Utanma benden bebeğim

63 0 0
                                    

Merhaba umarım beğenirsiniz! Bu direk sexe geçmiyor bir aşkın sex ile başlamasıyla ilerleyen aşk hikayesini anlatıyor okuyun eminim beğenirsiniz!

'Oyleyse hazırlanıp çıkıyorum'
'Peki' yazınca heyecanla ellerimi cirptim.
Ben talya, Fazla utangacimdir ama Wattpad de bir çok sex hikayesi okuduğum için bende 18 yasima girer girmez orosbu arkadaşımın yardımıyla biriyle anlaştım. Aslında Wattpad de yazistik ama arkadaşım flört edince devreye ben girdim.

"Şimdi ben seni bildiğim için yanımda gecelik ve sabahlık getirdim güzelim. Evet, Zevk dunyama hos geldin" diyince gülerek elindeki ultra açık olan geceliği giydim.

Banyodan çıkınca seslice ıslık çaldı, "Çok güzelsin bebeğim" diyince güldüm.
Üzerime mini short ve sutyen tarzı badi giydim -Tabi ki mirac yüzünden-
mirac-Orosbu arkadasi-
"Bununla herif çok pis azar talya benden demesi" diyince gülerek çantamı omzuma taktim ve verdiği otele geldim.
Evet otelde yapicaktik ama nasıl yapacağımızı ben bilmiyordum.
Odanin kapısını iki kere tiklatip bekledim. Kapıyı sadece boxer ile açınca yüzümü yere çevirdim.
"Hoş geldin bebeğim" diyerek beni içeri çekerek kapıyı kapatıp beni kapıya yasladi

"Aslına bakarsan ben yazistigin kişi değilim. Kuzenim fakat onun işi çıktığı için ben gelmek durumunda kaldım. Ve daha önce profesyonel olmayan biriyle yatmadigimdan garip ama ben de nasil basliyacagimizi bilmiyorum" diyince şaşkınca kafamı kaldırdım.
Koyu kahve gözler ve aynı ton saçlar resmen özenle yaratılmıştı.
Kafamı fazla baktığımi fark edip egmemle tutup kaldırması bir olmuştu.
"Sen böyle olursan biz 1 hafta bu odadan ckkamayiz ve ben zevk almadan burdan gitmeyi dusunmuyorum güzelim" diyince kolunu indirmeye çalıştım. Kendi çekince çantayı yere bırakıp yatağa oturdum.

"Şey. Ama ben cidden hiç bir şey bilmiyorum" dedim. Siritti,

"Birinin ilkini almak güzel olabilir." Diyerek yatak odasıyla ya da salonları birleşik mutfakta arkası dönük bir şeyler yapınca yanına gidip tezgaha oturdum bir an bana baksa da işine geri döndü. Portakal sıkuyordu

"Fazla.meraklisin?" Diyince dudağımi kemirip etrafa bakindim ama hiç etkilenmemiş görünüyordu.

"Hiç etkilenmiyor musun?" Diyince güldü.

"Şaka mı yapıyorsun yok sa cidden saf bir kız mısın?" Diyince yanıt vermedim. Her yönden salak durumundaydım.

Hızla tezgahtan inip çantamı aldım.

"Kuzeninden özür dile ama ben yapamiycagim" diyerek kapıya gittim acmamla kapanması bir oldu dönünce beni araya sıkıştırdığı ni fark ettim.

"Beni bırakır mısın?"

Diyince onaylamadan gözlerime bakti.

"Normalde senin beni tahrik etmen gerek" diyerek dudağına yapisinca şaşkın ördek gibi yanıt veremeden öylece kaldim.

Diğer elini de yanıma koyup yaklaşınca aramıza elkmi koydum. Korkuyordum parfümü çok güzeldi.

"Korkma ördek yavrusu." Diyerek dudağıma yeniden yapışarak aramızdaki elimi tutup indirdi ve vücudunu bana bastırdı. Korkuyordum agliycak değildim ama cidden çok korkuyordum. İlk defa biriyle opusmustum.

Yavaşça geri çekilince gözlerim sımsıkı kapalı şekilde kaldım. Gülerek beni kolumdan çekti.

"Sen cidden fazla safsin. Senin burda işin ne?" Diyince icimden miraca sovmeye başladım. Ben böyle bir kız değildim.

"Beni bırak gideyim cidden bir daha yüzümü gormezsin" diyince kapıyla bana baktı ve cebindeki anahtarla kapıyı kapatıp cebine koydu.

"Ben Zevk almadan kimse bir yere gitmiyor" diyince yatağa uzanıp dik bir şekilde düşünmeye başladım. Polisi mi arasaydim? Yok olmaz

"Bak istersen sana öğretmeyi deneyebilirim" diyince biraz kararsız kaldım.

"Nasıl olacak o?" Diyince yaklaşıp üzerime eğildi.

Siritmaya başladı.

"Ama önce duş almalıyım." Diyio banyoya gülerek gidince kendimi azarlsdim. O sırada çalan telefonumu açtım kim olduğuna bakmadan

"Nasildi iyi mi yeni mi yoksa?"

"Mirac şimdi kapat sonra ariycam"

"Hmm çapkınlar sizi" diyince kapatıp banyoya gizlice girdim. Sacmalamayin tabi ki kabin gorunmuyor du. Pantolonun cebini sessizce aradım anahtar yoktu. O sıra da elimden düşen kolanyayla dudağımi isirdim.

Kahretsin seni!

"Boşuna arama çünkü kabin içinde ki rafta istersen gelip alabilirsin" diyince hızlıca çıktım.

Kaçış yolu yoktu! Bir kaç saniye sonra ayakta ben gezinirken belinde havluyla çıktı. Elinde anahtarı sallayinca yüzüme baktı.

"Bunu mu ariyordun küçük ördek" diyip üzerime gelince geri geri gittim. Ama sanırım arkamda ki yatağı fark etmemistim.  Yatag dusunce sımsıkı yundugum gözleri açınca sirittigini ve damarlarını fark ettim.

Geri çekildi ve banyoya geri girdi. Bir kaç dakika sonra kapıdan bana baktı.

"Ordek yavrusu. Saçlarını kurutur musun?"

"Ben mi?"

"Burda sadece biz varız"

SESSİZ BAĞIRIŞLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin