Jason?

4 1 0
                                    

Jeg var ude dræbe, jeg havde lige dræbt en pige og tre drenge, de var rat lette. Jeg kiggede hurtig rundt og fandt et bytte, en dreng han stod med rykke til mig og havde hætte på så jeg kunne ikke se hvem det var. Jeg gik hen mod ham, da jeg var nogen helt til ham skubbede jeg ham ind i en mørk gyde. Han fik et så stort chok at han hoppede en halv meter bagud, jeg gik tætter på ham og tog min kniv op.

"Hvem er du" sagde han, hvis man hørte godt efter kunne man høre lidt at han var bange.

"Det behøver du ikke af vide" sagde jeg heldigt fir mig havde jeg hætte på, for hvis jeg ikke havde, vil han nok have opdagede at jeg var prinsesse Saphira. Jeg tog kniven op til hans hals, men inden jeg kunne gøre noget, var jeg presset op af en væg af drengen. Jeg sparkede ham så i maven så han bukkede sammen, hans hætte røg af, han kiggede op.

"Prins Jason" gispede jeg, jeg havde været ved at slå ham ihjel, han var en prins, jeg havde nok noget slået nogen adels folk ihjel men aldrig en prins eller prinsesse, Lidt tid gik efter jeg havde gispede før han sagde noget.

"Hvis du hved hvem jeg er så burde jeg også få at vide hvem du er" lige efter han havde sagt det rev han min hætte af.

"Saphira" gispede han. Jeg udnyttede chancen og hoppede op på en tønde og op taget på det hus der lå lige hved siden af. Jeg kiggede tilbage og så en chokere Jason.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi havde fået besøg af nogen der åbenbart skulle spise med. Jeg gik der ned sammen med Sophia, jeg havde ikke fortalt hende det om at jeg mødte Jason, Jeg tror at det er fordi jeg nok er bange for at sige det, for vil hun helt sikkert flippe ud på mig, hun kan blive rigtig sur og............

"Hira høre du over hoved efter" spurgte Sophia irriterede.

"Hvad" sagde jeg.

"Hira" vrissede hun og så surt på mig.

"Undskyld" sagde jeg stille.

Vi noget endelig spise salen, en tjener åbnede døren for os og der sad ingen andre end Jason. Vi satte os til bord, jeg sad ved siden af Sophia og på den anden side af mig sad Amina og over for mig sad Jason og hans far. Der gik lidt tid før jeg mærkede en Ært med sovs på, jeg kiggede straks over på han og der sad han og smilte ondt til mig. Jeg gav ham bare et dræber blik og sparkede til ham med min sko, men det skulle jeg ikke have gjordt for min sko røg af, så jeg var nød til at gå hen på den anden side og hente min sko, så jeg rejste mig og begyndte gå der over men da jeg var noget til ham spændte han ben for mig så jeg røg ned hans far, som havde et glas vin hånden da jeg faldt og vin glasset røg ned på hans tøj.

"Det må de virkelig undskylde" sagde jeg til kong Aleksander.

"AMINA gå op på dit værelse NU" råbte en meget sur tante Amina. Jeg vente mig om og så en Jason som bare sad og smilede Kækt, Sophia hun sad bare og var lige ved at grine, jeg gav dem begge et dræber blik og gik så op på mit værelse.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Black Magic (Danish)Where stories live. Discover now