A bűntény.

848 44 0
                                    

Este volt. Az ablakokban ott díszelegtek a Haloweenra készített sütőtök fejek. Mindenki nyugodtan aludt. Mindenki, kivéve egy embert. Ő csak ott állt és várt, de hogy mire, azt csak ő tudta. Kezében egy kiélezett fejsze volt, és a terve, már régóta játszódott a fejében. Kiszállt az ágyából, és oda sétált a hozzá legközelebb lévő alvó emberhez. Egyszer csak a saját feje felé lendítette a fejszét, majd levágta az előtte lévő alvó ember fejét. Egyetlen csapástól levált a feje a testéről. A nagy csattanásra felébredttek a többiek is. Mindenki megfagyott a félelem és a döbbenet miatt. Senki sem hitte el, hogy az utolsó arc amit látni fognak ebben a világban, egy kedves barátjuk arca lesz. Pszichopata mosollyal, barátai vérében.
Ekkor a gyilkos feléjük fordult. A gumikesztyűt fentebb húzta a karján, és odasétált a következő emberhez. Vele is ugyanígy végzett. Majd a következővel is. Mire észbe kaptak, csak 2-en maradtak életben, a gyilkoson kívűl. Mind a 2-en egyből az ajtó felé siettek. Az egyiküket a gyilkos a hajánál fogva húzta vissza, és a földhöz vágta. A földön lévő ember egyből fel akart volna állni, de a gyilkos ráült, és jól hátra húzta a fejét. Majd amikor érezte, hogy nem tudja hátrább húzni a fejét, elvágta a torkát. Így már csak egy ember volt életben. Mikor észrevette hogy az ajtó zárva volt, megpróbált az ablakhoz jutni de a"barátja " gyorsabb volt nála. Kitartotta elé a fejszét, így a lány a vesztébe rohant. Mielőtt még élettelenül a földre esett volna, tett pár lépést maga mögé, fuldkolva, így elérte az ajtót. De már nem volt ideje lenyomni még egyszer a kilincset. A gyilkos elnevette magát. Odasétált az ajtóhoz, majd kivette a kulcsot a zsebéből. El sem hitte, hogy a lányok nem vették észre hogy ott a kulcs. Ha ezt valaki tudta volna, talán több esélyük lett volna túlélni...

Ki A Gyilkos?Where stories live. Discover now