Şimdi ne yapmaliyim?
Elini kaldirdi bir eliyle yuzumu bir eliylede anlima suruyordu yine yaniyordu dislerimi sikmaya basladim farkedince uflemeye basladi..
Birara goz goze geldik ben ise gozlerimi kacirmaya calisiyordum cenemi hafifce kaldirip yuzune bakmama sagldi "gözlerini kacirma benden"diyince ne diyecegimi şaşırdım?
Bende sadece ona baktim, nefeslerimiz birbirine karisiyordu cok yakindik ve ben korkuyordum of ya ..Agzini aralayarak konusmaya basladi burdan hic bir zaman gidemiyeceksin, kacma fikrini ortadan kaldir ve bu gece iyi dinlen yarin isimiz var..."
"Ne isi ben hicbir yere gelmiyorum..."sana soran olmadi ne diyorsam onu yapacaksin "diyince ne diyecegimi sasirdi"bir ay sonra resit olacagim biliyorsun degilmi ozaman beni. Burda tutamayacaksin " kalkmisti artik hafif egilerek "o zaman gidecek bir yerin olmayacak ... Bendenbaska "siritarak kutuyu alip gitti ne neyapmayi planliyor bu?...
Çok yoruldugumu hissedip yataga uzandim ve uyumaya calistim.?.
Sabah başımda bağıran birini görünce yataktan sıcradım noluyo ya,"kalk hemen işimiz var Küçük Hanım"diye bağıranın o olduğunu gördüm...Şaryellerim atmişti resmen"sen nasil bir varliksin ya hiç insan böyle uyandırılırmı"korkma güzelim bidahakine farklı şekilde uyandırırım"carpık gülümsemesiyle bana bakinca aklindan neler gectigini anlamam pek uzun surmedi pis...
Ayağıma giren ağrıyla çığlık attim "çok ağrïyor "dedim tam dengemi kaybedip yere düşecekken beni belimden tuttu, çok yakındık ve neredeyse bir şey ler olabilir hemen kendimi toparladım ve yatağa oturdum, o da kendine gelip eliyle dolabı işaretledi ve konuşmaya başladı"dolapta elbiseler var düzgün giyin ve 10 dakkaya aşağıya gel
"Düzgün giyin derken" dedim sorar bakislarla bakislarini bana sabitleyip "yani her yerini ört demek" ne diyor bu boyle ne varmış giyinişimde "ne varmış giyinişimde" diyip ona baktim gozleriyle ustumi gosterdi. üstüme baktım ne? dün akşamki esofmanlarim ama ustumun bir tane askısı inmiş rezillik yani hemen uzerimi duzelttim tamam anlaminda başımı salladım ..
Odadan çıkar çıkmaz dolabın onune geldim ve bira kurcaladim sonra kot dar bir pantolon salaş bir tisort ustune bir hirka bir sal taktim boynuma ve botlarimi giydikten sonra hemen aşagiya indim telefonla konusuyordu merdivenlerden iniyordumki beni farketti aşagidan yukariya suzdukten sonra telefonu kapatti, ve gidelim işareti yaptı...
Arabaya bindik ve yola koyulduk hiç konusmamiştık sıkılmaya başlayinca "senin adın ne?"diye sordum oda bana bakarak "rüzgar"dedi "bende deniz"dedim bana bakmadan konuşmaya başladı "biliyorum"dedi ona tuhaf tuhaf bakarak "nasil yani" soru sormayi kes simdi sana diyeceklerimi iyi dinle... Gidecegimiz yer bir depo orda benim yasimda bir adam var senden birini oldurmeni isteyecek"ben sok olmus bir sekilde onu. izliyordum gayaette ciddiydi ne yani ben katilmi olacaktim asla olmaz konusmaya devan etti..."merak etme katil olmayacaksin sadece kucuk bir oyun oynayacaklar sana silahtaki kursun adami oldurmeyecek zaten bizim adamimiz sadece seni deneyecekler gozunu kirpmadan oldur onu ve hiç konusma tamammi yoksa sana yapacaklarimi tahmin bile edemezsin" korkmus bir sekiona bakiyordum...
"Tamammı" diye dislerinin arasindan tisladi "tamam diye bildim Sessizce
Sessiz lik ortaligi kaplarken basimi pencereye yaslayip dusunmeye basladim...
Rüzgar in sesiyle düncelerim den ayrildim ve ona baktim oda kemerini cikatiyordu "sadace sana dediklerime uy" dedi tamam anlaminda basimi salladim arabadan indimmve etrafima baktigimda dagin ortasinda sadace eski pusku terkedilmi bir depo oldugunu gordum...demekki işi burda yapacaklar.....