E un gest simplu,dar mie mi se pare drăguț.
-Domnișoara!sunt gata briosele dumneavoastră!spune Briana si bate la usa.
-Vin acum!spun si ma dau jos de pe Justin.
-Esti rea!spune si se bosumfla.
-Stiu!spun si ii ating ușor nasul.
Astept ca prințesa supărici sa se ridice,dupa care coborâm in bucatarie.
-Poftim!spune Briana si pune o farfurie mare pe masa.
Ne așezăm la masa si începem sa mâncam cu pofta.
-Sunt delicioase Briana!spun dupa ce termin a 5-a brioșă.
-Nu mai mânca ca te îngrași!spune Justin si ma oprește din a lua a 6-a bucata.
-Si?
-O sa ma supar pe tine!spune si mijește ochii la mine.
-Bine!spun si mijesc si eu ochii la el.
Se da jos de pe scaunul lui si vine in fata mea.Imi pupa colțul gurii si ma ia de mana.
-Domnișoara!spune si imi face semn sa ma ridic si sa plecam.
Fac dupa cum imi sugerează el si ieșim din casa,tinandu-ne de mana.In acest moment chiar nu imi pasa daca ne vede cineva cunoscut.
-Unde mergem?intreb cand ieșim pe poarta casei mele.
-La mine!spune si incepe sa zâmbească.
Trecem drumul pana in minunata lui casa si intram.
-Si acum ce facem?
-Ne jucam!spune si rânjește pervers.
-Asta sa o crezi tu!spun cand el merge rapid in sufragerie.
-Nu la jocuri din alea ma refeream pervers-o!spune si conectează ceva la televizor,iar eu nu pot sa vad căci el nu se da.
-Ce faci?
-Respir tu?intreaba si isi întoarce capul spre mine.
-La fel!spun si ma aproprii mai mult de el.
Acesta termina ce făcea si vine si ma ia in brate.Mergem îmbrățișați pana la canapea si cand ajungem acolo,Justin scoate ceva de sub aceasta.Se aseaza el primul, tragandu-ma in poala lui.Ma pun comfortabil pe picioarele lui,iar el imi întinde o maneta.Isi pune capul pe umarul meu si dupa ce apasa pe mai multe butoane,pe ecran apare meniul jocului.Apasa pe "Start" si începem sa ne jucam.
-Te omor prințesa!spune Justin si apasă foarte rapid butoanele.
-Îți rup capul fraiere!spun si apăs si eu butoanele.
-Mai vedem noi!spune si apasă o combinație de butoane,eu rămânând fara viata in joc.
-Nu e corect!nu m-am mai jucat Mortal Kombat pana acum!spun si imi ridic privirea spre el.
-Bine mai jucam o data!spune si repostneste jocul.
Ma aplec dupa telecomandata sa dau mai tare,dar cad de pe canapea.Justin incepe sa rada,asa ca il trag peste mine.Pune maneta deoparte si se uita adânc in ochii mei.Ma săruta incet,dupa care adâncește sarutul,acesta devenind unul pasional.Isi duce mâinile dupa talia mea,iar eu dupa gâtul lui.Se rostogolește in asa fel încât acum eu sa stau deasupra lui.
Se aude soneria si ma ridic rapid de pe Justin.Acesta merge sa vadă cine a venit si cand se uita prin vizor face ochii cât cepele.
-A venit Sahar!sopteste si eu ma panichez.
Fug rapid in bucatarie si ma pun pe scaun,ca si cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
-Buna iubitule!spune Sahar stins.
Pare suparata...sigur a pățit ceva.
-Hey iubito!spune Justin si eu imi dau ochii peste cap.
-Hai sa vorbim!spune si usa de la bucatarie se deschide.
-Stai!de ce nu stam in sufragerie?e mai comod!intreaba Justin si se pune in fata ei.
-Justin te dai din usa?imi este sete!spune Sahar si încearcă sa il dea la o parte dar acesta nu se clintește.
-Îți aduc eu!du-te in sufragerie!spune Justin si Sahar suspina apoi pleacă.
Justin se asigura ca nu e prin apropriere si inchide usa cu cheia.Trece rapid pe langa mine si pune apa într-un pahar.Scoate dintr-un sertar un pliculeț micuț,in care se afla un praf alb.Pare dubios pliculețul.
-Ce e in aia?intreb cand Justin incepe sa amestece praful in apa.
-Somnifer!spune si isi ridica privirea spre mine.
-Crezi ca m-am născut ieri Justin?
-Bine fie!sunt droguri!spune si isi da ochii peste cap.
-Măcar sunt legale?intreb si ridic o sprancena.
