Günlerden pazartesi Mira ve Ada pazartesiden nefret ederler. Tabi Yankı hariç... 3 'ü de aynı evde yaşarlar bu yüzden her günleri eğlence dolu olur...
Y:Mira sofra hazır uyan artık!!!
M: offff ya saat daha 7 be uykumun içine ettin Yankı!!!😠
Y:hadi hadi kalk.
M:Ada nerde? Sen onu uyandır!!!
Y:Ada bahçede spor yapıyor.
Ardından Ada içeri girer. Yankı ile birlikte Mira'yi kaldırılarak kahvaltilrini yaparlar. Sıra okula gitme vakti geldiğinde herkes giyinir.
A:
M:
Y:
Y:Hadi geç kalmayalım!!!
A:makyaj neden yapmadın?
Y:Ada ben ne diyorum sen ne diyosun yaa...
M:öf didişmeyi bırakın otobüse yetişelim!
A:niye otobüs?
Y:taksi mi cagiralim efendim yoksa limuzin mi getirilmesini istersiniz?!
A: offff ben ondan mı bahsediyorum dün akşam Mert ile buluştuk ya bana hediye olarak araba almış.Ama ben onun yerine bir tektaş isterdim!
M:kızım çocuk sana araba almış be sen bide tektaş istiyosan yuh sana Anıl bana daha sadece en fazla 100 TL lik bir ayıcik almıştır yani.
Y: yalnız ben arabayı merak ettim nerde??
A:gelin de gösteriyim.
A:tada nasıl beğendiniz mi?
M:begenmek ne kelime bayıldım! 😮
Y:valla bende bayıldım!😮
A:hadi atlayında okula gidelim.
Okula varana kadar okulda geçen dedikoduları tekrar tekrar gündeme getirip dedikodu yaparlar ve bunun üzerine biraz konuşurlar yok böyle yapsaydi söyle olurdu falan filan yani...Okula vardıklarinda direkt olarak Anıl , Toprak ve Mert in yanına giderler.
Beğenin ,yorum yapın ,takip edin!!
Bir sonraki bölümde görüşürüz. 💓