Arkadaşlar bu bölüm Lucy nin Çizim defteri adlı bir bölümden sonra atılacaktı ama unutmuşum Özür dilerim o yüzden bidaha okuyun yani anlamak için
Lucy = Dur Salak ,salak şeyler yapma !
Lucy = Cevap ver ! Tamam vermezsen anlarım ben kimim ki ?
Natsu = Kimsin?
Lucy = Seni deli gibi seven biriyim mesela . Sizin takımdan atılan ve loncadan dışlanan biri.
Natsu = Biz arkadaşız tabikide seveceksin ayrıca takıma Rias geldi o yüzden gittin.
Lucy = Arkadaş ha ? Ya sen salaksın anlayamıyorsun değil mi ?
Gittim ve arkasından ona sarıldım hareket etmiyordu.
Natsu = Lucy benim sevgilim var .
Lucy = Ha ? Tamam anlıyorum özür dilerim. Kim olduğunu da biliyorum zaten. Rahatsız ettiğim için özür dilerim.
Ağlamamak için kendimi zor tuttum ama arkamı döndüğümde ağlamaya başladım . Sonra tekrar döndüm aynı pozisyonda duruyordu hareket etmiyordu. Bu sefer koşmaya başladım .
3 gün sonra....
~ Natsu ~
3 gün oldu fakat Lucy hala gelmemişti acaba benim yüzümden mi ? Neyse ya geri gelir herhalde . Yoksa gelmez mi ? Yok bee gelir.
Rias = Natsu çok düşüncelisin birşey mi oldu ?
Natsu = Yok biraz dışarıya çıkacam.
Rias = Peki.
Yavaş yavaş yürüdüm ve kapıdan çıktım . Birinin bana çarpmasıyla irkildim.
Justin = Özür dilerim bilerek olmadı.
Üzgün gözüküyordu.
Natsu = Önemli değilde de sen Lucy ' i mi arıyorsun?
Justin = Evet evde yoktu bende çok endişeleniyorum.
Tam o anda bir koku aldım bu Lucy ' nin kokusuydu. Bize doğru yürüyordu çok mutluydu hatta fazlasıyla.
Lucy = Selam çocuklar.
Biz cevap vermeden gitti şaşkınlıktan ölüyorduk . Bizde ardından loncaya girdik ben yanına gitmeye cesaret edemedim . Lucy görev tablosunun önünde duruyordu ve kimsenin gidemediği görevi aldı ve loncadan çıktı . Arkasından gittim.
Natsu = Ölmek mi istiyorsun ?
Lucy = Ne alaka ?
Natsu = Bu göreve Erza dahi elini sürmedi sen neden gidiyorsun.
Lucy = Bu ilk olur işte neyse bay bay.
Onu mecburen takip edecektim çünkü endişeleniyordum. Ama Lucy ' den gelen büyü gücü gerçekten çoktu hissediyordum . Sihirli ölüm canavarı çıktı.
Lucy = Ben daha çok korkunç olacağını sanıyordum beni hayal kırıklığına uğrattın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail ♡ NaLu
RomantikBen ne olursa olsun onu seveceğim onsuz asla yaşayamam çünkü biz kenetlendik nede olsa NaLu ' yuz. .....