onderweg

8 0 0
                                    


chris loopt samen met maaike naar de auto. Chris doet de portier open en laat maaike instappen.  Chris stapt in, zet de auto aan en rijd weg onderweg praten ze een beetje over de vlucht, youtube, en andere dingen. Chris had in haar twitter bio gezien wat haar favo nummer is en dat ze van zingen houd.Dus zette hij de radio aan Maaike en Chris horen samen dat het nummer: ''Can't feel my face'' begint. Chris begint meteen met meezingen Maaike is nog iets te verlegen om mee te zingen. Waarop chris haar aantikt,knipoogt en vraagt of ze mee wil zingen.

Omdat ze een beetje verlegen is start zij dus ook met zachtjes meezingen, zo zacht dat je  haar niet eens hoort. Chris stopt even met zingen kijkt haar aan en glimlacht. Waarop hij zegt"niet verlegen zijn ik ben het maar" Maaike voelt zich al snel meer op haar gemak. Zodra Chris weer begint met zingen, zingt zij ook mee. Waarop chris haar ongelovig aankijkt "ik wist niet dat je zo goed was" Maaike bloost voor de rest was het een grote akwardniss tot chris vraagt''zullen we samen een video opnemen?'' ''ja waarom niet, wat voor video?'' ''karaoke'' ''ik weet niet hoor, kan ik dat wel:/'' ''geloof me het lukt je wel'' ''is goed'' Chris pakt de camera plakt hem op het dash board. En zet muziek erbij op alsnel hoort ze dat het zijn cover is op closer. Ze vind het nu wel echt spannend. Dat ziet chris ook. ''maak je geen zorgen komt goed hoor'' Maaike zucht een keer diep ze hoort Chris al starten. Ze hebben van te voren niks afgesproken over rolverdeling. maaike blijft dus rustig wachten op n teken. chris stopt met zingen en geeft haar een knipoog zei doet dus het 2e couplet bij het refrein voegen ze weer samen. En het klinkt oprecht tof zodra ze klaar zijn filmt chris zijn outro. zodra de camera uitstaat schieten ze in de lach. Maaike voelt zich oprecht veilig bij chris. hij is even aardig dan in zn video's denkt maaike. Chris rijd de auto de oprit op en doet de deur voor haar open ze lopen samen richting het huis...

wil jij nou weten wat er in het volgende deel gaat gebeuren laat dan zeker even een rea achter en zeg wat jullie ervan vinden

Chris Collins fanficWhere stories live. Discover now