Ma mintit(partea a 2 )

2 1 0
                                    

Am ajuns si miam parcat motorul la linia de start unde am coborit sami iau o sticla de apa.Cind ma intorc o vad pe curva clasei nostre umblind la motorul meu...

-Ce crezi ca faci...tip cu o voce grosolana

-Ma uit scuze....Tre sa plec.

-Ok...in fine...

Eram la linia de start linga mine era Edward care a spus

-Iarasi tu?Eu am sa cistig si eu ....pentru asta e pista mea

Doamne ce arogant era...

-Mai vedem noi...si aud cum se da startul

Am pornit cu mare viteza,eram a doua dupa Edward care conducea ca vintul...Am facut citeva curbe si lam depasit cu usurinta...brusc motorul meu incepe sa scoata fum si sa curga ulei...Ou nu ce sa fac?!

Il vad pe Edward care ma ajunge si imi spune

-Hei incetineste....!

-Nu pot...sunt nevoita sa cistig cursa apoi opresc

-Esti nebuna te vei rani...opreste

-Ok...ce frinele au cedat...

-Cum!Sari de nu o sa te izbesti de acel copac

-Mie frica!

-Alege ori o zgirietura ori...

-B..b...Bine...si am sarit iar motorul sa dus inainte si am inchis ochii si am adormit.

Perspectiva lui Edward

O vad ca sare iar motorul i se loveste de acel copac si ia foc.Frinez ,si opesc brusc.Sar de pe motor si fug la acea fata,acum voi afla cine e...

Ma apropii si ma asez linga ea,o iau si o pun pe picioarele mele si ii scot casca....momentul culminant...

-Ceeeee !Samy nuuuuuuuuuu.De ce ea ?De ce?

-Heeei..ii soptesc..ma auzi ?Samy rezista.Ce? Nu nu! si vad cum incepe sai curga singe din nas si din spate de la ureche.

Scot repede din buzunar telefonul si sun la ambulanta.Am luato in brate si iam scos genuncherele si cotierele .Eram asa un tot,trebuia sami dau seama zghirietura de pe motor si piciorul cu care schiopata...ce am facut..sigur a vrut sa se razbune pe mine pentru acrel sarut...un sarut fals.Trebuia sa merg la parcare dupa ea,dar nu incapatinarea din mine....Ma urasc.

Dupa vreo 20 de minute a venit salvare cu elicopterul si am urcat cu ea.Au internato in reanimare si eu stateam in hol si innebuneam...Dupa ceva timp vad ca doctorul iese din camera in care au internato.

-Ce e cu ea?e bine?

-Da doar ca are amnezie usoara

-Ce?Dar pot sa o vad?

-Sigur...

Am intrat in camera in care era internata si o vad pe ea...ingerul vetii mele

-Hei ! Cine esti...spune speriata

-Buna..sunt prietenul tau Edward si ai sarit de pe motor si tiai pierdut memoria...Uite poti sa ai incredere in mine si sincer promit sa nu te mai mint niciodata

-Bine te cred...si eu nu te voi mai minti

-Dar de ce ai participat la cursa?

-Pai aveam nevoie de bani ca sami achit studiile si sa imi repar motorul de la ultima cursa.

-Pai da....a...motorul tau nu mai e...

-Ce?

O vad cum scapa o lacrima urmata de inca citeva dupa care se transforma intrun plins in hohote.Ma apropii si o iau de mina.

-Hei linistestete o sati ...

-Sa ma linistesc?Am lucrat 5 ani ca sal cumpar si acum el nu mai este...

-Uite vedem ce facem, hai linistestete si sa mergem acasa.

Am luato in brate si cum era in halatul ei pufos pe care i lam adus de acasa in timp ce era in camera,si am plecat acasa....

A adormit in bratele mele.De data asta am plecat la ea in apartament.Am ajuns si am intrat in apartamentul ei.Am puso pe pat si am lasato sa se schimbe.Ma priveste si imi spune cu un zimbet dulce

-Pot sa te intreb ceva?

-Sigur...Ce e?

-Cum ai ajuns la mine in camera in acea seara in care Eric a...

-Pai simplu am vrut sa te intreb daca ai participat la cursa si ei bine...sa vorbesc cu tine...

-Despre ce ?

-Pai despre asta...

Am luato si am apucatode talie si am inceput sai zdrobesc buzele cu un sarut

Perspectiva lui Samy

Imi zdrobeste buzele cu un sarut asa de dulce in cit nu ma abtin si ii rapund sarutului...neam despartit de sarut cind am ramas fara aer.

-Vai ce dulce esti...sopteste el

-Si tu esti la fel...

-Vrei sa fii iubita mea...chiar daca eu te consider asa demult

-Pai...da.

-Oo te ador...

Si ma luat iar la un sarut scurt.Am privit un film si apoi am coborit la bazinul care se afla la parter si am inotat un pic apoi am iesit pentru ca inot tare rau...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 21, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

IMPERFECTĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum