Naposledy jste četli:
Cam:,,Mě taky. No a co ty a kluci?"
Já:,,No pár jich za ten rok bylo, ale samí dementi, všichni kluci jsou kreténi, bez urážky," oba dva se zasmějeme.
Ještě chvíli si povídáme a pak jen ležíme a relaxujeme až do doby, kdy Mel přijde s nápadem zahrát si kohoutí zápasy. Všichni jsme pro, dvojice zůstávají stejné a tak se Cameron potápí a já mu nasedám za krk. Po chvíli křiku a postrkování se, nakonec spadnu do vody. Vynořím se tak akorát, protože Alex dá Mel rychlou pusu. Chvíli se na sebe docela zmateně dívají, ale pak se začnou vášnivě líbat. ,,No fuj!" řekneme s Cameronem ve stejnou chvíli, otáčíme se, bereme naše ručníky a vyrážíme pryč.
,,To bych do Mel nikdy neřekla," řeknu, když se trochu vzdálíme. ,,Já do Alexe taky ne," odvětí Cam. ,,Láska na první pohled," řeknu trochu ironicky a oba se začneme smát. Nakonec se oba shodneme, že jim to přejeme. Jakmile se přiblížíme k našim pokojům, tak si zamluvím sprchu. Vlezu do koupelny s oblečením na doma a zamknu za sebou. Shodím ze sebe plavky, stoupnu si pod proud a nechám na sebe dopadat teplé kapky vody. Umyju si vlasy šampónem s vůní květin a na tělo si nanesu můj oblíbený kokosový sprcháč, který miluju. Poté vylezu a jdu zpátky do pokoje, kde kontroluji všechny moje sociální sítě.
***
,,Nekoukneme na film? Zeptá se příchozí Cameron a já souhlasím a vytahuji noťas. ,,Na co se budeme dívat?" zeptám se když se přihlašuji. Chvíli zaváhá, ale potom se zeptá:,,Viděla si 50 shades of grey?" ,,Ne," odpovím jednoduše, ,,měla jsem na práci jiný věci, když se na to všichni koukali." ,,Super, já taky ne. Takže máme jasno." Shodli jsme se, že to zkoukneme v angličtině, protože většina dabingů stojí za prd. Postupně se z našeho sedu na posteli stával leh, skončili jsme v poloze, kdy jsem měla hlavu na jeho hrudníku a vnímala tempo jeho dechu, zatímco on měl svoji hlavu opřenou o tu moji.
,,Emily, pojďte sem, je jídlo!" slyšela jsem mamku volat zezdola a až v tu chvíli jsem si uvědomila, že na Cameronovi v podstatě ležím. ,,Promiň," začala jsem se nemotorně zvedat a přitom se praštila do stropu, který byl snížený, protože jsme měli pokoje v podkroví. ,,V pohodě?" zeptal se se smíchem Cam. ,,Jo," odpověděla jsem masírujíc si místo, kam jsem se bouchla. ,,A za co bylo vlastně to promiň?" ,,Za to, že jsem na tobě v podstatě ležela," odpovím a už se tomu směji také. Večeři vždycky dělají většinou dvě tety společně, dneska to byla mamka s Holly, měli jsme boloňské špagety. Sedla jsem si ke stolu, vedle mě se usadila Mel, která se neustále usmívala, jako debílek. Naproti ní si sednula příčina jejího připitomělého úsměvu a naproti mně zakotvil Cam, což mě vyhovovalo.
Potom přišly na řadu, jako každý večer o našich dovolených, společenské hry. Dnešní večer jsme strávili u Aktivit, ve dvojici jsem byla s Cameronem a vyhráli jsme. Nevím, proč všichni říkají, že holka a kluk nemůžou být nejlepší kamarádi. S Camem se známe asi 10 let a jsme jako bratr a sestra, přitom spolu nic nemáme. Po hrách tety začnou popíjet a my se odebereme dokoukat film.
Začali jsme v sedu a skončili zase jako předtím, ale musím přiznat, že Camův hrudník byl vážně hodně pohodlnej a vůbec jsem ho nechtěla opustit, ale film skončil a já se musela zvednout. Když Cam odcházel, tak si zrovna dávala Mel s Alexem pusu na dobrou noc a Mel pak dopadla na svojí postel a i s tím jejím úsměvem koukala na strop, jakoby na něm bylo něco zajímavýho. Převlékla jsem se do svého pyžama se srdíčky, které se skládalo z tílka a kraťásků, a šla si lehnout. Mel odešla do sprchy a já se pomalu oddávala říši snů.
Vracím se od kamarádky, už je celkem pozdě, takže je tma. Jdu a slyším kroky, rychle se otočím a podívám se za sebe. Nikde nikdo. Otočím se zpátky a před s sebou vidím akorát tři přiopilé kluky, kterým je tak kolem 17. Snažím se je nevnímat, ale začnou na mě pokřikovat. Přidám do kroku, ale to oni také. Rozeběhnu se, pořád je slyším za sebou, nevím kam běžím a možná proto, že nedávám pozor na cestu, zahnu omylem do slepé uličky. Hned jak ke mně přijdou, začnou mě ošahávat. Jednoho vší silou kopnu mezi nohy, ten zařve a svalí se na zem, ale schytám pořádnou ránu po které v puse cítím krev. To už dávám svým slzám volný průchod a začnu vší silou křičet i když vím, že tady v téhle zapadlé části mi nikdo nepomůže.
Pohled Camerona
,,Came, probuď se! Dělej!" slyším, jak na mě Alex mluví.
,,Zbláznil si se? Kolik proboha je?" obořím se na něj.
,,Ty to neslyšíš?" zeptá se a já až teď zapínám svoje smysly a uslyším výkřiky z pokoje, kde spí holky. Okamžitě vstávám a vběhnu do jejich pokoje s Alexem v patách. Uvidím Mel, jak klečí u postele a snaží probudit Emily, která sebou na posteli mlátí, volá o pomoc a brečí. Okamžitě si přikleknu a snažím se jí probudit.
Pohled Emily
,,Emily! Em! Notak, probuď se!" začínám vnímat Camův hlas. Trhnu sebou a posadím se do sedu, kde se snažím vzpamatovat a všimnu si i Alexe a Mel. ,,O-omlouvám se j-já jsem vás nechtěla vzbudit,"vypadne ze mě, zatímco se snažím utřít si své mokré tváře. ,,To je v pohodě,"řekne Mel a stále se na mě dívá starostlivým pohledem. ,,Co se ti zdálo?" zeptá se Alex. ,,Já o tom nechci teď mluvit," řeknu protože se mi opravdu na to teď myslet nechce. ,,Možná by sis k ní mohl lehnout Came, aby se ten sen nevrátil," navrhne Mel a s úsměvem se na mě podívá. ,,Ne, už je mi dobře, to není potřeba," bráním se. ,,Možná to není špatný nápad,"podpoří Mel, kdo jiný než Alex. ,,Mně je to jedno, ale bát se mě nemusíš, já ti nic neudělám," promluví Cam a já vidím, že není cesty zpět. Mel si to ráno vypije. ,,Tak fajn, no," dodám poraženecky. Alex odchází zpátky do pokoje a Mel ulehá na svojí postel, zatímco já s Camem si lehám na mojí postel. Sama se uklidňuju, že je to přece můj nejlepší kámoš, tak můžu být v klidu, ale cítím takový pocit, který nevím, co znamená. Jakmile mě však Cam obejme rukama kolem pasu, tak je pocit pryč a já v klidu usínám v Cameronově objetí.
------------------------------------------------------
Ahoj, doufám, že se část líbila. Blížíme se ke 100 přečtení, moc vám děkuji.
Napište mi váš názor, komentujte a hlasujte.
Těšte se na další díl.
Počet slov v části: 1036
Ukázka z další části:
Ke Camovi jsem se chovala, jako by se nic nestalo. Nemohla jsem uvěřit tomu, že by byl schopný zajít tak daleko.
♥TheD♥
Poděkování BlancoEmily za opravu chyb. Děkuji ti. ♥
ČTEŠ
This is not my dream [CZ]
RandomAnotace Obyčejná holka, obyčejné léto, obyčejná dovolená. To všechno se během pouhého jednoho týdne zvrtne a obrátí nejen její život vzhůru nohama. Až doteď se starala pouze o její stávající život, který byl naprosto normální, ale teď se všechno změ...