Capitolul 1

515 31 7
                                    


"Fulgi zbor ,plutesc in aer ca un roi de fluturi albi"
La acesta expresie mereu ma gandesc atunci cand vad ca ninge.
Zapada alba si pura cazand din cer.

~FlashBack~

Eram inconjurata de trandafiri albi , iar in deparare era un baiat zvelt cu parul alb si varfuri roz.
Ma apropi de el si cand voiam sa il intorc sa ii vad fata ma trezesc

~End FlashBack~

Masina se oprise,imi deschid ochii somnoroasa.

-Domnisoara Masaomi ,am ajuns. *spuse soferul ,coborand din masina si scoase bagajele*

Imi pun geaca ,manusile ,caciula si fularul , ma infofolesc bine si ies din masina.
Tocmai cand voiam sa ii multumesc soferului ca mi-a scos bagajele , el disparuse.
Imi caram bagajele, care erau destul de grele. Deschid poarta si intru in gradina.
Ma apropi de o banca , stau pe bagaje ca sa imi trag sufletul. Doar la 2 mentri era un baiat cu parul alb ...si varfuri roz...arata exact...a baiatul din visul meu...
Cred ca doar mi se pare,nu are cum sa fie acelasi baiat.

Cred ca doar mi se pare,nu are cum sa fie acelasi baiat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-S..scuza-ma *spun in timp ce ma apropi de el*

Acesta isi intoarse privirea spre mine. Ma opresc, iar el se apropie de mine . Se apropie de fata mea si ma miroase...ciudat.

-Deci ai venit...

-Uh?*spun confuza*

-Tch! Taci si urmeaza-ma...*el imi ia bagajele*

-Multumesc...*spun urmandul pana in conac*

Intru in conac impreuna cu el. Era si mai urias pe dinautru. Desi...totul era cam intunecat de abea vedeam ceva . Ma agat putin de haina lui ,ca sa nu ma impiedic. Acesta nu zise nimic si continua sa mearga. Urcam scarile pana cand ajungem in mansarda . Pe fotoliu era un baiat zvelt ,cu ochelari,parul mov intunecat si cu ochii roz.

-Am...scuza-ma dar ce se intampla aici...?*spun confuza*

-*acesta ofta* Cat de nepoliticos.
Eu sunt Reiji Sakamaki ,iar acesta este Subaru Sakamaki .
Prezintate si tu.

-Imi pare bine , eu sunt Masaomi Kisa . *spun zambind sa par prietenoasa*

-Mai incet uni incearca sa doarma ...!*spuse baiatul cu parul blond cu casti in urechi de pe canapeaua din spate*

-Oi , frumoasa adormita. Mai bine dute in camera ta sa dormi. Nu mai dormi pe unde te apuca *spuse un roscat cu ochii verzi*

-Un miros nou,o avemtura noua...interesant *spuse un baiat care era roscat cu ochii verzi si abea un zambet pervers*

-Eu si Teddy vrem sa dam o pretrecere cu ceai , ni te alaturi ?
Teddy vrea sa ni te alaturi.

Dupa cateva minute in care nu inteleg ce se intampla . Reiji imi explica cine cum care este.
Locul asta a devenit ciudat.
Subaru ma conduse in camera mea ,se oare ca camera lui e chiar in fata cameri mele.
Imi despachetez lucrurile si incerc sa ma acomodez cu noul loc.

~FlashBack~

Acolo e...Subaru...dar de ce e plin de sange , trandafiri sunt patati tot cu sange...ce se intampla aici?!

-Uh ? Sunt pe jos...ce caut aici? Si de ce sunt patata cu sange ?

Sirenele se aud , sunt inconjurata de oameni. Ce se intampla. Ma doare capul ingrozitor.

-Rezista ! Ajutoare vin acum!
~C-ce?...*cu o voce ragusita spun*
-Kisa-chan ! Kisa-chan! Rezista!
*era o voce de fata*

~End FlashBack~

Tresar, se pare ca am adormit. Este ora 2 noapte, spre mirarea mea aveam balconul deschis. Inchid balconul , ma pun inapoi in pat si incercam sa adorm. Dar nu aveam somn , asa ca m-am ridicat din pat si am iesit din camera mea. Conacul arata de parca este parasit, dar...as vrea sa il mai explorez. Cobor scarile , exploram fiecare camera, ei bine nu chiar fiecare. (Camerele baietilor) , intru in alta camera unde era un semineu si o o masa de biliard si alte jocuri. Singura lumina de acolo era focul de la semineu.

-Cine la aprins? ...e cineva aici? *focul devine mai slab*

Ma intorc si vad doi ochii rosii.
Acela e Subaru ...? Nu ,nu are cum ... probabil e vreo iluzie sunt somnoroasa. Mai bine ma intorc in pat. Imi zdruncin putin capul , si cand voiam sa plec ma apuca de incheieturi. Ma uit speriata spre el, tremur. Voiam sa tip dar imi pusese mana la gura , ma zbateam sa scap din stransoare. Forta lui era incredibil de mare.

- S~Subaru...? *vocea imi tremura de frica* ce se intampla aici...explica-mi...si te rog nu ma mai speria. Spune-mi ca e un costum sau ceva .

Acesta chicoti,dupa care ranjea spre mine.

-"Un costum sau ceva" ? Cred ca ma iei peste picior Kisa-chan.
Daca acesta ar fi un costum , ar fi al unui vampir insetat ...ce te asteapta de mult timp.

-Vampir?...nu exista vampiri , sunt doar un mit...

-Doresti sa afli daca e adevarat..sau nu...o faceam ori cum la un moment dat *acesta se puse peste mine ,ma imobiliza*

Acesta se apropie de gatul meu ,
imi linse gatul. Se apropie de fata mea si se uita la mine pentru cateva clipe. Dupa care se apropie de gat din nou , dar de data asta mi-l musca. Doi colti imi strapunsesera piele. Este o durere ingrozitoare. Strangeam din dinti, imi venea sa tip de durere.

-Inceteaza..!! *spun de abea putand sa spun cuvantul* Itai!
*cateva lacrimi imi curg*

Acesta se oprise si se daduse de pe mine , se puse langa mine. Pusesem mana la muscatura, era destul de adanca , ma ridic incet.
Ma ridic in picioare dar am cazut la loc , totul se invartea. Singurul lucru clar pe care il puteam vede era Subaru.
Totul se face din ce in ce mai negru, nu mai pot...sta treaza , tot corpul mi-l simt ca un jeleu.
Cand deodata lesin.

~Din perspectiva autorului~

Subaru o ia pe Kisa in stil de mireasa si o duse in camera ei . O puse in pat cu grija si o invelise pana la gat. Puse un scaun langa pat si o privea trist. Dupa cateva minute Subaru ii puse un buchet de trandafiri albi pe scaun cu un bilet " De la Subaru ".

~Dimineata~

Kisa se trezise cu dureri de cap , gaseste buchetul de trandafiri langa ea . Ea inca se intreba daca era un vis....sau daca sa intamplat cu adevarat...spun acestea si adorm la loc.

~Vom afla in urmatorul capitol ce se va intampla~

~din perspectiva necunoscutului~

~din perspectiva necunoscutului~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Te-am gasit imouto-chan...*ranjeste*

Hey , sper ca va place cartea. Sincer cartea de dinainte era ca naiba . Dialogurile erau facute ca roleplay-urile si multe alte greseli. Va spun sincer decat sa am o carte varza mai bine am o carte cat de cat buna.

~Sayonara , ne vedem in urmatorul capitol care va veni maine sau astazi . Avand in vedere ca este 1 noaptea 😅😅

O Iubire Nestapanita (Diabolik Lovers)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum