Mikor kiért a kórház kapuján, választott magának egy megfelelő járművet, aminek felpatintotta az ajtaját. Egy fekete színű terepjárót. Egy hajtűt használlt kulcsként, amivel egyszerűen elindította a járművet. Már sokszor látta az apját vezetni, de még nem volt alkalma kipróbálni. Találomra rányomott az egyik pedálra, majd egy másikra, és sikeresen kiált a parkolóból. Ez után elindult a bíróság felé. Nem kellett sok idő ahhoz hogy odaérjen. Minden piroson átment, de szerencséjére egyszer sem karambolozott. A rendőrség se vette őt észre, így gondtalanul eljutott az úticéljáig. A tágyalás már javában folyt, amikor betört a terembe. A biztonsági őrök nem tudták megállítani. Mikor kinyitotta tárgyaló hatalmas, és nehéz fa ajtaját, olyan könnyedén, hogy az őrök csak lesték a mozdulatait, ráadásul mind ezt sebesülten, egyböl minden tekintet rá szegeződött. A bíró hirtelen nem tudott mit mondani. Egyszer csak ütött egyet a kalapácsával.
- Őrök! Kísérjék ki a lányt.
- Várjon bíró úr! - mondta a lány. - Van még egy bizonyítékom ami döntő lehet, az ügyre nézve. - a bíró elgondolkodott.
- És.... Mi lenne az? - kérdezte unott hangon. A lány körbenézett a teremben. Ott voltak az álmában szereplő egyének, a nyomozás vezetője, az apja, az elhunytak szülei, és az összes hozzátartozóik. Mindenki szeméből döbbenet sugárzott. A gyilkos halványan elmosolyodott. - ÉN VAGYOK A GYILKOS! - mondta teljes magabiztossággal, és hangerővel. Egy pillanatra mindenki meglepődött, majd a bíróval az élen hatalmas nevetésben tört ki belőlük. Kivéve 2 embert. A lány apját, aki megtörten, bámult maga elé a semmibe, és a lány egyik osztálytársát. Azt a fiút aki kivezette a lányt az álmában a labirintusból.
- Ez igazán mókás volt kislány. De nem gondolod hogy ezt el is hisszük? Menj szépen kérlek, és foglald el magad valamivel. Adunk papírt , és zsírkrétát is...- mondta a bíró, két nevetés közt.
- Be tudom bizonyítani! De kérem vegyenek komolyan. Nem a kedvességem, és nem is a jó kedvem miatt vallom be a gyilkosságot. - a bíró komolyra fordította a szót.
- Na jó eleget szórakoztál ma már. Őrök! Kísérjék ki.
- Várjon!- mondta erőteljes dühből - Ugye találtak egy pár gumikesztyűt a zoknis fiókban?!
- A bíró a nyomozás vezetőjére nézett, aki meglepetten, és teljes komolysággal bólintott. Az őrök a bíró intésére visszaálltak a kiindulópontra.
- N... Nagy ügy! Tud pár információt az ügyről, de ezt simán kiolvashatta valahonnan. - mondta a teremben valaki. - Ne szórakozz, inkább tünj innen!
- Várjon! Ezt a részletet nem fedtük fel a sajtónak. Tehát nem tudta elolvasni.
- Mi van ha emlékszik rá? Hiszen ott volt!
- Ha tényleg megtámadták volna a sokk miatt nem, vagy csak alig emlékezne az esetre. Akkor..... folytasd a vallomást. - fordult vissza a lány felé....
YOU ARE READING
Ki A Gyilkos?
Mystery / Thriller"Van úgy, hogy egyszerűen csak megőrülök. Nem érzem az érzelmeim. Ez néha jó, mert nem érzem a fájdalmam, de ugyan ebből a szempontból rossz is..."