please vote ii-!! ye !

378 4 0
                                    

"Soal irdina dan memandang wajah serius lelaki itu sentiasa dengan muka serius and beku dia tu mana la tak aku panggil mr hati beku. Naufal tidak menjawab malah secara tiba-tiba kereta itu dipandu laju irdina jadi gelabah dah kenapa Mamat ni?!.

"Awak! Kalau awak nak mati pergila mati sorang saya taknak join sekaki! "Jerit irdina gelabah

"Biar! Kita Mati sekali takde la kau nak mengatal dengan jantan lain kan?! " naufal berkata tanpa mencerna apa yang dia katakan hati nya menjadi panas bila irdina menyoal soalan seperti itu adakah dia cemburu? Arghhh nonsense!. Irdina mendiamkan diri dia cuba memahami apa yang naufal katakan tadi tak lama lepastu dia tersenyum entah-entah dia cemburu?  Hahahah. Desis irdina sendiri.

Sampai sahaja di rumah agam mereka irdina terus keluar dari kereta.sebelum dia masuk kerumah dia sempat memandang wajah naufal.

"Kau nak apa? "Soal naufal kasar hati nya berdegup kencang haishhh kenapa ni?!.

CUP!  Terus irdina keluar dari kereta dan masuk ke dalam rumah. Wajah nya dah merah macam tomato dah malu sangat!  .
Naufal memegang pipi nya yang kena kiss dengan irdina. Dia tergelak kecil lalu menutup wajahnya malu!  .

Selesai sahaja mandi dan solat Isyak irdina terus duduk menghadap laptop nya folder yang ditulis 'diary' dibuka dan jari nya mula menari di atas keyboard
*dear diary.

 We seronok gila tadi tak sangka lak aku seberani tu perginya kiss mamat hati beku tu hahahah btw syed naufal idhan awak sentiasa dalam hati saya taw! Ok la time sleep gais k muah ii sikit hahah.

Laptop ditutup irdina menguap panjang tangan ditutup kemulut kata orang tua-tua kena tutup nanti syaitan masuk ! Dia meletak kan kepala nya baru sahaja dia ingin melelapkan mata nya pintu bilik nya diketuk. Aiseyman! Oi aci kami mau tidur la haih!  Dengan langkah malas irdina bangun dan buka pintu sikit wajah naufal terpancul.

"Erm nak apa?  Saya nak tidur ni "jujur irdina yela karang

 ni nak buka table gaduh malam ke?  Tak ke jenuh

"Ouh sorry ganggu ermm, aku cuma nak cakap yang besok mama papa datang petang and dorang tidur sini maybe dua tiga malam camtu" .terbeliak terus mata yang nak terlelap tu!.

"Hah! Pastu kita?  Ehh maksud saya takkan saya nak tidur dalam bilik ni? Nanti mama n papa pelik? "aduiii seksa hidup der!.

"Bilik aku la kalau kau nak mama aku syak pape silakan tidur bilik ni ok tadi kata ngantuk sangat kan?  So pergi tidur! "naufal terus beredar hadushhh malang nasibku! Tapi takpela boleh kacau  cik abang  hahaha.

-----
Keadaan di dalam kuliah huru hara bila adrian meletakkan bunga ros dan jambak bunga yang lain pernuh tempat irdina dengan bunga

"Adrian apa semua ni? "Soal irdina pelik..

"For you sayang"ucap Adrian lembut dan mengapai tangan irdina. Pantas irdina merentap jemarinya dari jemari Adrian,.

"Awak tak paham ke yang saya dah berpunya?  Tolong la Adrian jangan ganggu hidup saya"aku tunduk dan merayu kepadanya.

"Irdina ezrin! Awak taw kan berapa lama saya cintakan awak? Dari form 3 lagi sampai sekarang cinta saya tak pernah ada untuk orang lain selain awak! Tapi awak?  Buat bodoh dan sentiasa reject saya lastly saya taw awak hak milik orang awak rasa hancur tak hati saya?i don't care i just want youuu! Please be mine irdina please! " orang-orang yang ada dalam kuliah tu senyap memerhati drama sebabak irdina dan Adrian .Naufal yang entah datang dari mana terus mengheret adrian keluar dari kuliahh. Irdina sedikit terkejut tapi dia hanya tunduk dan berdiam diri dan bila ada yang bertanya dia cuma membatu kan diri sahaja kepala nya cukup serabut sekarang ni.

You is mine MR HATI BEKUWhere stories live. Discover now