Takže BaxČus lidi. Tak na rychlovku Baxe budu popisovat jako Štěpána,Herdyna jako Pavla a Wedryho jako Radka. No nic užijte si fanfikci a.... BaxČus cx
Den po nastěhování do nového domu
Z POHLEDU PAVLA:
Ráno jsem se vzbudil a koukl se na displej svého iPhona. Bylo za pět minut dvanáct a já usoudil, že bych mohl konečně vstát. Šel jsem dolů do kuchyně. Štěpán a Radek už seděli u stolu a dávali si snídani. Sedl jsem si a vzal jsem si dvě vafle. Po minutě ticha promluvil Štěpán : „Hej Pájo,co kdybychom natočili nějakou challenge?" Upřímně se bojím, co zas vymyslel. „A....jaká by to byla?" zeptal jsem se.„Co třeba 100 panáků za 100 minut?" odpověděl a já tak trochu znejistil, ale no co trocha toho piva neuškodí. Kývl jsem na souhlas a šel jsem nakoupit nějaký to pivíčko.
Z POHLEDU RADKA:
Poslední dobu se Štěpán a Pavel baví více a na mě tak trochu zapomínají. Už dlouho jsme spolu nic nenatočili a mě to začíná štvát, ale zároveň mě to tak trochu mrzí.Štěpán odešel od stolu a já jako obvykle jsem musel vše sklidit. Dal jsem nádobí do myčky a pustil jsem se na vyluxování celého bytu. Někdy je zapotřebí jednou za 14 dní vyluxovat komplet celý byt. Začal jsem spodním patrem a pak se vrhnul na pokoje. Jako první jsem vyluxoval svůj a Štěpánovo pokoj. Teď je na řadě Pavlovo pokoj, kde se kluci připravovali na challenge. „Ale Pájo neboj sice budeme na sračky, ale bude to stát za to!" řekl Štěpán a s Pavlem se začali smát. Zapl jsem vysavač, když v tom Štěpán ho vypojil . „Ehhh, Radku nemůžeš vyluxovat až po té challengi prosím?" řekl a já usoudil, že jiného mi nic nezbývá. Šel jsem tedy do pokoje a trochu relaxoval. Tedy alespoň do té doby, než kluci začali natáčet. Z vedlejšího pokoje se ozýval neskutečný kravál a tak jsem šel na čerstvý vzduch.
Z POHLEDU ŠTĚPÁNA:
Když jsme dotočili challenge, byli jsme oba totálně na sračky. „Štěpáne já tě zabim vole... Příště vymysli něco méně náročného." řekl Pája a jakoby mě fláknul páskem a pak jsme oba vybuchli smíchy. Sice nevíme proč,ale co. Někdy je opravdu super si to užít bez ohledu na následky dalšího dne. Pak jsme si pořádně zakalili a dali si nějaké to karaoke. Samozřejmě nechyběl další alkohol,i když nám nebylo zrovna nejlépe. Ale co, pár skleniček nikoho nezabije, ne? Když jsme si šli lehnout, bylo kolem druhé ráno.
Další den ráno
Bylo jedenáct a já se vzbudil s menší bolestí hlavy. Včera jsme to fakt totálně dodělali. Chudák Radek, upřímně lituji, že jsme ho nepozvali taky. Ale co už. Oblékl jsem se a šel se kouknout na Páju, jak na tom je. Nebyl na tom o moc líp, než já. Šli jsme se nasnídat. Sedli jsme si a omlouvali jsme se Radkovi za včerejší kravál. „Hm.." odpověděl Radek. Takhle zamlklý nikdy nebyl. Snad není na nás naštvaný. Pak se sebral a odešel. S Pavlem jsme si pak povídali a zkoušeli zjistit, proč je Ráďa takový.
Z POHLEDU RADKA:
Šel jsem nahoru do svého pokoje. Vzal jsem si mobil a zavolal rodičům. Sice si to tak trochu užívám, ale rodiče mi pořád chybí. Docela mě mrzí, že mě kluci začínají čím dál tím víc ignorovat. Vytočil jsem mamky číslo. „Ano Radku děje se něco?" řekla mamča. „Ne, vše je v pořádku. Chtěl bych vás jen navštívit." řekl jsem a snažil se skrýt svůj smutek. Jakmile jsem dotelefonoval, sbalil jsem si pár věcí a šel na autobus. Radši pojedu autobusem, než abych musel trávit čas s nimi v autě. Když jsem dorazil domů, už mě mamča a táta přivítali hromadným objetím. Jsem rád,že je mám. Pak jsme šli do obýváku a já jim vyprávěl o tom, jak se to momentálně vše vyvíjí.
ČTEŠ
OSUD NÁM NEPŘÁL ...../Baxtrix,Wedry,Herdyn
FanfictionMožná vypadá,že život tří streamerů Baxtrixe,Herdyna a Wedryho je zcela dokonalý.... Ale vše se může změnit.... Co se stalo zjistíte,když jsi přečtěte tuhle fanfikci cx