Capitolul 1

64 5 1
                                    


Darcy pov:

Azi e ultima zi de școală .Ma trezesc auzindul pe Chris intrand în camera mea .

Chris: -Surioara, trezirea ca altfel vei întârzia la școală .

Eu: -Hai Chris , lăsăm sa dorm... și așa e ultima zi de școală .

Chris : -Nici un „Hai Chris„ Darcy, te vei trezi și vei merge la școală altfel o să sar pe tine .

Eu: -Cum zici tu Chris, acum pleacă . Îmi trag patura peste cap dar îi simt greutatea peste corpul meu , încerc sa ma mișc dar, sunt mobilizata. Bine, bine ma trezesc acum... iesi să mă pregatesc .

Chris : -În 30 de minute să fii gata !
Dupa ce spune asta se ridica de pe mine și iese pe usa fără să mai spună nimic .

Ma duc la baie sa îmi fac un duș ca sa pot sa ma înviorez mai repede . Dau drumul apei calde și îmi las hinele de seară să cada pe podea . Intru în cabina de duș și simt cum picaturile de apă calde îmi curg pe corp și mici fiori de relaxare mă cuprind . Îmi pun puțin gel de duș cu aroma de ciocolată în mana și încep sa mă spăl. Dupa 5 minute ies cu un prosop în jurul corpului și mă duc în cameră sa imi aleg hainele pentru azi. Imi aleg o fusta neagră și un top alb. Dupa ce mă îmbrac, cobor, o vad pe mama și pe Chris la masa bând cafeaua de dimineață.

Mama : -Neața scumpo.

Eu : -Neața mamă. 

Chris : -Ești gata ?

Eu :- Da .

Deodata îmi suna telefonul și vad ca mă suna Ema , prietena mea cea mai buna .

Conversatie telefonica :

Ema: -Hei , ce faci ?

Eu :- Bine, tu ?

Ema : -Bine , mergem amândouă la școală da ?

Eu :- Voim să merg cu Chris dar ok, vi tu să ma iei, nu ?

Ema :-Ajung în 5 minute .

Eu : -Ok, te astept pa.

Ema :-Pa.

Conversație telefonică încheiată

Chris : -Deci ma lași baltă ? Spune cu cura plină, lasad brioșă pe care o înfuleca pe masa.

Eu : -Cam da, m-am sunat Ema , nu te supăra.

Chris : -Da, da. Îmi rămâi datoare, acum fugi că te așteaptă Ema. Și se strâmbă la mine

Mama: - Pa iubitro, sa ai o zi grozava.

Eu : -Si tu mama, pa. Ies pe ușa și ma îndrept spre masina Emei . Chiar daca nu prea pare ,îl iubesc mult pe Chris ,e grijuliu si foarte blând cand vrea ,chiar dacă e mai mare decat mine cu 2 ani el mă înțelege uneori mai mult ca mama .

Intru în masina ei și ma uit la ea.

Ema : -Ultima zi , începem să țipam amândouă ca disperatele "aaaa... "Pornește mașina și ne îndreptăm spre școală . Îmi pun centura și ma uit pe fereastră ascultând piesele de la radio.

Ema : -Darcy ?

Eu : -Da .

Ema : -În seara asta Alex da o petrecere și a invitat toata școla, zimi te rog că vei veni cu mine .

Eu : -Nu știu ce să zic ....

       Hei sper sa va placă această carte . Este prima mea carte așa ca va rog sa nu ma judecati daca nu este prea inspirata . Scuzați-mă pentru greseli :)) .

Iubire ciudatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum