Eh... co dodat? Krásné Vánoce vám všem :* (publikováno 24. 12. 2016)
Asa-chan
Zamrkal jsem očima do prudkého světla, které se už linulo naším hotelovým pokojem v Barceloně. Bylo to opravdu nepříjemné. Pomalu jsem začínal chápat, proč Yuri na spaní nosí oční masku. Otočil jsem se na něj a jen chvíli pozoroval, jak oddechuje. Bylo to to nejhezčí, co jsem zase po nějaké době viděl, když opomenu jeho výkon.
Vylezl jsem z postele, že Yuriho vzbudím, ale neměl jsem to srdce to udělat. Rychle jsem nahodil zpátečku ke skříni s oblečením a oblékl si něco pohodlného. Sedl jsem si do vedlejší místnosti k televizi. Nevím, proč jsem si ji zapnul, kdy jsem ji stejně ignoroval. Hlavu jsem měl plnou jiných věcí. Pořád dokola jsem si promítal, jak mi můj stydlivý Yuri navlékl na prsteníček prsten. Tahle chvíle se mi vryla do paměti, jako žádná jiná, i když to z jeho strany bylo spíš přátelské gesto. Ne, že bychom nebyli milenci, ale on to se svou stydlivou povahou snad ani jinak nedokázal. Bylo na čase to změnit.'Yuri?' usmál se na mě, tím svým sladkým úsměvem.
'Hm.?' vzhlédl jsem opatrně. Celkem jsem se bál, co mi chce říct. Tvářil se tak tajuplně... a ještě ke všemu přede mnou něco schovával za zády!
'Pojď blíž...' zašeptal a prakticky si mě sám jednou rukou přitáhl.
Do hlavy mi stoupla krev a moje pokožka nabírala pořád víc červenější odstín.
Viktor se ke mně naklonil a políbil mě. Tak jemně a tak procítěně mě snad ještě nikdy nepolíbil. Byl jsem z toho celý pryč a moje nádobíčko se začalo probouzet k životu. Něco se ve mně zlomilo a já zapojil do polibku i jazyk. Nikdy dřív jsem tohle neudělal a sám sebe jsem tím docela dost udivil. Viktor zmáčkl můj rozkrok a já se neubránil stenu-
Náš sladký polibek se přerušil a já už neviděl nic. Jenom tmu.
"Můj nevinný Yuri..." uslyšel jsem ten známý zvonivý smích a došlo mi, že to předtím, byl jenom sen.
"V-viktore!?" vyjekl jsem a chtěl si sundat svou oční masku, ale zavadil jsem o jeho ruce.
S menším infarktem jsem si uvědomil, že právě leží na mě, otírá se o mě svou erekcí a má jednu ruku na mém spodním prádle.
"Co to děláš?" sundal jsem si masku a pokusil se co nejvíc od něj oddálit. Respektive jsem se nohama snažil došoupat k čelu postele.
"Chtěl jsem tě probudit polibkem." zašeptal Viktor a jeho modré oči na mě zamrkaly z těsné blízkosti.
"Ale co jsem nečekal, byla tvoje reakce." šeptal dál a jeho rty se dotkly těch mých.
V hlavě jsem si dal dvě a dvě dohromady a vzpomenul si na konec svého snu. Jeho nádherný polibek, moje dravé následování a zvučný projev.Yuri vypadal dost zaraženě. Asi jsem si dovolil a moc. Jeho křehkost jsem byl odhodlán tolerovat. Nechci mu ublížit.
Odtáhl jsem se a posadil se vedle něj na postel.
"Promiň. Já... nechal jsem se unést." pousmál jsem se a pohladil ho po tváři.
Pokaždé byla tak hebká, jako by byl malé dítě.
Yuri skrčil nohy k sobě a za kolena si schoval obličej.
"Víš... zdálo se mi o tobě." řekl nejistě, jakoby se bál, že ho za to kousnu. Ne že bych nechtěl...
"Jsem šťastný." usmál jsem se na něj. Opravdu to tak bylo. Už jenom myšlenka na to, že mě má Yuri plnou hlavu, by se dala nazvat dostačující.
"He..?" vykoukl zpoza noh zmateně. "Můžu tě políbit?" zeptal jsem se a naklonil se k němu.
Yuri pomalu přikývl a jeho křečovitá chvilka se rozplynula. Přitiskl jsem se na jeho rty a vyslal do jeho úst jazyk. Chtěl jsem to zažít ještě jednou. Ten nádherný pocit, kdy-
Yuri mě najednou chytl rukou za krk a přitáhl si mě k sobě ještě blíž. Zapojil do polibku i svůj jazyk a já se ocitl v sedmém nebi. Tak moc jsem teď chtěl, aby se to zvrtlo v něco víc, ale pochybuji, že by s tím Yuri teď souhlasil.
Odtrhl se ode mě a pevně se mi podíval do očí.
"P-pojďme to dělat." zčervenal a nejistě uhnul pohledem.
Nevím, co se mu momentálně honilo v hlavě, ale bůh by ho měl spasit. Skoro bez váhání jsem se vrhl na jeho rty a ucítil jeho ruce na svém těle. Dnešní ráno mi přinese doufám ještě hodně překvapení.
ČTEŠ
Viktuuri
FanfictionYuri!!! on Ice FF Předchozí díl - http://my.w.tt/UiNb/JOJ6A8JJRy Yuri - normální písmo Viktor - tučně Žánr - Yaoi