Mert, Toprak ve Anıl ın yanına vardıklarinda Ada, Mert 'in boynuna atlayıp ona tekrar tekrar teşekkür etti. Mira Anıl 'ın yanağına bir buse kondurdu ve "Günaydın" diyerek selam verdi.
Ama Yankı Toprağa bakmadı bile.Ada' nın ağzından:
Yankı Toprak'a tirip atıyordu çünkü;
Yankı, Toprağı Melek denen bir kızın yanağından öperken yakaladı ,sonra meğerse Melek Toprağın kız kardeşiymiş ama Yankı neden hala tirip atıyor anlamadım.Yankı ' nın ağzından:
Toprağa tirip atmayı istemiyorum ama ondan bir hediye bekliyordum ki sonra bir anda Toprak dudağıma küçük bir buse kondurdu ve bu hediye bana yetti daha önce hiç dudağımdan öpmemisti ama hissi çok hoştu 3-4 saniyelik karnımda kalbimde kisacasi vücudumun her yerinde kelebekler uçuşuyordu.
M: biz kızlarla düşündük ve bir karar verdik hep birlikte 2-3 günlük karavan seyahatine çıkicaz. (M:Mira mr:mert)
An: olur hatta karavan işi bende 😎(an:Anıl a:ada)
Y:ben ve Toprak ta yiyecekleri hallederiz.
A:Mert ve bende gezeceğimiz yerleri belirleriz.
M:bak Ada kim geldi?
Y:kim?
A:Hayır!off yaa!!!
Mr:kim o ?
A:başbelası kardeşim Zümra,
Mr:hiç benzemiyosunuz .
A:evet çünkü süt kardeşim!
Z: süpriz artik bende burda okuyorum .
A:neden geldin ki???
Z:burda okuyorum dedim ya!
A:nerde kalıcaksın annemler yurt dışında???
Z:annen senin bir evinin olduğunu ve seninle birlikte yaşayabileceğimi söyledi.
A:M:Y:ne!!!
Z:ne oldu bir sıkıntı mı var???
Y:yok ya ne sikintisi ,dur sana okulu gezdirecek birini bulalım. Heh Ege Zümra ya okulu gezdirecek misin???
E:tabiki.
Zümra ve Ege gider ve Ada hemen lafa atlar.
A:ya kızlar kusura bakmayın ben onuda alır başka bir eve geçerim bi de sizi rahatsız etmesin karavan gezisine de siz gidin ben onunla kalmak zorundayım.
M:yoo değilsin o da gelir ve bizimle yaşayabilir.Bizim için bir sıkıntı yok.
A:ama şöyle bir sıkıntı var sevgililerimize asılabilir.
An:sanki biz izin veririz bişi olmaz.
Mr:üzme sen kendini.
A:ama karavan gezisinde bir çifti olmadı diye sıkıntı yaratacak .
Mr:bizde birini ona ayarlarız.
A:siz çok iyi arkadaşlarınız.
Mira nın ağzından;
Biraz daha konustuktan sonra Zümra ve Ege nın yanına gittik çok eğleniyorlardı,dedim bunlar işi pişirdi. Sonra onları da alıp sınıfa geçtik .Zümra ve Ege yanyana oturdular. Ders bedendi , başkanı Ada ve bu ders ikili ikili gruplarla koşu yarısı yapacaktık. Ada herkesi ikili gruplar haline soktu ve yarış başladı kazanan ikili Dilek ve Yağmur du. Sonra hep birlikte bizim eve gittik Ege de geldi hep birlikte d mi c mi oynadık ardından sessiz sinema falan yani... Bu akşam çocuklar bizde kalacaktı herkes odalara çekildi ben Zümra ve Ege ye bir oda verdim onlar Kaynaşlı diye"sadece bu oda var" dedim.Hep birlikte uyuduk ve kalktığımizda saat 12 falandı herkes hazırlığını yaptı .Ada ve Mert nereye gideceğimize karar verdiler.Yankı ve Toprak yiyecekleri hazırladılar. Ben ve Anıl karavan kiraladık. Sonunda gezme vakti geldi hep birlikte karavana bindik karavan çok büyüktü ve her çifte bir oda düsüyordu. Erkekler sırayla karavani kullanacaklardı. Yola çıktık ve ilk durğımız Amerika New York idi...