İzmire gidiyorum çok mutluyum. Kaç senedir gitmek istediğim yer. Üniversiteyi orada kazandım yeni bir hayat başlıyor. İzmir otobüsünün ne zaman geleceğini bilmiyorum sosyal medyada nerde olduğumu belirtikten sonra otobüsüm çoktan gelmişti. Yolun nasıl geçtiğini bilmiyorum. Uyudum ve uyandım izmirdeyim. Güzel geçicek gibi ev kiralamistik o evi bulana kadar canim cikti sonunda buldum ve yerlestim. Alt katimdaki cocuk bulutmus esyalarimi tasirken yardim etti adini cok sevdim. Cok yakisikliydi. Ama kimseye asik olmayacagima soz verdim cunku ozgur yuzunden ondan sonra kimseyi sevmeyecegim. Ozguru bilmiyorsaniz soylim eski sevgilim ama biz ayrilmadik veya ozgur beni aldatmadi kanser oldugu icin oldu demek istemiyorum cunku her oldu dedigimde kalbima paramparca oluyor onun mezarina her zaman giderdim ondan sonrada kimseyi sevmeyecegim. Evime yerlestikten sonra kitaplarimi koymaya basladim sonra birden telefon caldi annemler geldim mi diye merek etmisler sesleri cok degisik geliyodu titriyodu uzulmemelerini soyledim onlar boyle uzulunce bende uzuluyorum. Telefonu kapattiktan sonra kahve felan ictim zaman gecti saat 10 olmustu yatmam lazimdi sabah 5 te kalkcaktim. Sabah her zamanki gibi gozlerim mosmor ve saclarim daginik makyaj yapip altima jean siyah pantolon ustume v yaka kazak. Okuluma girerken kalbim kut kut diye atiyordu.
Arkadaslar bir bolumu eger yazim yanlislatim varsa ozur insallah begenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bulut
ChickLitArkadaslar ben ilk defa hikaye yaziyorum yazim yanlislarim vs gibi hatalar icin ozur dilerim.