Bab 3;Cinta Monyet Bermula

84 2 0
                                    

Adrian mulakan kerjanya dengan senyuman yang lebar sehingga ditegur dengan Rafiq Shah(kawan kepada Adrian Fahizal)"Eh kau ni dah kenapa Adrian?tetiba jadi angau lain macam je?haha"."Mana ada!aku tetiba rasa happy semacam hari ni.maybe sebab semangat nak bekerja kot.haha.kau jangan fikir bukan-bukan laa Rafiq.haha".lalu Rafiq beredar dari tempat duduk Adrian dan sambung semula kerjanya sebelum meeting dimulakan.

Ketika Adrian membuat semakan fail projek bahagian pembinaan,lalu seorang pembantu peribadi Adrian datang ke tempatnya dan memberi pesanan kepada Adrian.

"Cik Adrian,jam 10.30 pagi ni cik ada meeting dengan Dato Razlan Ahmad ya!And then,Dato Razlan Ahmad ada cakap dengan saya yang dia ada bawa tetamu istimewa.itupun dia nak kenalkan dengan Cik Adrian" Dan Adrian jawab dengan mukanya manis dan kacaknya lalu Adrian kata "Okay..."
-------------------------------------------------------
Waktu meeting itulah bermulanya perbincangan dari 10.30 pagi hingga 11.15 pagi.Setiap kali meeting sahaja,mesti Adrian mengantuk dan membelek Iphone.Itulah helahnya bila ada meeting.Sampai pada waktu itu,Dato Razlan Ahmad telah menerima panggilan dari pembantu peribadi yang anak perempuannya sudah sampai.Adrian pun bertanya juga pada diri sendiri yang dia ingin tahu siapakah permpuan itu dan Dato ada anak perempuan?tak mustahil?.

Dari jauh Adrian sudah nampak bayangan perempuan itu,lalu dia pun masuk dan Dato Razlan Ahmad kenalkan anaknya sendiri iaitu Myra Adriana.lalu Adrian cuak dengan mukanya kemerahan macam Frust bila lihat Myra Adriana."Ish,kejap perempuan ni macam aku pernah jumpa.tapi kat mana eh?Yes,aku jumpa dia kat depan lif dekat dengan lobby.perempuan tu la aku panggil dia MAKCIK.tapi dia ni lawa,pandai bergaya,ouh ya aku lupa yang dia ni anak Dato Razlan Ahmad.ermmm untung kalau sape dapat dia".

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mrs.Kerek, I Love YouWhere stories live. Discover now