Bir Yerden Başlamak Gerek

71 18 7
                                    

Yüreği güzel insan Maria Mercedes'in teselli ve moral veren mesajını Cuma Günü sebebiyle paylaşmak istedim... 

HAYIRLI CUMALAR

Ey insanlar! İşte size Rabbinizden bir öğüt, kalplere bir şifâ ve inananlar için yol gösterici bir rehber ve rahmet (olan Kur'ân) geldi." (Yunus Sûresi 57)

3. ADIM: Ortamda gıybet edilmeye başlanırsa "Ben ölü eti yemiyorum kardeşim" deyip orayı terk etmek

4. ADIM: Sırf "Rabbim böyle daha çok sever" diye "affetmek"Kendimize yapılan hataları affetmek, görmezlikten gelmek, onlara sabretmek gerçekten nefse çok ağır gelen bir iştir. Ama unutmamak gerek, affetmek büyük insanların şiarıdır.

5. ADIM: Gülümse!Biliyoruz ki gülümsemek Efendimiz Sallallahu Aleyhi ve Sellem'in güzeller güzeli ahlakındandır, sünnettir.

6. ADIM: Anne-babamızın gönlünü hoş tutmakAnne ve babaya itaat(günah olmayacak şeylerde), onların gönüllerini hoş tutup onlara saygılı olmak dinimizin en büyük emirlerindendir.

7. ADIM: Üç Hadis-i Şerif öğrenip hayata geçirmekBugünkü görevimiz üç tane Hadis-i Şerif öğrenmek ve hayata geçirmeye çalışmak. Hatta bu üç Hadis-i Şerif'i gözümüzün önüne asmalıyız. Belki çalışma masamızda tam karşımıza, belki gece yatarken döndüğümüz duvara tam göz hizamıza, ...!

8. ADIM: Bugünü Efendimiz Sallallahu Aleyhi ve Sellem gibi geçirmekBu görev için "Efendimiz Sallallahu Aleyhi ve Sellem'in Bir Günü" yazısını okuyunuz.Belki bugünü hayatımız boyunca unutamayacağız. İnşâAllah bugünle başlar ve ömür boyu böyle devam ettiririz.

9. ADIM: Tövbe Etmenin Huzuruna Dalmak

"Günahından tam olarak dönüp tevbe eden, onu hiç işlememiş gibidir." (İbn Mâce, zühd 30; et-Taberânî, el-Mu'cemü'l-kebîr 10/150)

Bi Sorum Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin