goodbye

5 2 0
                                    

Mladá holka se zamiluje do kluka který je ten nejkrásnější na celé škole a myslí si že nemá šanci. A pak se ten kluk zamiluje do ní a všechno to dobře dopadne... Konec

Ne takhle to určitě nebude✖️

Nela Lebynová- bohatá, krásná, všem na škole známá. Prožívá svůj dokonalý život.

Ve škole je jak královna je v 8 třídě.
Když pomalu ale jistě končil školní rok rodiče Nely se rozhodly že je čas na změnu... a to na velkou změnu.
Stěhování.
Nela přišla ze školy plná energie a

načení. Přišli k ní rodiče a řekli jen dvě slova.

"Nelo promluvme si „

Nela nechápavě položila svoji tašku na zem a šla za rodiči do obíváku. Sedli si, a matka začala povídala...

"Nelo... si už velká a jà vím že to
vezmeš s pochopením„

Nela se na matku nedůvěřivě podívala.

" Budu chápat kdybys stím
nesouhlasila je to obrovzká změna a...„

Než dokončila matka svou větu skočil ji do řeči otec.

"Budeme se stěhovat„řekl rychle.
"Cože? To nemyslíte vážně!! Vždyť jdu do devítky!!! Budu končit školu!!!„
Nelo Nelo klid je to těžké ale spolu to zvládneme „ uklidňovala nelu matka.
"To si děláte zemně srandu! Vždyť jsme tu spokojeni nic nám tu nechybí a ja odtadyma neodejdu!!!!„ křičela Nela po celém pokoji.
" Nelo uklidni se a to hned otomhle rozhodujeme my a né ty jdi nahoru a tam přemýšlej co si dáš do krabic!!!„

Nela byla naštvaná. Odešla po schodech nahoru do pokoje a práskla s dveřmy. Otec byl na Nelu přísný ale to jen z dobrých důvodů, dělají pro ní vše, ale za to se musí chovat.

Nela si sedla na postel.
Schoulila se do klubíčka a přemyšlela otom co bude dělat.

Další ráno neprobíhalo moc pěkně...
Atfoméra byla napjatá, nikdo nechtěl mluvit.
K prvnímu slovu se odvážila Nela.

"A kdy se to budem stěhovat „řekla smutně a nejistě.

Otec odvrátil oči od novin a podíval se na matku.

"Zlatíčko... podívejse máme krásný byt s tatínek tam bude blízko pracovat a bude švecho naprosto ůžesné a proto se tam budem stěhovat už zítra. Vím ze to je brzo ale my to statímnek všechno zařídíme.„
" mami jestli tohle uděláte, tak si můžete být jistí že mi zničíte život„

Nela odešla do pokoje aby se chystat do školy. Dnes budou mít ve škole divadlo a nebudou se učit. Nachystala si věci a šla dolů oblékla si bundu, boty a čepku. Vzala tašku a bez rozločení odešla.

Cesta do školy ji trvá asi 30 minut.
Hned jak přišla do školy musela změnit svoji skleslou a smutnou náladu na veselou sebevědomou.

Přišla s úsměvem ke skříňkám a unich už čekala její parta holek. Barbara, Tereza, Andreja, Nataša a Lou.

Pozdravili se a odešli do své třídy. Ve škole jsou populární a nikdo se jim nemůže měřit, nikdo, vůdec nikdo. Sedli si do svých lavic. Nela seděla s Andrejou neboly s růžovou paní. Byla namyšlená a krásná, bohatá a slušnost ji teda chyběla.
Učitel přišel do třídy, pozdravil žáky, a sednul si na židly.
A s radostí oznámil že se můžeme chystat do divadla.
Všichni vstaly ze židlý ale první kdo mohl vyjít ze třídy byla Nela a její parta potom až zbytek třídy a nakonec učitel.

Den byl úžasný probíhal jednoduše přišli k divadlu tam ho potom zaplatily, odložili si věci  a šli dál.
Parta mněla čestné místo ve předu. Divadlo bylo jako vždy velice nudné a k tomu trvalo 4 hodiny.

Když skončilo mohly se všichni rozejít domů.
Nela a parta se rozloučili a odešly

Když se vracela Nela domů, stála před domem a dívala se na stěhováky jak vynášejí její postel. Vešla dovnitř a tam se na ni rodiče podívaly a usmáli se na ni, a matka řekla.

"Nelinko si v pořádku ?„

Nela odvrátila hlavu a šla do pokoje.
Když otevřela pokoj, tak se ji srce málem zastavilo... pokoj byl naprosto prázný. Sedla si na zem a dívala se do okna kde seděl malá síkorka. Na stole byl položený velký a otevřený kufr ve kterém bylo naskládané jen to nejdůležitější.
Najednou se ozvalo z dola
"Nelo vem si kufr a pojť dolů.„

Nela zavřela kufr vzala ho a šla pomalu dolů.

A tam ji čekali matka s otcem.

"Neli rozluč se už půjdeme „

Nela se podívala na matku a rychle odešla z domu do auta. Rodiče jeste stály ve dveřích a loučily se z domem který  pro ně hodně znamenal.
Po chvíly nasedli do auta. Auto se pomalu rozjíždí a zaním startovaly velké náklaďáky.

Ve škole nikdo nevěděl že se Nela stěhuje tedy až na učitele, ale ten to mohl říct až se odstěhují.

Nela s rodičemy v autě pomalu upouštěli město
Nela se dívala z okna a čekala až ji matka řekne jen jediné... Nelo tohle je naše nové město.

Pokračování příště...

LiveWhere stories live. Discover now