Sabah uyandigimda soguk gunlerin ardindan gunes butun sicakligi ve parlakligiyla iceri siziyordu basimi hafif dogrulttugumda rüzgar bey telefonda birseylerle ugrasiyordu ve dogrulmustu ha bide telefon demosken aklima gedi bende hafif dogruldum ve ona tersters baktim beni farkedince "gunaydin "dedi "ruzgar telefonum nerde?"diye sordum ters bir sekilde "insan bir gunaydin der yanindaki komidinde"dedi elimi uzatip komidinin icinden telefonumu aradim ve en sonunda iphone 6mi bulabilmistim acip baktigimda bide ne goreyim
-18cevapsiz arma
-Marya dan 12 kere
-6taneside abimdendi .....Hemen yataktan kalkip once maryayi aradim
"Alo marya abim seni aradimi "dedim tedirgin bir sekilde
"Kizim nerdesin sen abin beni 5kez aradi deniz nerde deniz nerde? diye bende once bizde dedim sonra banyo yapiyor dedim sonra aradan saatler gecince telefonu bozuldu eve gitti birkac sey alacak dedim sonra aksam aradi yorgun uyuyor dedim "dedi of be kizim ne cokta konustun bide attigi yalanlara bak ya ....
" tamam canim ben gelince sana herseyi anlatirim simdi kapatmaliyim..."derken tam kapatiyordum
"Deniz sen iyimisin canim "dedi marya
"İyiyim canım gelince anlaticam olanlari "dedim ve kapattim telefona baktigimda saat 11:23geciyordu vakit kaybetmeden abimi aradim ilk calista actiAlo deniz nerdesin sen iyiyimisin neden acmiyorsun telefonlarimi"diye sordu sinirli bir sekilde "iyiyim abicim maryalardaydim ancak vakit buldum telefonum bozulmustu sen nasilsin ne zaman doneceksin cok ozledim seni "
"İyiyim bitanem bir iki hafta daha kalacam ama soz erken donmeye calisacagim sende o sirada maryalardan ayrilma olurmu durumlari biliyorsun.."
"Tamam abicim sen keyfine bak "dedim neseli bir sekilde ve telefonu kapatip cabime soktum ...Arkami dondugumde ise rüzgar bana sasirmis bir sekilde bakiyordu tabi bende olsam bende sasiririm ne yani ne dememi bekliyor bu?? Birkac dakka sonra agzini araladi ve "hazirlan cikiyoruz "dedi arkasina bile bakmadan dolaptan esyalarini aldi ve odadan cikti
"Nereye "dedim merakli bir sekilde lutfen yine iş olmasın ..."Suprizz"dedi ve yataga geri uzandi telefonunu alip" ben biraz daha uyuyacagim hazirlaninca uyandirirsin " dedi dolabin onune gidip bir boynu acik kazak ve pantalaon aldim merak ediyorumda ruzgar neden bu odaya kiz kiyafetleride koymus belkide her seye hazirlikli olmak istiyor
Banyoya gidip uzerimi degistirdim odaya gelip masanin onune gectim filarimi ve botlarimi giydim hazirdim telefonu cebime sokup saclarimi at kuyrugu yaptim yatagin yanina gidip onu uyandirmaya calistim"rüzgar hadi kalk rüzgar"dedim gozlerini hafifce acip bana bakti "tamam sen asagiya in ayse annenin yanina bende dus alacagim "deyip yataktan kalkti asagiya indim ve mutfaga girdim ayse teyzeyi bulamadim kapi sesi gelince oraya yoneldim ayşe teyze de disardan geliyordu "Günaydın kuzum "Günaydın ayse teyzecim nasilsin "iyiym kuzum sen" bende iyiyim eee nerden geliyorsun boyle " dedim merakli bir sekilde .....
"Bir isim vardi onu hallettim rica etsem kizim ben tezgahi toplarken sen telefonumu getirirmisin? hemen koridorun ikinci odasi sana zahmet"hemen sultanim sen yeterki oste"dedim ve onun odasina dogru gittim odada yataginin yanin da komidinin ustunde telefonu vardi bi dakka ya ikisininde telefonu yok bende aceba istesemmi ? Yok ya kessin rüzgar vermez o zamam is basina diyip ayşe teyze nin telefonunu kurcaladim en basa da onu kaydetmis hemen kendi telefonumu cikarip numaralari kaydettim ve telefonumun her yerine sifre koydum ayse teyze nin sesi gelince hemen odadan ciktim ve mutfaga gittim ...
Rüzgar da gelmisti "iste telefonun "tesekkur ederim kuzum "dedi rüzgar "hadi hanimlar cikalim "diyince onu takip ettik arabaya bindik ve yola koyulduk ben ve ruzgar onde ayşe teyze de arkada yola koyulduk yarim saattir kimse hicbirsey soylemmemisti ve nihayet arabadan indik ....
Amam allahim nasil bir yer burasi asagiya inip etrafi inceledim burasi muhtesem.....
Ruzgara dondum ve bana guler yuzle baktigini gordum birsey farkettimde gulerken gamzesi cikiyor ve çok tatlı oluyor yaa... Of ne diyorum ben boyle yaa...
"Nasil buldunuz bayanlar "tek kelimeyle muhtesem "her yer cok guzel yesillik kimse yok kocaman mese agaclari dallari yere sarkmis ve yaslanmis cogu ama yinede cok tatlı lar ne yani suprizi piknik yapmakmi ? Bu cok guzel bir fikir ...Hava cok guzel esyalarimizi cikarip ayşe teyzeye yardim ettim ve sabah kahvaltimiza oturduk yemek yedikten sonra oralari toparladik rüzgar beni durtup "gel sana gostermek istedigim bir sey var ..." dedi ve beni pesinden goturmeye basladi geldigimiz ye ne yani bunu dusunuyor olamaz degilmi??? Bu cok tatli.....