Shakira's Pov .....
"Cant Keep Your Eyes Off My Fatty Daddy I Want You .... Drunk In Lovee"
I Woke Up To My Alarm Clock Going Off Playing Drunk In Love By Beyonce. Its Been 2 Months Now & I Kinda Love It At Westwood High , But I Really Didn't Feel Like Going. But I Got Up Anyway , Did My Hygiene Thing & Put My Outfit On. I Put On My Red Half Shirt With My Name In Bold Letters across , Black Jeans & My Fire Reds. I Thought I Was Sexy , Lol. I Threw My Hair ina Messy Bun & Went Downstairs To Eat.
"Goodmorning Ma" I Said
"Goodmorning Baby"
" I'm Way To Young To Be Living Like This , I'm Way To High To Be Tripping Like This. Ask Me What I Do And Ima Put It Like This ... Got Damnit I Love It. "
I Was Getting A Text From My Bitchh Serena
**TextConvo**
MyBitch : Hey Ugly Face , I'm Outside
Special_Me : Okay I'm Coming. And Hey Bitchh.
MyBitch : Lol You Stupid. Hurry Up
**EndConvo*
Shakira : Bye Ma And Tay. I Love Y'all
Tay : Bye Hoe. *Laughs*
** Tay Is My Older Sister By The Way
S/M : Bye Baby. Have A Good Day.
I Ran Outside And Got In Serena's Car. She Had On A Purple Half Shirt That Said Fuck With Me You Know I Got It And Some Black Jeans With Her Grapes.
Shakira : Hey Bitchh , You Badd Or Whatever
Serena : Yaas *Laughs* , You Cute Boo
Shakira : I Know I Know
Both : Laughs
We Finally Got To School. We Walked In There And Went To My Locker First So I Could Put My Bag Up. Them Sexy Ass Boys Then Walked Up.
Jacob : Wassup Ladies,
Shakira : *Smiles* Hey
Serena : Hey
Roc : Y'all Wanna Eat Lunch At Our Table Today?
Serena : Yeah , See Ya Then
Jacob Pov ......
Damn ; Shakira Was Looking Sexy Asf I Wonder If She Single, If So ......
I Walked In My First Class , History. I Saw Shakira &Serena , It Was A Seat Available Next To Shakira .... I Had To Go Sit Next To Her.
"Yo , Can I Sit Here?" I Said
Shakira : Yeah *Smiling*
I Sat Next To Her , The Way She Smiles...I Really Want To Get To Know Her.
*Skips To Lunch*
Shakira Pov.....
Serena And I Walked Into The Lunch Room , We Went To Get Our Food Then We Looked For Them Sexy Ass Boys Especially JACOB. We Looked & Finally Saw Them , We Walked Over There & Sat Down.
Shakira : Hey
The Boys : Wassup Ma?
Roc : So How Old You Is , Serena?
Serena : 16 , You
Roc : Same
Jacob : So Y'all Wanna Go To This Restaurant Tonight
Shakira &Serena: Yeah
*Skips To Last Class*
So We Going To A Restaurant With The Boys &I Just Hope Everything Goes Right. I Walked In Class With Jacob Cause Serena Had Algebra 1 &I Already Had That.
Jacob: Can I Get Your Number Ma?
Shakira : *Smiles* Yes
I Wrote My Number Down On A Sticky Note & Gave It To Him. He Smiled
Jacob Pov.....
I Got Shakira Number &Boy Was I Happy . The Way She Did Her Work... Mmmm...... I'm Gone Make Her Mine . WATCH !
School Was Over Now &I Was Ready To Go To This Restaurant. I Left &I Walked Shakira To Her Car. I Can Tell She Was Digging Me , Her Sexy Ass Couldn't Even Stop Smiling.
"I'm Gone Come Get You &Your Friend At 8" I Said
Shakira : Okay See You Them * Kisses Him On Cheek*
VOTE COMMENT PLEASE !!!!
YOU ARE READING
Falling To Hard ( A Jacob Perez Story )
Teen FictionJacob & Shakira Meet Each Other And Starts Dating. Although They Are Dating Shakira's (Ex) Best Friend Asia Tries Everything To Break Them Apart. Read & Find Out What Happens.