MAVİ KAZAK

47 3 1
                                    

Begüm 9. Sınıfa giden bir lise öğrencisiydi , Umut ise onun ilk aşkı.Umut lise 2 ye gidiyordu.
Her neyse hiç uzatmadan kitabımıza başlayalım :
O sabah okulun ilk günüydü Begüm çok heyecanlıydı çünkü yeni bir okula geçmişti yeni yüzler, yeni arkadaşlar , yeni aşklar .
Merak ediyordu ve acikcasi fazlasiyla heyecanliydi. Hızlıca okul formalarini giydi ve omzundan biraz aşağıda biten güzel düz sari saçlarini tarayıp salik bıraktı.Kahvaltisini yaptı ve hızlıca çıkıp ayağına siyah nike larini giydi.İlk günden geç kalmak istemedigi için biraz hızlı hareket ediyordu.Annesini öptü ve ilk gün okula birakmak için dışarda arabada bekleyen babasına doğru ilerledi.
Arabaya bindiler ve okula geldiler.
Okula geldiğinde tedirgindi Begüm
Taki onu görene kadar o an durdu ve ,hemen ona sarıldı o eski okulundan arkadaşıydı. En iyi arkadaşı sayılmazdı ama seviyordu onu .
Arkadaşı Ceren kahverengi uzun saçlarıyla güzel ve alımlı bir kızdı. Saclarini o da salik bırakmıştı,formasının altına etek giymiş ayagina convercelerini gecirmisti.Ceren Begüme ziyade biraz daha süslü giyiliyordu.
İkisi birlikte sınıf listesine bakmaya gittiler , içlerinden N'olur N'OLUR sözleri geçiyordu her an .
Ve Begüm listeleri gördü heyecanla A şubesine baktı orada ne arkadaşının ne de kendi ismi yazılıydı B şubesine baktı yine aynı .
Ve C şubesine baktı
Begüm :
- 1... 3...7...9...15..20
20 ! 20!
Kendisini gördü Begüm devam etti :
- 21! 21!!
Ve bir çığlık koptu !
Arkadaşıyla aynı sınıftaydı!
Tamam çok yakın olmaya bilirlerdi ama tanıdık bir yüz olması daha iyi olmuştu.
İlk gün oldugu icin ders islemeyeceklerdi.onun yerine ogretmenler ve arkadaslariyla tanistilar.Siniflari 21 kisiydi.Bir cogu iyi insanlara benziyordu.İlk dersleri sinif ogretmenleriyleydi.Sinif ogretmenleri Türkce hocasiydi.Hocanin adi Feryal di.İlk iki derslerini Feryal hocayla geçirdiler.Aslinda güler yüzlü bir hocaya benziyordu,giyim tarzini da begenmislerdi.Oysa Begüm'ün arkadasi Ceren kolay kolay begenmezdi herkesin giydiklerini.Begümle Ceren sinifta cam kenarinda 3. Sıraya oturmuslardi.Feryal hoca ilk hafta yerleri degistirmeyeceğini söyledi ve o sırada sınıfta bir alkış koptu ve herkes yanindaki arkadasiyla sarildi (en azından kizlar;))
İlk hafta guzel geçeceğe benziyordu çünkü ilk haftayi yanyana gecirmeleri büyük avantajdi.Dersler artik ders degildi Begümle Ceren icin.Eğlenmeyi iyi biliyorlardı.
Bugun kaynatmalarina gerek yoktu zaten dersler boş geçiyordu.
Ve o anda bir cankurtaran sesi geldi!!Zil çalmıştı ve teneffustu.Cerenle Begüm okulu dolasmaya çıktılar ama hava rüzgarlı oldugundan içeriyi gezmeyi tercih ettiler.Koridorda dolaniyorladi.Belki biraz karisikti okul belki de yeni geldikleri için karisik geliyordu.Ama yinede 10 dklik tenefuste kaybolmayı becerdiler.Okul 4 katliydi ayrıca yan binasida vardı.Bahçesi çok büyük olmasa da büyük denebilirdi.Okulda yeni olduklari için nerede olduklarini tam bilmiyorlardi.Ama yinede gecikmeli de olsa siniflarini bulup derse girebildiler.Belki biraz azar isitmislerdi ama fazla takmadilar.Nasi olsa yeni gelmislerdi ve kaybolmalari gayet normaldi.
Dersler ve teneffüsler bu şekilde geçip gitti ve son derse girdiler.Son derste hoca gelmedigi için tüm sınıf kendi halindeydi.Begümle Ceren de giybetin dibine vuruyorlardi.Sinif ,okul,mudur ve akliniza gelebilecek çoğu konuda "gıybet time"larını yaptilar.