-Astea,nu!altele,da!spune si da din umeri si se îndreaptă spre usa.
-Stai!spun si ma dau rapid jos si fug in fata lui.
-Ce e baby?intreaba confuz.
-Intai afla de ce a venit!poate e important!spun si ma uit la el cu o fata de cățeluș.
-Bine!spune si imi pupa grijulii fruntea,iar eu ma dau la o parte ca el sa iasă.
Inchide usa in urma lui,dar nu inainte sa imi facă cu ochiul.
-Ce a durat atat de mult?intreaba Sahar iritată.
-Pai...
-Bine nu contează!da-mi paharul ala!
-Intai spune-mi de ce ai venit aici!intreaba Justin si se aude cum pune paharul pe masa.
-Pai...ma voi muta...
Oh nu!asta nu e un semn bun!daca Sahar se muta,clar o fac si eu!mamele noastre lucrează la aceeași firma,iar tatii noștri sunt șefii aceleași companii!nu pot sa cred!
-Unde te muți?intreaba Justin si pot distinge entuziasmul din vocea lui.
-Anglia...spune Sahar si se abține sa nu plângă.
-Nu plânge iubito!totul va fi in regula!spune Justin si pot sa jur ca acum a luat-o in brate.
-Ba nu va fi!ne va despărți un ocean si relația la distanță nu tine cu timpul,doar daca e iubire adevarata!promite-mi ca nu ne vom desparti niciodată!spune Sahar si incepe sa plângă.
Imi strâng ochii încercând sa ma calmez,dar nu funcționează.
-Promit!spune si parca toată lumea mea se face scrum in doar câteva secunde.
Nu pot sa cred ca a promis asta!dar stai...noi suntem doar "prieteni" nu?nu poate fi nimic mai mult decat o simpla relație de "prietenie"!
-Kelsey nu e acasa,la telefon nu raspunde...ii spui tu ca imi iau la revedere de la ea?ar trebui si ea sa se mute cu noi,dar părinții ei au spus ca nu vor sa le mai schimbe scoala,asa ca ii lasa sa stea aici,cu matusa lor!spune Sahar plină de regret si eu incep sa zâmbesc si sa sar ca o nebuna pe aici.
-Am sa ii spun iubito!
-Ne mai vedem Justin!spune si se aud tocurile ei mai aproape de usa bucătăriei.
Trece si ajunge la usa din fata.Deschid putin usa si pot observa cum cei doi se săruta.Chiar nu inteleg de ce ma deranjează atat de tare!adica eu raman aici si ea pleacă peste ocean!
-Ne vedem pe FaceTime iubito!spune Justin inainte sa închidă usa.
Ies din bucatarie si ii sar in brate.
-Doar noi baby!nimeni si nimic nu ne mai sta in cale!spune si ma ridica putin,începând sa se învârtă cu mine.
Amandoi radem si la un moment dat Justin se oprește,iar întreaga camera se învârte.
-Acum am amețit din cauza ta idiotule!spun si scot limba la el.
-Dar sunt un idiot sexy!spune si imi musca limba.
-Cel mai sexy!spun si ii fac cu ochiul,dupa care ma dezlipesc de el.
Merg in sufragerie si ma așez pe canapea.Justij vine langa mine si ma trage in poala lui.Isi pune capul pe umărul meu si incepe sa se joace cu parul meu.
-Vrei sa mergem undeva?intreaba iar eu imi întorc capul spre el.
-Nu!spun si dau din umeri.
-De ce?intreaba supărat si face botic.
-Vreau sa stam toată ziua in pat,îmbrățișați si sa ne uitam la filme!spun si incep sa zâmbesc.
-Atunci sa mergem prințesa!spune si se ridica cu mine in brate.
Ii plasez un pupic scurt pe obraz,dupa care începe sa urce scarile.Mergem pe un hol lung pana in fata unei uși negre.Intram si Justin se îndrepta cu mine spre pat.Ma aseaza cu grija si pleacă nu stiu unde.Peretii camerei erau negru cu roșu,patul era unul mare,plasat in mijlocul camerei,așternuturile fiind de asemenea negre,pe pervazul geamului se afla un fel de canapea,cele 3 dulapuri erau poziționare unul langa celalalt,2 fiind negre si intre ele unul roșu,biroul era poziționat langa un perete,iar cele 2 fotolii negre erau despartite de o măsuță din sticla.Pe jos se afla un covor negru foarte pufos.
Dupa inca câteva minute,Justin intra inapoi in camera cu o cutie imensa in maini.
-Tu alege niște filme pana caut snacksuri!spune si pune cutia langa pat,dupa care pleacă din nou.
