Tentatii puternice
Mi-am facut loc printre grupurile de fete si baieti si m-am indreptat spre bar, unde erau mai putini oameni. Dar unul singur mi-a atras atentia.. Serios? El din nou. Baiatul misterios cu motocicleta, care parea sa fie prietenul lui Taylor. Era imbracat la fel, aceeasi tinuta sexy. Oricat de insuportabil ar fi fost ieri, nu pot sa nu zic ca arata al dracului de bine. M-am asezat la trei scaune distanta de el si am comandat o vodka. Dupa ce am simtit pe gat prima usturime provocata de gustul amar al bauturii i-am vazut privirea care acum cateva secunde era scufundata in gol atintita spre mine. Am mai baut o cantitate de vodka, apoi urmand inca una, in timp ce el isi musca buza inferioara. Nu fa asta. Vreau sa fac eu asta pentru tine. Nu stiu daca era de vina alcoolul puternic sau pur si simplu hormonii mei o luasera razna dar acum mintea mea dejevenise cam perversa. Mi-am intors privirea catre el cand s-a ridicat de pe scaun. Cand am vazut ca vine la mine m-am speriat. A scos niste bani din portofel si s-a intins peste mine, punandu-i pe blatul barului. Parul mi s-a ridicat pe mana cand mi-a soptit la ureche:
" Esti a mea! " apoi indepartandu-se de mine. Ii platise barmanului care era chiar in fata mea. M-am inecat cu propria saliva la auzul cuvintelor sale. E cumva nebun sau il afecteaza grav bautura? Si totusi doar soapta si vocea lui melancolica imi trimiteau fiori si electrizari in tot corpul. Ma simteam atrasa de el. Dar oare era totul real? Fara sa ma mai gandesc la ceva am dat tot paharul pe gat si m-am dus sa arat si eu ce miscari de dans stiu. Adica ce, eu sa nu ma distrez? Remixul genial continua sa se auda in toata discoteca, facandu-mi stomacul sa vibreze. M-am lasat purtata de val si am inceput sa dansez, facand miscari lascive.
*
Mergeam pe holul lung si intunecat al clubului in cautarea baii, cand o mana aparuta de nicaieri m-a prins de incheietura. Inainte sa imi dau seama ca era el, am fost izbita puternic cu spatele de perete. Si-a plasat mana stanga in dreapta fetei mele, lipind-o de perete si cealalta o plimba pe talia mea. Acum puteam observa picturile care ii acopereau o mare parte din piele. Tatuaje superbe, la mica distanta unul de altul, care formau o adevarata arta pe bratul lui. Sub beteaua manecii tricoului avea desenat un tigru fioros care isi arata coltii, urmat de un trandafir inflorit, langa care era un ochi inlacrimat. Sub el scria cu litere mari "BELIEVE". Sub floare se mai afla si o bufnita si alte tatuaje la fel de interesante, care, cred eu, aveau fiecare in parte o semnificatie pentru el.
" C-ce faci? " am reusit sa rostesc.
" Ma distrez. " mi-a raspuns. M-a atins usor cu genunchiul intre picioare, facandu-ma sa gem.
" Vrei asta? " s-a uitat in ochii mei. " Vrei sa ne distram? "
M-am pierdut in aceea cascada de ciocolata. Atingerile lui erau atat de placute. Punea usor, usor stapanire pe mine. Dar nu-l puteam lasa. Imi mangaia partea din spate a piciorului, urcand din ce in ce mai sus. S-a apropiat si mai mult de mine si mi-a rostit numele. Ii puteam simti respiratia calda in gura mea. Aceea aroma de alcool combinata cu gustul tigarilor, vroiam sa o simt pe buzele mele, dar stiam ca asta nu eram eu. Eram intr-o transa produsa de el. Cand a incercat sa ma sarute m-am impotrivit. Palma mea a facut contact cu fata lui, intorcandu-i privirea intr-o parte. El doar a ranjit si s-a uitat din nou in ochii mei, mormaind un "hmm" scurt.
" Te duc eu acasa. " s-a oferit cu o privire perversa si mi-a apucat mana de la incheietura, tragandu-ma dupa el prin club, spre iesire. In club era aceeasi agitatie, oameni beti peste tot, care nu aveau nicio grija. Prin toata multimea am observat-o pe Ashley. Se distra la maxim.
" Daca tot vrei sa fi dragut, hai sa o luam si pe prietena mea. "
" Nu are loc. "
Mi-a deschis usa si m-am uitat la el confuza de ce a spus, iar el mi-a facut semn cu capul si cu sprancenele sa ies. L-am urmat prin parcare. Abia cand am vazut ca se indrepta spre ea mi-am dat seama la ce se referea. Deci motocicleta aia e mijlocul lui de transport. Interesant.
CITEȘTI
Meant to be (A Justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionO viata simpla, o fata simpla. La 17 ani traieste linistita in New York, catalogat ca "orasul care nu doarme niciodata". Dar destinul ii iese in cale cu o noua provocare, plina de adrenalina si placere, care are sa ii schimbe viitorul. Oare va reusi...