II.

214 6 4
                                    

 Potom sa Paťo postaví a odíde do kuchyne robiť večeru.Peťo sa po chvíli radosti taktiež postaví a ide za Paťom do kuchyne a pýta sa ho:"nechceš s niečím pomôcť?"Paťo sa otočí a odpovie:"no vieš,potreboval by som keby si mi nakrájal slaninu na hrubšie prúžky".Peťo išiel krájať slaninu a pomedzi krájania slaniny sa pýta:"A čo vlastné ideš robiť?"Paťo mu odpovie:"Idem robiť halušky s kapustou".Peťo sa poteší,lebo halušky s kapustou sú jeho obľúbené jedlo.Po chvíli sa začne Peťo smiať,a Paťo sa ho pýta:"načom sa tak smeješ,čo tam je marihuanový puch či čo?"Peťo mu odpovie:"nie,ale mi prišlo do smiechu, že ktorísi by si z nás tak udrbal,že by sa zatriasol celý panelák."Paťo sa pustí do záchvatu smiechu a päť minút sa v kuse smeje.Potom ako sa Paťo dosmeje povie Peťovi:"ach jaj,čo ťa ešte nenápadne,jaké somariny."Peťo bol spokojný jakú somarinu povedal Paťovi.Potom Paťo pokračoval vo varení a postupne dokončoval všetko.Potom sa Peťo opýta Paťa že či si nepozrú nejakú komédiu,hororovku alebo niečo iné.Paťo mu odpovie:"jasné rád si niečo pozriem.Teraz mám chuť na nejakú komédiu."Paťo s Peťom prejdú do obývačky a idú si pustiť nejakú komédiu.Peťo sa pýta Paťa že aký film si pozrú.Paťo odpovie:"chcel by si pozerať prázdniny Mr.Beana?"Peťo odpovie:"Jasné,rád sa na toho chumaja popozerám".Potom sa Peťo zohne a ide pustiť DVD-čko toho filmu a Paťo sa tak zadíva na jeho zadok.Po chvíli sa v ňom začali vzbudzovať rôzne pociti.Paťo si povie v hlave:"ale doprdele,čo sa to deje,však ja niesom gay."Peťo sa zdvihol a pozrel sa na Paťa a pýta sa ho:"čo sa tak dívaš?Čo si videl strašidlo?"Paťo sa zasmeje a povie mu:"hej,teba som videl."Peťo začne premýšľať či aj Paťo není gay.Potom začne si hovoriť v hlave:"hmm,skúsim tento večer si bližšie sadnúť a potom aj ľahnúť na jeho stehno."No potom ako začal film tak Peťo si sadol bližšie ku Paťovi.Peťo si hlave pomyslí:"tí kokso on nereaguje na to že som si ku nemu bližšie sadol?Hmm tak to je extra zaujímavé,inokedy by mi vynadal že som príliš blízko neho.Potom skúsim po takej asi hodine si ľahnúť na jeho stehno,preto aby mu to nebolo príliš nápadné že sa mi páči."Paťo si popri filme natiahne ruku spoza Peťovho krku.Peťo sa nenapadne pozrel a pomyslel si:"wau,mám takú chuť si dať tú ruku okolo svojho krku,len sa bojím aby sa nerozčúlil.No čert to ber aj tak to skusím."Tak si Peťo Paťovú ruku dal okolo svojho krku.Paťo sa pozrel na Peťa a nič nepovedal.Peťo sa čudesným pohľadom a povie si:"No tak toto už nie je len tak,začínam mať už fakt nejaké podozrenie že Paťo je gay."Potom ako si Peťo naplánoval po hodine ľahnúť na Paťové stehno.Paťo sa opýta Peťa:"bolí ťa už chrbát z toho sedenia?"Peťo Paťovi odpovie:"No vieš,už po tej hodine má začal chrbát bolieť."Keď Peťo dopovedal,tak si pomyslel:"No tak a je to.Paťo mi nenadal tak sa musí s ním niečo diať."Paťo počas filmu premýšľa nad Peťom a hovorí si v hlave:"Oh aké to je príjemne keď mi Peťo leží na stehne."Potom chvíľu prestal rozmýšľať.Divali sa na film.Po chvíli začne znovu Paťo rozmýšlať nad sebou a povie si:"Prečo mi to je také príjemné však ja som není gay."Dopovie si hlave,a už sa sústredí na film.Peťo počas filmu zaspal na Paťovom stehne.Paťo si v hlave pomýšľa:"Jéj aky je len zlatý keď spí."Po chvíľi Paťo zatriase hlavou je,ne aby nezobudil Peťa,a povie si:"do prdele čo sa to deje ja takto som nikdy nerozmýšľal."Začne byť aj Paťo unavený,tak vypne televízor a zavrie očí a zaspí.


Dnes tu máme pokráčovanie:Paťo začne obzierať Peťa.Peťo si toho všimne,a situáciu začne využívať.Na koniec Peťo tú situáciu využije tak že až zaspí na Paťovom stehne.                                            Dúfam že sa vám bude páčiť toto pokračovanie.

Gay alebo Heterák?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora