12

64 1 0
                                    

İçerde 12. Bölüm

“İçerde”nin 12. bölümünde; Yusuf’un, Necip Uyanık kılığına girdiğini anlayan Sarp, müdürle yollarını ayırır. Bundan sonra tek başına hareket etmeye kararlıdır. Yusuf Müdür ise yaptığına çoktan pişman olmuştur ve kendisini Sarp’a affettirmek istiyordur. Mert, Yüzüklü Adam Coşkun’la yüzleşip geçmişin hesabını sormaya kararlıdır. Ailesini bulma umuduyla Eylem’le birlikte Coşkun’un peşine düşer. Mert, Coşkun’un peşindeyken Eylem’e kurulan tuzağın farkında değildir. Haber yüzünden Eylem’in başı derde girer. Celal’in yeni sevkiyatını öğrenen Sarp bu bilgiyi Yusuf Müdür ile paylaşmak konusunda kararsızdır. Duyguları ve mantığı arasında kalır.

493.424

BÖLÜMLER

TÜM BÖLÜMLER

13.BÖLÜM İZLE

“İçerde”nin 13. bölümünde; Mert, Kebapçı Celal’in kendisinden ve Melek’ten sakladığı bazı gerçekler olduğunu düşünür. ...

557.396 kez görüntülendi

12.BÖLÜM İZLE

“İçerde”nin 12. bölümünde; Yusuf’un, Necip Uyanık kılığına girdiğini anlayan Sarp, müdürle yollarını ayırır. Bundan sonra tek başına hareket etmeye kararlıdır. ...

493.424 kez görüntülendi

11.BÖLÜM İZLE

“İçerde”nin 11. bölümünde; Alyanak, Celal’in adamlarına görünmeden kaçmayı başarır. Şimdi hayatta kalabilmek için plan yapmak zorundadır. ...

398.410 kez görüntülendi

icerde Tık Tık TıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin