Pov. Lea
'Hoi, ben jij Lea?' Een meisje donkerbruine lokken en een meisje met grijsachtig haar komen op mij af.
'Uh,, ja dat ben ik.' Even twijfel ik. Wie zijn dit? Zijn ze door Jay gestuurd of zo?
'Ken je ons niet meer?' De meisjes lachen en kijken elkaar aan. Wauw, ik heb me nog nooit zo gênant gevoeld. 'Wij zijn Luna en Liz!'
'Sorry, zegt me niks.' Het lijkt alsof ik echt geen geheugen meer heb! Ik kon wel de grond in zakken.. Dit was zo gênant! Ik schaamde me kapot. Waarschijnlijk zaten we bij elkaar op turnen of zo, en ben ik ze vergeten. Ooohh.. Ik weet het echt niet meer!
'Luna, Liz, je BFF's? We zaten 9 jaar bij elkaar op school! Nou ja,' ze keken elkaar snel aan, 'eigenlijk wij 15.' Ze lachten even. 'Maar ben je ons nu al vergeten?'
'Jullie.. Ik stuurde jullie in de eerste klas nog, toen ik net was verhuist jullie elke dag een appje. Maar ja, niemand antwoorde. Ook niemand stuurde mij iets. Ik heb nu wel betere vriendinnen ontmoet dan jullie hoor. Jullie zijn me gewoon vergeten, nog de dag nadat ik was verhuisd. Niet eens meer oog voor mij. En nu kijken jullie elkaar aan en giechelen de boel bij elkaar. Jullie wisten niet eens meer dat ik bestond!'
'Nou bedankt. Leuke vriendin. Na 6 jaar ben je nog steeds de oude. Wanneer besef je eens dat je 19 bent? En niet 9?'
Carly en Sheira lopen naar me toe. 'Heey, wat is er aan de hand?' Roept Sheira hijgend. 'Laat maar.' Ik wil weglopen als Carly me bij m'n schouder pakt met haar hoofd naar Liz en Luna gedraaid. 'Kom aan Lea, dan kom je aan ons!' Ik kijk verbaasd om. Dan wordt er gespuugd richting de schoenen van Luna en Liz en ik moet keihard lachen van binnen. De hoge rode hakken van Luna zitten onder het spuug en ze moet gillen en springt op en neer.
Krak! Oei.. daar ging ze. Ze viel op naar achter op een groep jongens met cola in de handen. Oeii.. Dat ging even fout.. Ze zit helemaal onder de cola! En ze gilt, vre-se-lijk!
Carly, Sheira en ik lachen ons stuk terwijl iedereen foto's maakt. Wat heb ik toch geluk met mijn vriendinnen, en ik omhels ze.
MORGEN NIEUW HOOFDSTUKK!!
ALVAST FIJNE JAARWISSELING!!
XX - Kiwitjj
PS. Foto's van Luna en Liz (Want ze komen nog wel vaker voor ;) )
Dit is een foto van Liz.
En hier komt een foto van Luna:
Dit is Luna ;)
JE LEEST
Roommates
RomanceLea is 19 en gaat eindelijk studeren. Ze verheugt zich er erg op tot ze ontdekt dat ze per ongeluk is geplaatst bij een jongen, genaamd Niels. En gaat vanalles in haar om. Tot dat ze de jongen in levende lijve ziet. Haar gedachtes veranderen en ze b...