vrijdag de 13e 1/5

4 0 0
                                    

Voor dat ik mijn zin af kan maken hoor ik roos gillen! Daarna zie ik een heel groot zwart beest op haar aflopen.
Een WEERWOLF!

Ik zie hoe roos word verscheurd Door het beest...
Eerst onthoofd hij met geen moeite Door haar hooft van haar romp af te scheuren. Ik slik als ik dat zie en de tranen springen in mijn ogen... Maar toch zoeken mijn ogen fabian yesmin en Roy.

Ik ga achter een boom staan,pak een tak en vijl hem met mijn zakmes scherp. Het is nu een soort speer...
Ik zie nergens een spoor van mijn vrienden ik hoor alleen dat beest gillen,mijn gedachte zegt dat ik stil moet blijven en niet lomp moet gaan doen ook hoewel ben ik klein!

Ik loop nu in me eentje ront in de dierentuin,ik kom aan in een soort hik en hoor gegil!! Ik ren er naartoe en houd mijn speel voor me,mijn zweet staat op mijn voorhoofd en boek mijn hart kloppen in mijn keel. Ik voel een hand op mijn schouder ik gil en draai me om met de speer naar wie? Naar Roy... Jezus! Royy je liet me schrikken. SSSSST sust hij. Ik hoor het gegrom van het beest dichterbij komen... rennen zegt hij RENNEN! RENNEN!? Ik pak zijn arm en houd hem vast, we rennen en rennen zo een aantal minuten. Als we niks meer horen stoppen we. Waar zijn yesmin en fabian?vraag ik,hij kijkt naar de grond en zegt 'dood' ik kniel neer en begin te huilen.

Ik hoor weer gegrom en gehijg zeg ik na een tijdje...
Roy kijkt om zich heen,en pakt mijn speer. Maak er nog 1 zegt hij,ik volg zijn beviel en begin er nog een speer te maken. Het geheim komt steeds dichterbij.Ik raak steeds meer in paniek...
Mijn hart bonst weer in mijn keel,ik loop naar voren en kijk snel om mijn heen en zie onze mijn oog flits dat er iets achter me dat er iets achter me staat "BUKKEN!"roept Roy,zonder na te denken buk ik en kijk achter me... Ik sta nu oog in oog met een reusachtige weerwolf die mij zo kan verslinden. Ik slik en zet een stapje achter uit het beest daar in tegen een stap naar voren! Steeds sneller... Ik loop steeds negeer naar achter en zie dat roy het beest steekt in zijn keel... Het beest verstijfd en valt dood neer... daardoor krijg ik een  flinke klap een diepe wond in mijn arm ik kijk ernaar en zie het bloeden. Nog een klap,alles wordt zwart en laatste wat ik hoor is "MELANIE!?"

Word vervolgd...  

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 31, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

WearlifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu