Kayıp Orman

154 7 2
                                    

Ertesi gün

Makarov = Merhaba çocuklar şu aralar Büyü Konseyi loncalara görev veriyorlar . Şansımıza en zor görev bize denk geldi bir yıl bile süre bilir göreve gidenlerin gelmesi ama karşılığında 700.000.000 Jewel alacaksınız kişi başına. 

Laxus = İhtiyar artık isimleri açıklasan?

Makarov =  12 kişi katılabilir . Miranda , Akeno , Scott , Justin , Erza , Natsu , Gray , Lucy , Wendy  , Laxus , Gajeel ve Mirajane hepiniz büyü konseyine gidiyorsunuz .

Büyü Konseyinde

Büyü Konseyi Başkanı = Hoşgeldiniz hepiniz tek tek büyü güçlerinizi söyleyin ona göre rapor hazırlamam gerekiyor . Miranda büyü gücünü söyle. 

Miranda = Ben Ejder Avcısıyım . Şeker Ejderhası Candy beni eğitti . Ayrıca Şeker şifa büyüm de var şeker yiyerek yaralarım iyileşiyor.

Büyü Konseyi Başkanı = İlginç . Herneyse sıra sende Akeno.

Akeno = Beş Büyü Çemberi büyüsü ile büyü çemberi oluşturup rakibimin büyü gücünü emerim kendime devralırım şu an dört emerim büyüdü yani nerdeyse bütün büyüler var ayrıca hipnoz büyüm var.

Büyü Konseyi Başkanı = Tamam sıra sende Scott.

Scott = Lacrima Yaratıcısı Büyüm var yani Lacrima ' yı her türlü şekile soka biliyorum.

Büyü Konseyi Başkanı = Sıra sende Justin .

Justin = Zehir ve Panzehir büyüm var ama mühürlediğim bir büyü olarak Ghoul büyüm var katil vampire dönüşüyorum.

Büyü Konseyi Başkanı = Adlarınızı saymıyorum sıra sıra söyleyin siz acil rapor yapmam lâzım hızlı haraket etmeliyiz.

Erza = Denaltma büyüm var Kılıç ve Zırhsız uzmanıyım.

Natsu = Ejderha Avcısı Büyüm var Ateş büyüsü.

Gray = Buz yaratmaya büyüsü ve Şeytan Avcısıyım büyüm var.

Lucy = Yıldız Ruhu büyüsü , Star Dress büyüsü Yıldız Ruh Avcısı büyüm var.

Wendy = Ejderha Avcısı Büyüsü hava büyüm var.

Laxus = Ejderha Avcısı Büyüsü Yıldırım Ejderha büyüm var.

Gajeel = Demir Ejderha Avcısı büyüm var.

Mirajane = Şeytan Ruhu büyüm var.

Büyü Konseyi Başkanı = Muazzam büyüleriniz var bayıldım . İkişerli grublara ayırıyorum sizi Laxus-Mirajane , Gajeel - Gray  , Lucy-Natsu, Justin-Miranda  , Scott-Akeno ve Erza-Wendy herkes rastgele bir kapıdan geçsin görevleri aşarsanız buluşacaksınız.

5 gün sonra

Lucy = Çok güzel ya ! Şaka gibi ormana geldik resmen ! Insan bi barınak felan yapar ya ! 5 gündür yerde yatmaktan canım çıktı.

Natsu = Lucy yemeğe ihtiyacım var yemek bul bana .

Lucy = Nasıl bulayım ya koskoca orman!

Natsu = Hayalî yemeğe bile razıyım.

Lucy = Tabi ya hayali ! Hayal ettiğimi gerçekleştire biliyosam yemek düşünürsem yemek gelir !

Natsu = Daha yeni mi aklına geldi öldüm ya açlıktan.

Lucy = Tamam tamam bekle .

Aklımdan 200 tane et hayal ettim bitane de Pizza.

Natsu = Sağol Lucy öl de öleyim .

Lucy = Yok kalsın sen bana diri lazımsın.

Natsu = Doğru ya benim ölmeme dayanamazsın sen

Lucy = Beni sinirlendirmeyi baya seviyosun değil mi ?

Natsu = Sinirlenip utandığında çok tatlı oluyorsun da ondan.

Lucy = Sırıtma ben evimizi yapıcam yağmur başlıyor.

Natsu = Evimizi?

Lucy = Evimizi mi dedim ben ya yok yok öyle demedim yalan yanlış anlama!

Natsu = Tabi tabi.

Evi inşa ettim Natsu pis pis sırıtıyordu hani gülüşü hoşuma gitmeseydi bitane vurucam da gülüşüne içim eriyor.

Lucy = Ev hazır!

Natsu = Lucy eğer burası bizim evimizse görüncek biryere NaLu yaz .

Lucy = Bilerek mi yapıyorsun?

Natsu = Neyi?

Lucy = Geliyorsun benim sevgilim var diyosun sonra sevgilini umursamıyorsun ! Sana yaklaşıyorum beni bi kenara itiyorsun sonra da kendin yaklaşıyorsun ben deli olucam!

Elini dudağıma götürdü sus işareti yaptı . Sonra dudağıma dudağı deydi beni narin bir çiçekmişim gibi öperken incitmemeye çalışıyordu . Tam karşılık verdim dudağını çekti.

Natsu = Bu sana iyi bir cevap oldu mu .

Kafamı evet der gibi hızlı hızlı salladım.

Natsu = Tamam öyleyse benimle çıkar mısın gibi şeyler sormuyacağım cevap belli zaten .

Lucy = Hadi ordan belki Hayır diyeceğim!

Natsu = Ama demeyeceğin için belkiyi silelim.

Lucy = Yani çıkıyoruz .

Natsu = Evet .

Lucy = Şey sevgililer öpüşürler değil mi ?

Natsu = Öpüşmek demişken sen beni öpene kadar seni asla öpmem.

Lucy = Yaaa niye ?

Natsu = Belki Hayır diyeceğimin cezası.

Lucy = Gıcık. 

Omzuna tüm kuvvetimle vurdum ama acımış gibi gözükmüyordu .

Natsu = Ay çok acıdı şimdi ölücem.

Lucy = Dalga geçme ya !

Natsu = Neyse akşam oldu " Evimize " girelim.

Lucy = Evet " Evimize " girelim.

Bölüm sonu NaLu hayırlı olsun hepimize ksksks . Diğer bölüm tam bir bomba olucak takipte kalın bye bye *-*

Fairy Tail ♡ NaLuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin