resmin uzerinden geçtip kendi kafama göre boyadım. )Diğerleri sonraki bölüme
Bi de saçlarımı kestiricem
Her ne kadar belime gelse de...
Şu şekil istiyorum.. :(
Ama benim saçlarım...
Düz diğil... :) dalgalı...
Düz olsaydı acımazdım ...🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Vote Yorum
Silzeri seviyom.(Lan okundu yapan sevimsiz arkadaş canlılık belirtisi ver)
Begeniyon mu beğenmiyon mu öğreniyim. En azından seviyolar falan derim. Zaten düşmanım değilsen boş yere takipte kalmazsın dimi ...
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟Bi de karar vereyim sunlardan alicam
19 tian çoook seker yaw ^_^
SONEA ÖPER ♡♡