Jedného hnusného dňa sa zobudil jeden chalan menom Patrik. Vedel sa rozčúliť aj na malinkej veci. Býval na intraku s kamarátom, ktorý sa volal Peter. Peter bol hnedovlasý chalan s hnedými očami. Patrik bol tiež hnedovlasý chalan s hnedými očami, číže si sadli navzájom. Patrik sa zobudil ráno o 6:45 kvôli škole. Išiel sa osprchovať a urobiť rannú hygienu. No jeho spolubývajúci sa až tak o seba nestaral. Zobudil sa, rýchlo sa obliekol, a čakal na Paťa, kedy si urobí svoje povinnosti. Keď Paťo vyšiel z kúpeľne, tak Peťo sa rýpavou tóninou spýtal: ''No čo už si si ho tam riadne vymastil?''. Paťo chvíľu sa tváril urazený, ale nešlo mu to moc extra. Po asi 10 sekundách ticha sa Paťo ozval: ''Hej, aspoň sa mi v škole nepostaví a nezdvihne sa mi lavica.'' Keď to dopovedal, tak sa išiel obliecť do izby. Keď prišiel do izby tak, rozmýšľal čo si obliecť. V hlave si hovoril: ''Čo si dať? Však na výber mám toľko vecí a predsa si neviem vybrať.'' Nakoniec sa rozhodol, že sa na ten deň oblečie v znaku, pozitívnej nálady. Tak si dal na seba žlté tričko a bledomodré rifle. Išiel do chodby sa obuť a následne šli s Peťom do školy. Peťo sa ho pýta: "Urobil si si domácu z ruštiny?" Paťo sa pozrel prekvapene na Petra a pýtal sa ho: ''Akú domácu? My sme niečo mali?" Peťo odpovedá: "Však preložiť nejaký text do ruštiny." Paťo sa treskne po čele a povie: "No do prdele shit, to nie je možné. Ja! Ja, ktorý má rád rusky jazyk, tak som to musel zabudnúť. Nevadí pôjdem za učiteľkou sa ospravedlniť, snáď mi to odpustí." Peťo vypúli oči a divá sa naň jak teľa na nové vráta. Paťo sa ho pýta: "Čo ti zabehla slina? Alebo čo, keď otváraš také oči?" Peťo chvíľu nereaguje... Po chvíli povie Paťovi: "Ty máš rád ruštinu? Ty vole, tak to ma poj*b a farebne to čo si povedal za p******u?" Paťo už nemal náladu na také keci, a povedal: "Daj mi pokoj s takými debilinami, nemám náladu. Príde Peťo s Paťom do školy nachystajú sa na hodinu a čakajú na zazvonenie.Keď zazvonilo na hodinu,tak príchadzala učiteľka do triedy.Keď prišla ku katedre tak žiakov pozdravila po rusky a povedala im aby si sadli.Potom sa išiel Paťo ospravedlniť.No potom ako to dopovedal,tak učiteľka sa ho pýtala že či vie slovíčka.Paťo odpovedal že áno.Tak učiteľka mu povedala že nech ostane že preskúša z nich.Paťo sa bal aby mu nedala slovíčka z lekcie,ktorú sa učia.Keď učiteľka za zapísala do triednej knihy tak ho začala skúšať.Učiteľka prevrácala strany učebnice a rozmýšľala ktoré mu dať.Nakoniec sa rozhodla dať slovíčka,ktoré sú z jednej lekcie do zadu. Keď ho skúšala,tak Peťo šúchal palcami štýlom posmievania.No keď ho učiteľka doskúšala tak mu dala jasnú 1 a Peťo sa tak začudoval,že až spadol zo stoličky.Učiteľka sa ho pýta:" Peťo čo zas robíš?"Peťo si sadne a odpovie:"Nič,len mi péro spadlo".Učiteľka si sadla a Paťa poslala si sadnúť na miesto.Peťo sa diva na Paťa a krúti hlavou.Paťo mu ukáže to,čo mu ukázal Peťo keď išiel odpovedať.Keď príde Paťo s Peťom domov,tak Peťo si išiel robiť úlohy a Paťo klasický išiel do izby si popozerať emaily a skype.Na skype mal zmeškaný hovor od jedného kamaráta z vychodného slovenska.Tak Paťo mu spätne zavolal a opýtal sa ho čo chcel.Vychodniar mu povedal že či sa ide zahrať jednu hru.Paťo samozrejme súhlasil a prizval ďalších kamarátov z česka aj zo zapadného slovenska.Prešli tri chodiny a Paťa už to prestávalo byviť tak im povedal:"tak dobre chlapci,už ma to nebaví,už mkončím.Zas zajtra si zahráme pokiaľ budem mať čas.Tak čaute."PAťo sa odpojil od hry aj od rozhovoru.Príde Peťo za ním do izby a pýta sa ho:"jak to že ty vieš z ruštiny slovíčka a ja sa ich nemôžem naučiť."Paťo mu na to odpovie:"To vieš,keď človek chce si nejakú vec zapamätať,tak si hu zapamätá.Potom začnú diskutovať o sexe.Peťo hovorí Paťovi:"Vieš,musím sa ti s niečím priznať.No vieš neviem jako ti to povedať.Som homosexuál."Paťo mu povie:"No si sami aj zdal nejaký inakší."Peťo sa naňho pozrie a povie:"Tebe to nevadí že som gay?Som si myslel že začneš na mňa hučať jako iný chalani."Paťo mu povie:"Prečo by som ti mal nadávať?však ja poznám veľa gayov."Peťo sa naňho usmeje a obijme ho.Paťo povie:"ale nie že ma tu prefikneš."Peťo sa zasmeje a odpovie:" neboj sa viem sa udržať."
No tento prvý diel začína skôr takým oboznámovaním tohto príbehu.Pokračovania budú každý týždeň,možno aj skôr.
YOU ARE READING
Gay alebo Heterák?
RomanceTento príbeh bude o tom,ako jeden chalan zistí,že nie je heterosexuál,ale že je homosexuál.O homosexualite ho presveči jeden fakt.Najprv sa bude homosexualite brániť,ale nakoniec príjme to,že je homosexuál.