Del 4

29 1 0
                                    

Hemma hos Sanna är det ganska fin ordning och reda, det gillar jag. Vi går upp till Sannas rum och jag möts av 30 affischer med Marcus och Martinus på. Jag försöker att ignorera dem men det är för många, vi sätter oss i Sannas säng och börjar prata om Spanien.
- Så hur var det i Spanien?
- Det var super bra, maten var as god och havet var helt fantastiskt.
Sanna börjar leta upp bilder på sin mobil, visar dem för mig och berättar historien bakom alla bilder. När bilderna var slut råkade hon bläddra en för mycket och så kom det upp en bild på Marcus & Martinus. Jag börjar genast sluta le och vänder mig om.
- Hallå? Vad är det?
- inget jag bara... äh det var inget, har du nåt mer och berätta?
- Nej nu är det du som får berätta, varför är du inte MMer längre?
Jag är tyst en stund och funderar på vad jag skulle säga.
- Hallå!
- Okej okej. Jag vet inte, jag växte ifrån dem antar jag. Säger jag som försvar. Eftersom Sanna är min bästa vän vet hon när något har hänt.
- Vänta. Det har hänt något eller hur.
- Va! Nej.
-  Jo, jag kan se det på dig. Döljer du något för mig?
- Nej jag lovar! Säger jag väldigt övertalande om jag får säga det skälv. Men hon ger inte upp, hon börjar rabbla upp massa saker som hon tänker på.
- Har du fått en pojkvän?

Bara jag || M&MWhere stories live. Discover now