Era 31 mai ultimul sunet azi absolvisera scoala eram atit de fericita eram cele mai bune prietene-Maria si Beatris.Dupa ce am plecat cu ele dupa diplome si certificatul de absolvire si am plecat la discoteca cu totii.Intii am plecat acasa cu Maria si ea cu creu ma convins sa vin,pentru ca eu eram mai rusinoasa.Ea sia luat o rochie verse nu foate scurta si niste pantofi iar pe mine ma impopotonat cu o rochita bej,o geaca de piele si niste ghetute negre.Neam urcat pe motocicleta mea (aveam deja permisul) si am plecat soi prin oras nu prea era aglomeratie si am ajuns repede colo neam distrat si am baut putina sampanie si mam dus la barman si iam zis sami dea suc de mere dar mia dat ceva precum coniac.Fiind insetata repede lam baut si nici nu lam mirosit.Am dansat am cintat si pina la urma mam asezat mai deoparte unde se apropie un coleg care ma placea ,era foarte beat si a inceput sa se propie tot mai tare si ma cuprindea si ma saruta dar eu nul placeam si lam lovit, el, atunci sa suparat si a inceput sa ma tina,ma dezbraca si ma saruta am tipat dar nimic cind brusc colegul meu (Mex) la luat de pe mine iar eu speriata am fugit ca arsa afara sa ma linistesc, fetele dupa mine .Eram in soc,plingeam am baut o pastila si mam linistit dupa care am plecat pe motocicleta acasa....
Am vorbit cu mam despre studiile superioare si ia a fost de acord,dar trebuia sa am 20 de ani apoi sa plec asta a fost conditiea ei.....am accesptat pentru ca nu am avut de ales...am ales sa plec in america pentru ca de mica visam sa o vad.
Au trecut cei doi ani!!!
Eram intro cafenea eram la o intilnire ce prietenii unde leam spus ca miine plec si ei sau cam intristat mai ales Maria si Beatris.Am plecat acasa si meam facut bagajele,dupa care ma urc in camera si se aude soneria de la usa .Mama a deschis era o veche prietena de a ei si a poftito la masa si vorbeau.Am decis sa ma cobor din camera mea in sufragerie unde ele stateau .ca sa ma salut dar mam coborit dis ret si aud cum prietena mamei(Lucia) o intraba:
-Nu crezi ca e timpul sa afle adevarul,nu e corect sa o minti...
-Stiu,dar mie frica sa nu se supere
(Lucia):-Mai bine spunei ca nu este fica ta reala...!Nu o mai duce atita de nas
(Mama):Nu cred ca e nevoie
Auzind toate acestea am zis:
-Ce?Tu nu esti mama mea biologica!
Si am fugit repede din casa in garaj miam luat motocicleta si am plecat cu viteza in locul unde obisnuiam sa plec de mic copil .Era o cabana din padure care era pe un deal inalt.De acolo puteai vedea tot orasul.Mergeam cu viteza si plingeam amarnicam ajuns...inima mi se sfisiea de durere .o parte imi zicea sa ma intorc, aslta imi spunea sa plec.Nu stiam ce sa fac..am intrat in cabana si mam dus la etajul 2 unde mam iesit la balcon si priveam orajul luminat.Brusc auzisem un tipat de om,imi era frica dar totusi mam dus sa vad ....era mama jos sa lovit la picior...Ce am facut?
-Mama esti bine?
-E totul in ordine...ajutama sa ma ridic!
Spuse cu o voce calma..am duso in cabana unde mia povestit totul cum ca a nascut o fetita ...dar era deja moarta...i sa frint inima dar medicii iau spus ca a mai fost nascuta o fetita dar mama sa a abandonato...sigur ca ea ma adoptat.
-Dar cu sotul tau ce sa intimplat?
-Accident rutier...
-Imi pare rau mami!Mersi ca ai avut grija de mine si nu mai lasat singura...
-Mami?dat eu nu sunt mama ta biologic..
-Dar esti cea adevarata!Te iubesc!iartama ca mam suparat...
-Nui nimic,si eu te iubesc!
Am vorbit toata noaptea si dimineata am plecat acasa unde mam imbracat miam luat actele si banii si am pornit la aeroport.Am intrat in avion iar mama ma imbratisat si mia zis :
-Sa ai grija de tine Sam...te iubesc!si a inceput sa plinga
-Bine mami...sa ai si tu mare grija de tine..te iubesc mai mult ca pe oricine!
Neam luat ramas bun cu ochii plini de lacrimi si avionul a decolat....desigur ca miam luat si motocicleta cu mine era neagra cu verde neon combinatia mea de culori favorita....eram deasupra norilor si priveam lumea de sus....
___________________________________
Am decis sa scriu aceasta carte fiind ca am foarte multe idei si vreau sa le impart cu voi...va iubesc...<3
Capitotul urmator va fi foarte interesant...o sa am grija de acest lucru...pa pa
CITEȘTI
IMPERFECTĂ
RomanceHei salut, sunt eu Sam de 21 de ani ...am plecat in america la studii si acolo miam gasit prieteni buni sau asa credeam si alesul inimii....