Okulu beğenmişlerdi,arkadaslarini (tanidiklari kadariyla) sevmişlerdi,mudur katıydı hatta velilere yaranmaya calisip ogrencileri azarliyordu.Tam gıybet konulari tukenecekken zil çaldı ve herkes dagilmaya başladı.İlk gün olduğu için servisler yoktu, nerdeyse herkesin annesi veya babası gelmişti.Begümle Ceren beraber ciktilar ve ikiside anne babasini goremeyeince kantinde oturmaya karar verdiler.Birer soda alıp oturdular daha 5 dk geçmemiş olucakti ki Cerenin annesi Ceren i almaya gelmisti.Vedalastilar ve Ceren gitti.Begüm u babası alacakti fakat babası çalıştığı için biraz geç kalacakti.BEGÜM kantinde oturmaya devam ediyordu ki o sırada kantinin kapısından bir çocuk girdi.O anda Begüm mal mal bakakaldi çocuğa.Ama bu nasıl bir yakisikliliktir yani çocuk Brad pit falan.O sirada Begüm mallastigini anlayip gozlerini kaçırdı.Bu çocuğu mutlaka Cerene anlatmasi gerekiyordu.Yatmadan önce gıybet konusu cikmisti.Çocuk önünü havaya kaldirdigi kumralimsi sarisinimsi saclariyla,suratiyla tam anlamiyla PERFECTti.Abartisiz acayip yakisikliydi.Kantinden bir bisküvi alıp çıktı.O sırada Begüm dışarıda babasini gördü ve çocuk tam çıkarken yanina doğru gitti ve ayni anda çıktılar. Babasına dogru ilerledi ve beraber arabaya gittiler.Eve vardiklarinda Begüm odasına çıkıp ustune pijamalarini giydi ve saçlarını salaş bir topuz yaptı.Yemek yemek için hep beraber sofraya gectiler.
Annesi Begüm e gününün nasıl geçtiği,neler yaptığı ve buna benzer bir sürü soru sordu.Sorular bittiginde duzenli olarak laf kavgasina girdigi kardesi Ömerle her zamanki kavgalarini yaptilar ve her zaman ki gibi Begüm odasina çıktı. Yatağa uzandi ve bugünü düşündü. O çocuk aklina gelince hemen telefonunu kaptı ve Cereni aradi.Telefonu actiginda yatmadan önceki gıybet timelari basladi.Begüm anlatmaya baslayali 10 dk olmustu ve sadece o cocuktaydilar.En son telefonu kapattiklarinda farkına varmislardi ki 26 dk dır konusiyorlarmis.Gerçi ikisininde anneleri uyarmasa kim bilir kaç dk daha konusurlardi.Herhalde bu yüzden cehennemi garantilemislerdir.
Begüm telefonu kapattıktan sonra masasina oturdu ve düzenli olarak yazdigi günlüğü çıkardı. Şunları yazmaya başladı:
Sevgili günlük;
Bugün lise hayatimin ilk günüydü. Şanslıydım ki eski arkadaşım olan Cerenle aynı sınıftayız.Bu ilk gün için gayet güzeldi.İlk güne göre fena geçmedi. Öğretmenlerin birkaçı ile tanışmış olsakta kötü öğretmenlere benzemiyorlar,bunu ilerleyen zamanlarda görücez.Günüm gayet sıradandı.Kaybolmamızı ve o çocuğu saymazsak.Evet kaybolduk ama okul çok karışık.Ve o çocuk..
Hayır hayır onu sevmiyorum.Sadece 1 kez gördüm onu.Ama yalan yok çocuk çok çok yakışıklıydı.Pardon 2kez "çok" yazdim yani yanlışlıkla oldu cnm;)
Neyse bence bu akşamlık bu kadar yeter.
İyi gecelerr!!
Yazdi ve gunlugunu kitleyip yerine koydu.Annesine ve babasına birer öpücük kondurup yatağına gitti.
Yatmıştı ama uyuyamıyordu.Nedense aklında o çocuk vardı.Sevmek çok sacmaydı.1kez gördüğü birine nasıl aşık olabilirdi ki.İlk görüşte aska da inanmiyordu.Bilmiyordu,hem de hicbir şeyi tek istedigi rahatca uyuyabilmekti.Âşık değildi ama aklından çıkmıyordu. Önce soluna döndü sonra sağına ama faydası olmadı .Yatağının yanında duran telefonunu aldı ve saate baktı,saat 01.16 ydi.Telefonu açtı ve önce snapchat a girdi.Hikayelere baktı ve kendinde bir kaç surat ifadesi yapıp watsapa girdi.Tahminince kimse çevrimiçi değildi ve haklıydı.watsaptan çıkıp telefonu kapattı.Gözlerini kapadı ve yavaşça uykuya daldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAVİ KAZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin