Sabahın erken saatlerinde güneşin doğuşuna yakın bir zamanda uyandım.Güneş ışınları yüzüme vurarak sıcak bir görüntü oluşturuyordu.Aynanın karşısındaki dağınık saçlarıma baktım.Uzun,kumral,dalgalı ve ışıltılı saçlarımla bronzlaşmış tenim mükemmel bir uyum içerisindeydi.Üzerime siyah bir tayt ve üzerinde "vahşi" anlamına gelen salbatic yazılı kazağımı giydim.Kulağımın eskisi kadar sızlamadığını fark ettim.Bu iyi bir şeydi.Limana varınca pek fazla ayak altında dolanmamalıydım.O bendim.İki ırkın savaş nedeni.Ametisti yerinden çıkarabilecek tek kişi.Ben Glass.Bir cadı ve meleğin melez çocuğu olarak dünyaya geldim.
Babam melek,annem ise cadı ırkındandı.Onları küçük yaşta kaybetmiştim.Bu süreç içinde çocukluk arkadaşım Holland ile yaşamaya başlamıştım.Annem ve babam iki ırkın saygı duyulan konsey üyelerindendi.Bazı rivayetlere göre yasa dışı bir suç işlemekten infaz edilmişlerdi.Aslında ölüm nedenlerini tam olarak bilmiyordum.Onlardan geriye kalan tek şey Ametist taşıydı.Mor menekşe ve maviye dönük bir renkte olan Ametist taşı,iki taraftan birinin güçlenmesini sağlayacaktı.Büyük,parlak ve saydam görünümüyle fark edilecek bir taş olduğundan şimdilik yerinin çok iyi korunduğunu biliyordum.
YOU ARE READING
Ametist
VampiroBu kitap sizi kendinizden alacak,sürükleyici olaylarla karşılaşan ve aynı zamanda içinde bulunan tutkulu aşk sizi heyecana doğru sürükleyecek.