Ma pun pe jos in fata cutiei si o deschid.Baiatul asta are cinematograf in casa sau de unde are atâtea filme?Ma uit pa toate,dar singurul care pare interesant e "The Notebook".Il scot din cutie,o inchid si o pun langa birou.
-Ai ales baby?intreaba si intra inapoi cu o gramada de prunci in maini.
-Tu ai cinematograf in casa sau de unde ai atâtea filme?spun si ma încrunt.
-Nu!cand eram mai mic si mergeam la magazin cu mama,mereu imi luam câte un film!spune si da din umeri.
-Eu nu am vazut atâtea filme in 17 ani de viata!spun si ma așez pe pat.
-Si ce film ai ales?intreaba si aseaza toate alea pe pat.
-The Notebook!spun si incep sa zâmbesc.
-Buna alegere!spune si imi face cu ochiul.
-Adica?intreb confuza.
-L-am mai vazut de 15 ori!e preferatul meu!spune si pune filmul.
Il pornește si vine langa mine in pat.Ma ia in brate,iar eu imi pun capul pe pieptul lui.Acesta incepe sa se joace cu parul meu,in timp ce eu eram foarte concentrata la film.Dintr-o data telefonul meu incepe sa sune si amandoi tresărim.
Ma ridic rapid si il iau de pe jos.Chiar nu stiu cum a ajuns acolo,dar acum nu mai contează.
Convorbire telefonica:
-Scumpo unde esti?
-Mama!ce faci?intreb încercând aa evit subiectul.
-Nu evita întrebarea Kelsey!spune si pot simti nervozitatea din glasul ei.
-Sunt in parc!spun si Justin se abține sa nu rada.
-Poti veni acasa?Sahar nu a dat de tine toată ziua si avem ceva important sa îți spunem!
-In 20 de minute sunt acasa!spun si imi dau ochii peste cap.
-Bine!spune iar eu inchid rapid.
Convorbire încheiata.
-Nu am stiut ca locuiesc într-un parc!spune Justin si incepe sa rada.
-Acum stii!spun si ma așez pe el.
Ma săruta scurt,dupa care eu ma dau rapid jos.
-Ce faci?intreaba si se încrunta.
-Trăiesc?intreb si ma strâmb.
-Nu la asta ma refeream!spune si isi da ochii peste cap.
-Trebuie sa plec!cred ca ei pleacă pana la ora 12:00 p.m...dupa ce pleacă vin la tine!spun si acesta se ridica.
Vine in fata mea si ma ia in brate.Ma pupa pe frunte dupa care incepe sa zâmbească.Iesim pe usa ținându-ne de mana si coboram rapid scarile.Cand ajungem la usa de la intrare acesta imi mai plasează un ultim sarut dupa care ies rapid din casa.Ma asigur ca nu ma vede nimeni si fug pana acasa.
-Am ajuns!strig cand intru.
-Vino in bucatarie!striga mama la rândul ei.
Ma îndrept spre bucatarie si acolo erau mama,tata,Kevin,Sahar,părintii lui Sahar,Briana,matusa Tilda si verișorii mei,Jackson si Tayler.
-Hey!spun si ma așez pe un loc liber.
Sahar se ridica si vine spre mine cu lacrimi in ochi.Ma ia in brate si ma strânge cu toată forța pe care o mai are.
-Ce se intampla?intreb ca sa cum nu as sti nimic!
-Scumpo...noi trebuie sa ne mutam,iar,in Anglia!spune mama si expira zgomotos.
-Doar ce ne-am mutat aici mama!spune Kevin si se ridica revoltat.
-Fiuke ai răbdare!spune tata si Kevin se aseaza la loc.
-Voi doi veți rămâne aici cu Briana,Jackson si Tayler se vor muta aici,iar matusa voastra o sa va viziteze din cand in cand!spune mama iar pe fata mea apare un zambet.
Nu era unul fals,Ba din contra.Jackson si Tayler sunt cei mai tari verișori pe care ii poate avea cineva.
-Si cand plecam?intreaba Sahar cu capul in pamant.
-La ora 11:00 p.m avem avion...aveti 3 ore la dispoziție sa va faceti bagajele!spune tata si isi îndrepta privirea spre părinții lui Sahar.
-De ce 3 ore?intreaba Sahar confuza.
-Trebuie sa ajungem mai repede cu o ora pentru a cumpara biletele!spune tatal lui Sahar si toti ne ridicam.
YOU ARE READING
"Friends"[PAUZA]
FanficShe never looked nice.She looked like art,and art wasn't supposed to look nice;it was supposed to make you feel someting.