Necunoscut
Pentru azi am ales o tinuta draguta si sexy in acelasi timp: o pereche de colanti negri, o bluza subtire de culoare galbena, care imi acoperea putin din fund, inca lasandu-l la vedere intr-un mod usor obraznic. M-am incaltat cu balerinii negri simpli, cu pietricele la varf. Cand mi-am desfacut parul, arata ca o claie de fan. L-am intins cu placa, luandu-mi timp pentru fiecare suvita de par in parte, datorita orei matinale. Cand am terminat si cu asta, mi-am luat geaca neagra de piele, nu inainte sa ma parfumez.
Am coborat, fiind deja ora 7:20 ca sa gasesc pe masa un mic dejun delicios: clatite cu Nutella. Mama gateste numai bunatati, o iubesc. Dar ceva nu era ca intotdeauna, ea disparea din peisaj. M-am gandit ca dormea, deoarece avusese o zi lunga si obositoare la munca. Face atat de multe sacrificii pentru mine si o admir pentru puterea ei. Incearca sa imi ofere tot ce e mai bun. Am inceput sa mananc, dar intr-o clipa de neatentie am dat cu ciocolata pe bluza mea, creand o pata mica, dar care se vedea foarte tare pe culoarea pala a materialului.
" La dracu! " am soptit si m-am dus inapoi in camera mea, fiind nevoita sa-mi schimb bluza. Mi-am luat una si mai scurta decat cea de dinainte, acum privelistea spre fundul meu fiind si mai provocatoare. Am imbracat din nou materialul negru din piele si am coborat cu ghiozdanul pe umeri.
Am parasit casa si am asteptat afara sa vina autobuzul. Cand am urcat am fost surprinsa sa il vad pe Jake, el obisnuind sa vina cu masina sa la scoala, un BMW 320D rosu ca focul, si stralucitor ca gheata in razele soarelui. Mi-a facut semn sa merg langa el, eu ascultandu-l imediat.
" Neata! Ce bine arati astazi! " m-a complimentat el. Am rosit usor la auzul cuvintelor sale.
" Hei, mersi! " am spus, apoi mi-am indreptat privirea pe geam. Autobuzul oprise la un semafor si un zgomot al unui motor puternic de masina tunata s-a auzit venind din spatele nostru. Zgomotul ala imi facea inima sa tremure. Langa autobuz si-a facut imediat prezenta o motocicleta neagra, pe stil mai vechi, incalecata de un barbat destul de masiv. Zgomotul motorului ambalat ma speria putin, plus ca soferul se uita atent la mine.
" Ce frumusete de motor! " se aude prietenul lui Jake, care statea chiar pe scaunul din dreapta noastra.
Am inspirat repede o gura mica de aer, cand vehicolul a pornit din loc, imediat strecurandu-se printre celelalte masini si pierdut era.
" S-a intamplat ceva? " ma intreaba Jake usor surprins de reactia mea.
" Nu.. m-am speriat putin de pornirea aia brusca. "
Ajunsi la scoala, am mai ramas in curte si ne-am asezat pe o banca. Era aproape plina cu sute de elevi, in mici grupulete, care vorbeau sau faceau diferite lucruri. Deodata toate privirile s-au atintit asupra parcarii liceului, acolo facandu-si aparitia un tip pe motocicleta, care conducea nebuneste. Cand m-am uitat mai bine, era tipul de la semafor. A parcat undeva si a oprit motorul, apoi indreptandu-se spre intrarea in curte. In momentul urmator si-a dat casca jos si si-a trecut o mana prin par. M-am socat cand i-am vazut fata. Era Taylor, baiatul de care m-am ciocnit noaptea trecuta. Toate fetele erau in extaz, admirandu-l din cap pana-n picioare.
" Pe mai tarziu! " imi spune Jake si ma saruta prieteneste pe obraz.
Am intrat in liceu, iar imediat am simtit o mana prinzandu-ma de incheietura. M-am intors si l-am vazut pe el, Taylor.
" Hei, tu esti Bella. Aici inveti? "
" Si tu esti Taylor. Da. "
" Coincidenta face ca si eu sa invat tot aici. Ce ai prima ora? " Imi da drumul la mana si am inceput sa merg spre dulapul meu. Super! Aseara aveam impresia ca este un tip bun, in adevaratul sens al cuvantului, dar azi cand l-am vazut cu dracia aia pe doua roti, ma cam face sa imi schimb parerea. Sau ma insel..?
CITEȘTI
Meant to be (A Justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionO viata simpla, o fata simpla. La 17 ani traieste linistita in New York, catalogat ca "orasul care nu doarme niciodata". Dar destinul ii iese in cale cu o noua provocare, plina de adrenalina si placere, care are sa ii schimbe viitorul. Oare va reusi...