Bedankt voor 1.4K readss <3 Houvanjullie!!
Pov. Lea - Dag van het Shimmering Spotlight Festival
'Ga je ook naar het festival?' Ik kijk Niels aan. Ja, maar ik ga niet met jou hoor, denk ik bij mezelf.
'Ja.'
'Ik ook.'
'Oke.'
'Blijf je voor altijd zo met me praten?'
'Misschien.'
Dat is niet eens een antwoord.'
'Dus?'
'Echt Lea, het spijt me zo ontzettend! Het was fout van me, sorry!'
'Oke.'
'Je blijft het maar verbergen hè?'
Ik kijk hem aan. 'Wat bedoel je daarmee?'
'Ik weet dat je nog steeds op me bent. Althans, ik denk het. Maar mijn gevoel is heel sterk! Ik voel dat ik nog wat voor je beteken..'
'Ja, je betekent inderdaad iets voor me!'
Hij kijkt me met glimmende ogen aan. En voorzichtig verschijnt er een vage glimlach.
'Ik wist het!'
'Je betekent de wereld voor me.'
'Ik wist het!! Echt, m'n gevoel is zo sterk, ik kan hem gewoon niet in bedwang houden!'
'Je weet dat er nu alleen maar oorlog in de wereld is? De wereld is ongelukkig, net als ik.'
Langzamerhand verdwijnt die vage, maar toch lieve glimlach van zijn gezicht. Ik voel ook wat hoor, ik voel namelijk dat jij je nu beledigd en gedist voelt. En dat is de bedoeling. Ugh, jongens,, ik moet er van kotsen!
Ik loop naar de badkamer en was mijn gezicht. Ik krul mijn haren. Dikke, lange golven verschijnen nadat ik de krultang van mijn lok haal. Ik had ooit de neiging om mijn haren tot mijn schouders te knippen, net als twee jaar geleden. Maar ik heb het toch lekker laten groeien, tot het einde van mijn rug. Mijn haar is kastanjebruin geverfd en daar zien mijn krullen er op z'n mooist uit. Deze kleur is wonderbaarlijk!
Ik trek een zwart/wit gestreepte croptop aan met een zwarte kokerrok. Daarna trek ik mijn panty aan met - je raadt het vast al - mijn favoriete sleehakken. Daarboven doe ik een lang, dun vestje aan, witkleurig. Ik doe een klein knotje in mijn haar en laat de rest los over mijn schouders en mijn rug hangen. Daarna doe ik een mooi bloemenbandje om mijn hoofd wat er extra fleurig uitziet. Zo, ik ben er klaar voor! Ik loop de badkamer uit.
'Damn, wat ben je mooi!'
'Zeg, hou je complimentjes maar voor je.'
- Op het festival -
Het festival is op het strand, een kilometer of twee van ons appartementencomplex af. Er draait gezellige popmuziek en iedereen danst vrolijk. Er zijn enkele barren waar je wat drinken kunt halen en de decoratie is super leuk!
'Lea, daar ben je! We zochten je al.' Terwijl ik mijn frisdrank in een keer wegslik komen Sheira en Carly rennend naar me toe. Ik begroet ze verwelkomend en we dansen vrolijk op de muziek. Dan komt ineens Jay naar me toe lopen.
'Kan ik je spreken?'
'Nope, dus doei!'
Oke, dat was dan wel niet al te lief, maar hij heeft een of andere Harley al, of Halsey, weet ik veel hoe dat mens heet. Ik weet in ieder geval dat ze niet al te lief is, nadat ze het huis van Niels en mij leegplunderde.
Oké goed, ik overdrijf. Maar ze haalde het wel overhoop!
'Kijk, daar heb je Lea..'
'Is dat der echt?'
'Ja, zo lijkt het wel!'
'Zullen we naar haar toe gaan?'Een paar meters verder hoorde ik drie meisjes kletsen, met de rug naar mij toe. Ik hoorde wel mijn naam voorbij komen. Maar misschien was het gewoon een ander meisje. Ik bedoel maar, er zijn zoveel Lea's op deze wereld!
JE LEEST
Roommates
RomanceLea is 19 en gaat eindelijk studeren. Ze verheugt zich er erg op tot ze ontdekt dat ze per ongeluk is geplaatst bij een jongen, genaamd Niels. En gaat vanalles in haar om. Tot dat ze de jongen in levende lijve ziet. Haar gedachtes veranderen en ze b...