06 || Cry Me A River

451 15 2
                                    

Harry's pov

'Louiiiisss' gil ik als Louis van de trap af naar benden valt. Ik schreeuw een paar scheldwoorden en ren dan zo snel mogelijk de trap af, naar Louis toe. Als ik bij hem aankom zie ik hem bewegingsloos onder aan de trap liggen. Ik kniel naast hem neer en schud hem door elkaar maar hij blijft doodstil liggen. Ik besef dat dit niet goed is en ik bel het alarmnummer. Nadat de vrouw die ik aan de lijn had me een paar bemoedigende woorden heeft toegezegd laat ik me snikkend op Louis' bost zakken en wacht ik op de ambulance.

Een paar minuten later komt er een ambulance aanrijden. Er springen een stuk of vier mannen uit die meteen naar Louis toerennen. Één vrouw komt naar mij toegelopen en vraagt wat er allemaal gebeurt is. Ik begin uit te leggen en halverwege stop ik omdat ik boven me op de trap twee mensen hoor schreeuwen tegen elkaar. Ik kijk naar boven. Eleanor en haar 'liefje'. Zo te zien is Eleanor ontzettend kwaad op hem en ze loopt boos weg. Hij werpt mij nog een boze blik toe en snelt daarna achter Eleanor aan.

In de ambulance vraagt de vrouw nog een paar dingen en bij het ziekenhuis aangekomen rijden ze Louis weg en begeleid de vrouw mij naar een soort van wachtruimte en bied ze me een kopje koffie aan.

Ik laat me op een houten stoeltje neerzakken. Louis. Mijn lieve Louis. Ik wil zo graag naar hem t- wacht?! Zei ik dat nou echt? Mijn lieve Louis?

'Harry' spreek ik mezelf toe 'hij is niet van jou. Ja, dat had je gewild maar hij is geen homo en hij voelt nog wat voor Eleanor. Dus houd op.'

Een paar uur later word ik door een zuster opgehaald.

'Je kan naar meneer Tomlinson toe hoor.' Deelt ze mee. Ze loopt mee naar zijn kamer en ik loop voorzichtig naar binnen. 'Hey Louis' begroet ik hem als ik bij zij bed sta. 'Haz' brengt Louis uit en hij slaat zijn armen om me heen. Meteen voel ik een explosie aan vlinders in mijn buik en ik sla mijn armen ook om zijn nek heen en geef hem een kus op zijn wang. Ik zie hem blozen en ik ga op een krukje naast zijn bed zitten.

'Wil je alsjeblieft bij me in bed komen liggen?' Vraagt Louis met een pruillipje.

'Haha, daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen' zeg ik en ik kruip het warme bed in. Louis laat zijn hoofd rusten op mijn borst en ik speel met zijn prachtige bruine lokken.

'Hoe gaat het met je? Heb je veel pijn?' Vraagt ik geïnteresseerd.

Mijn been heb ik gebroken en die zit dus in het gips en een paar ribben zijn gebroken en dat doet ontzettend veel pijn met lachen dus maak me alsjeblieft niet aan het lachen, Styles' glimlacht Louis.' Ik glimlach terug.

'Haz ik-' begint Louis even later maar op dat moment komt er een dokter binnenlopen. Ik kijk Louis vragend aan maar hij vestigt zijn blik op de dokter.

My Love For You Will Never End || Larry Stylinson (a little story) [AFGELOPEN]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu