Louis pov
'Vandaag weer een typische Harry en Louis-dag!!' Schreeuw ik als Harry de deur van zijn appartement voor me opendoet. 'Vrolijk?' Grijnst hij. Ik lach terug en merk op dat hij ontzettend mooie tanden heeft.
'Wat staar je nou? Kom binnen' zegt hij met een nog grotere grijns op zijn gezicht. Ik voel dat ik begin te blozen en loop snel naar de bank toe waar ik me op laat neerploffen. Harry zakt naast me neer en zegt opeens 'Larry'
'Wat?' Vraag ik niet-begrijpend. 'Larry, Louis + Harry maakt samen Larry. Toen jij het net had over een Harry en Louis-dag, bedacht ik dat een Larry-dag veel cooler klinkt.' Zegt hij blij.
'Larry Stylinson, van Styles en Tomlinson' zeg ik met een lach.
'Jaaaa, je bent geniaal!' Roept Harry en hij begint me te kietelen en even later liggen we op de grond te stoeien. Ik haal een hand door Harry's haar en nu hangt het helemaal uit model. In plaats van een coole kuif hangt het zowat voor zijn ogen.
'Je moet de volgende keer iets betere gel in doen, Haz' zeg ik met een knipoog. 'Één keer een hand erdoorheen en het is ingezakken'
'Nouhou, Louis! Wou ik me net zo mooi maken voor als jij komt, en dan verpest je het weer' zegt hij quasi-boos en hij loopt naar de badkamer om zijn haar te doen, terwijl ik blozend achterblijf.
'Zullen we naar de stad gaan?' Vraagt Harry als hij uit de badkamer komt lopen. 'Gewoon een beetje winkels kijken en rond hangen' aarzelend kijkt hij mij aan.
'Ja lijkt me leuk en ik moet ook nog een cadeautje voor Liam hebben want die is bijna jarig.'
'Zullen we anders samen wat geven?' Stelt Harry voor.
'Ja, goed idee, kom op, we gaan. We zoeken daar wel wat leuks uit.'
Even later lopen we door het drukke centrum van Londen met een Nando's bon en zijn we druk aan het bedenken wat we nog meer kunnen geven aan Liam. Opeens heeft Harry een idee: 'een vriendin van mij heeft een mobielhoesje met een foto van zichzelf en haar vriend erop. Waarom maken we dat niet voor Liam?'
'Jaaa! Goed idee' roep ik enthousiast 'Kom, daar is een drukkerij' zeg ik terwijl ik Harry bij z'n arm pak en hem meetrek.
Als we even later bij de drukkerij staan en ons idee hebben uitgelegd, gaan hij er meteen mee aan de slag omdat er toch niemand in de winkel is en het zo gebeurd is.
'Heeey, jij hebt toch ook een iPhone?' Vraagt Harry. Ik knik instemmend en ik kijk toe hoe Harry naar de verkoper toeloopt en met hem gaat praten. Daarna loopt hij met hem mee naar de computer en hij stopt een snoertje in de computer en in zijn mobiel.
Een uurtje later staan we weer buiten met het cadeautje van Liam mooi ingepakt en de Nando's bon erboven op geplakt.
'Wat deed je nou bij die meneer?' Vraag ik nieuwsgierig.
Zijn antwoord is: 'mag ik je mobiel even?' Ik geef mijn mobiel aan hem en als ik hem weer terug krijg zit er een hoesje omheen met een foto van Harry en mij erop. Dat is de foto van onze eerste ontmoeting! Beneden staat er met hele kleine letters: voor Louis <3 XXX Harry
'Aaawh, wat lief'' roep ik uit. Harry haalt zijn eigen mobiel ook uit zijn zak , met precies dezelfde foto erop, alleen zonder de letters. Ik geef hem een dikke knuffel als gebaar dat ik er heel blij mee ben en we lopen langzaam weer verder.
'Zullen we naar de Starbucks gaan?' Stel ik voor. 'Ja is best, ik heb wel trek in iets' antwoord Harry. We lopen naar de Starbucks die bovenaan een hoge trap ligt. Halverwege te trap blijf ik als versteend staan en ik knijp Harry in zijn arm. Eleanor komt de Starbucks uitgelopen met een jongen aan haar arm. Van buiten ziet hij er niet echt al te lief uit. Brede schouders en een kaalgeschoren hoofd. 'E-El' weet ik stotterend uit te brengen en Harry kijkt naar de richting waar ik ook heen kijk. 'Kom op, Lou, je kan haar niet eeuwig blijven ontlopen' zegt hij vaderlijk. Ik moet toegeven dat hij gelijk heeft en ik loop verder de trap op.
Als we boven komen zie El ons. Ze zegt wat tegen haar vriend en ze lopen samen onze kant op. Ik Eleanor en ik begroeten elkaar en ik wil haar een vriendschappelijk knuffel geven maar ik word weggeduwd door die vriend van der. 'Hallo!' Schreeuw ik tegen hem 'mag ik haar niet eens even begroeten?' 'Niet zo nee, kleintje' snauwt hij en hij geeft me een duw. Ik schreeuw en val achterover van de trap af. Ik hoor dat Harry een paar scheld woorden naar zijn kop toe slingert en rent dan achter mij aan naar beneden.
JE LEEST
My Love For You Will Never End || Larry Stylinson (a little story) [AFGELOPEN]
FanfictionKlein verhaal over Harry Styles en Louis Tomlinson. Bevat waarschijnlijk maar een stuk of 5 - 10 hoofdstukjes. # One Direction bestaat niet # Nederlands geschreven en gesproken # Bevat homoseksualiteit