"Sakın ama sakın kendin için yanımdan ayrılma" diyerek elimden tutunca onayladım.
"Bence sen yanımdan gitmemeye çalış"
"Benim işim seninle ordek" diyerek burnumu sıkınca eline vurdum. Gülerek beni çekiştirip barmenin yanına goturup koltuğa oturttu"Oo hazar yeni mi işin bitince alırım" diyince hazarin elini sıktı m.
"Sevgilim" diyince gözlerim buyudu. Ohs bu taş şimdi bana sevgilim mi dedi?
"Pardon ne istersiniz" diyince bana bakıp geri döndü.
"Bana her zamankinden bir de meyve suyu"
Diyince onayladım.
Barmen yanımızdan gidince beni kaldırdı.
"Sen hallet biz birazdan gelicez" diyip beni bir odaya sürükledi.
"Önce düzgün opus"
Diyince kafamı egdim."Noldu?"
"Ben bu işe kalkışmadan önce sevdiğim adamla bunları yaparım diye dusunuyordum?"
"Eğer sevdiğin varsa git onla yap sonra bana gel ama bunu bahane edip kaçmaya çalışma " diyince güldüm.
"Öyle biri yok" diyince yaklaşıp yine beni iki kolunun arasında bıraktı.
"O zaman güzelim. Hayallerinin adamına merhaba de"
Diyerek dudağımi opunce sadece karşı gelmedim. Elimi tutup ensesine götürünce saçlarıyla oynamaya başladım yavaşça. Hala utanıyorum ama karşı da gelemiyordum.
Ayrilip bana bakınca elim omuzlarına kaydı.
" Bak tatya için rahat değil bunu anlıyorum." Digerek ufleyince gözlerimi kistim.
" İstersen sen alışana dek gerçekten sevgilim ol. Sonrasına sonra bakarız" diyince yutkunup dudağını öpmeye basladim. Hala utanıyorum evet.
"Bu evet oluyor sanırım" diyerek devam etti ilerisi yoktu sadece çalıştırıyordu.
İlk once dudaklar sonra diller sonra agizin içindeki her yerdi.
"İyi gidiyorsun gel iceceklerimizi içelim", digerek beni çekince peşinden gittim. Taburelere oturduk.
Ben ise icindeki pipetiyle oynuyordum.
"Alış artık" diyerek kendini yaklaştırdı.
"Kalk ve yanıma gel" diyince karşısına dikeldim.
"Burdakiler gibi kucağıma otur demiycem yapamazsın. Simdi beni öpmeye çalış."
"Sarhossun"
"Yap şuan ayigim" diyince yaklaşıp yavaşça titrekce öpmeye başladım.
Birden kalktı ve elimden çekerek önce ki odaya sürükledi.
"Ben bunlarla ugrasamam her turlu canın yanicak zaten şimdi yapalım sonra yavaştan gider alistiririz"
Diyerek devam etti.
"Simdi eğer hayır dersen bırakıcam ama.." diyerek yaklaşıp ellerimi ensesine koyup bir kez öperek dudağını ayırdı ama nefesi yüzüme geliyordu."Kabul edersen... Sevgilim... Şimdi şuan benim olacaksın" diyince kafamı biraz eğip göz yaşlarım aktı.
Kafamı kaldırıp öpmeye başladı iki dakika ayrıldı,
"Benim için sessizlik evet dır" diyerek öpmeye devam etti.
İyice öptü. Optu, sonra beni dondurdu ve ilerlemeye başladı. Biliyorum cevap vermedim.hazar çünkü istiyorum seni istiyorum.....