Můj den začal klasicky,jako vždy když jsou prázdniny jsem spala dlouho.Když bylo cca půl jedenácté tak se ozvalo klepání na mé pokojové dveře. " Dále" dvěře se rozrazily a v nich stála mamka s trochu nejistým výrazem. "Víš broučku,musím ti něco říct" znervozněla ještě víc a začala si hrát s pramínkem vlasů.Čekala jsem co z Mamky vypadne za maličkost. " Celé prázdniny budu na zájezdu v Irsku".Podívala jsem se mamce do očí a vyhrkla jsem jenom "fajn".Poté co odešla z pokoje jsem vlastně přemýšlela jestli je to dobrá zpráva nebo ne,neměla jsem z toho uplně dobrý pocit.Sice je mi 17 ale nechat mě celé 2 měsíce samotnou doma,no nevím.
Po obědě jsem se vydala do parku kde jsem se měla sejít s kamarádem Honzou.Když jsem přišla Honza už seděl na lavičce a dělal si cosi na telefonu.Přišla jsem k němu potichu,stoupla jsem si za lavičku a dala mu ruce před oči. " Aaa,kdo to je? " Vylekal se Honza a sundal moje ruce z jeho obličeje." To jsi ty jo? Ahoj,dlouho jsme se neviděli,změnila jsi se,jsi krásná" zalichotil mi a pak jsme se obejmuli.
Když mě šel doprovodit domů řekla jsem mu tu novinku že budu celé dva měsíce sama doma,Honza jen vyjekl radostí . " A kdy tvoje mamka odjíždí? " "Už odjela" hned jak jsem to dořekla oba jsme se začali smát.Honzu napadlo že by u mě mohl dnes přespat,já jen souhlasila a pozvala ho dovnitř. "Máte to tu moc krásný,a kde máš pokoj?" nahodil takoví šibalský usměv a já ho zatáhla do mého pokoje,posadila jsem ho na postel a šla jsem mu pro pití.Když jsem se do pokoje vrátila,Honza ležel na mé posteli a měl u sebe můj ntb . "Koukneme na film?" prohlásil tak jako by se skoro ani neptal,kývla jsem hlavou na znak souhlasu a Honza se pustil do vybýrání.Já se mezi tím šla vykoupat a převlíct."Tak na co budeme koukat?"honza se pousmál,kouknul se na mě a klidným tonem pronesl " Nějaký horor aby jsi se trochu bála" ....
ČTEŠ
The Ytbrs stars [CZ/FF/YT]
AléatoireCo se stane když se vám životní cestou proplete skupinka známích YouTuberů? .....