Jeg gik hen af gaden, ingen lagde mærke til mig, selvom der var mange mennesker. Jeg kiggede rundt og så en dreng, perfekt bytte. Jeg gik hen mod drengen og smilte flirtende til ham."Skal vi to ikke gå det hen" sagde jeg og blinkede med det en øje, samtidig med at jeg pegede hen mod en mørk gyde.
"Lad os gøre det" sagde han og smilte. Vi gik der hen og lige da vi kom der ind pressede jeg han op af en mur, mens jeg tog en kniv op af min sko. Jeg pressede kniven i hans hjerte og gav slip på han, han faldt livløs ned til jorden og Jeg grinte bare, han var nu meget let og heller ikke så stærk.
~~~~~~~~
Nogen timer efter var jeg på vej op på slottede, jeg skal være der om en halvtime præcis ellers bliver min tante dronning Amina sur. Amina er dronning over Sharia, hun tog os til hende da vores forældre døde, efter som hun ikke selv havde nogen børn, som kunne arve tronen efter hende.
Lige nu er jeg på vej op på mit værelse for at skifte kjole og ligge mine knive, mig og Lias knive er bladet sølv med en diamant med et hjerte ind i symbol. Jeg gik ind af døren til mit værelse og gik hen til mit spejl, hvor jeg trykkede på rosen, derefter åbnede spejlede sig, jeg lagde mine knive der ind. Da jeg var færdig gik jeg hen og fandt min lyseblå kjole frem, jeg tog den på og åbnede døren gik ned i spisesalen.
Da jeg kom der ned var Sophia og Amina der allerede men der var også en mand og en dreng, jeg gik ud fra at det måtte være en konge og en prins ud fra deres påklædning.
"Dette er prinsesse Saphira " sagde Amina til Kongen og lige efter hun havde sagt det."Og Saphira dette er Kong Aleksander IV" sagde hun og kiggede på Kong Aleksander. "Og dette er Prins Jason" sagde hun og kiggede på prins Jason. "Lad os sætte os ned" sagde hun og alle begyndt og finde en plads.
~~~~~~~~
Kongen og Prinsen var gået for en halv time siden og nu sad jeg på Sophias værelse, sammen med hende.
"Jeg tror at Amina vil have at en af os skal giftes med prinsen" sagde hun og begyndt og grine. " men det kommer nok aldrig til at ske" sagde hun og begyndt at grine mere, lidt lå vi begge på gulvet og grinede.
"Det har du nok rat i" sagde jeg mellem grinen. "Han snakkede helletiden om pligter og om hvordan man fører krig, det var så kedeligt" sagde jeg.
Lidt tid efter sagde Sophia " jeg går ned og dræber nogen flere, vi ses" sagde hun også var hun ude af døren. Jeg sad lidt tid før jeg fik mig taget sammen til at ejes mig, da jeg så endeligt var kommet op gik jeg ned i haven og ned til kirsebær træet. Men på vej der ned fik jeg ondt i hovedet og alt begyndt at blive sort.
____________________
Manden der dræbte Saphira og Sophias forældre synsvinkel da han gjorde det
___________________
Jeg rettede pistolen mod en af pigerne og skød, men en halv meter foran dem stoppede den og faldt ned. Lige efter ramte en tanke mig, Michael var en troldmand så selfølgelig havde han sat et skjold op. "Forbande skjold" hvæsede jeg. "Så må jeg bare forbande så de er mine slaver, god ide Theo" sagde jeg og grinte ondt. Jeg tog mine hænder op og skød noget sort magi hen mod dem.Så snart det havde ramt dem, lukkede de øjerne og åbnede dem op nogen sekunder efter. Deres øjne var sorte i 1 minut og så lukkede de dem igen, da de åbnede dem var de normale. Jeg begyndt bare og grine....
_________
Drøm slut
_________"Hira.....Saphira kan du høre mig... Hallo" råbte Sophia i hovedet på mig.
"Jeg kan godt høre dig" sagde jeg og åbnede mine øjne, lyste gjord ondt i mine øjne. Lidt tid efter gjorder det ikke ondt mere, jeg satte mig så op så at jeg lå i haven lige før kirsebær træet.
"Hvordan endte jeg her" sagde jeg og kiggede rundt.
"Du besvimede på vej op til kirsebær træet, gætter jeg på" sagde Sophia.
"Hvor lang tid" sagde jeg lidt tid efter.
"1 time" sagde hun og hjalp mig op, vi gik sammen op mod slottede
"Og Hira pas nu på med at besvimmede hele tiden, for du ved hvis Amina havde fundet dig vil hun have sendt dig til en sindsyg andstalt" sagde Sophia."Hvad drømte du endelig, for du var meget urolig da fandt dig" sagde hun
"Fortiden" sagde jeg og kiggede væk, jeg ville ikke have at hun fandt ud af at jeg var bange for den.
==================================================
Der kommer først flere kapitler den 26.December måske
YOU ARE READING
Black Magic (Danish)
ParanormalTo søstre den ene hedder Sophia og den anden Saphira de tvillinger 17 år gamle, de er prinsesser, de har mørk magi. Mit navn er Saphira jeg er 17 og bor Sharia. Mit hår er Brunt og mine øjerne Brune, min hud er lys, jeg er mørk Min søster er som...