Viktor x Yuri - Hogy csinálod?... (1. rész)

713 38 6
                                    

Egész este nem aludtam... Izgulok.  Ami egyenesen normális! Verseny előtt mindenki izgul... Az nap reggel Viktor "ébresztett". Mikor kinyitotta a szobám ajtaját azt látta ahogy én az ágyamban ülök a telefonommal. Rápillantottam abban a pillanatban amint bejött.
-Aludtál te egyáltalán? 

-Igen..
- 1 órát?
-Nem számoltam...

-Akkor igen.
Ő gyengéden rám mosolygott és leült mellém az ágyra. Én pár perccel később felálltam az ágyról,hogy felöltözhessek. Viktor egész idő alatt engem nézett. Ijedten kérdeztem tőle.
-V-Van valami az arcomon? Vagy kócos a hajam?? Vagy talán kifordítva vettem fel a pólót???
-Nincs semmi baj. Prímán nézel ki. 
-Oh. Akkor miért lettem olyan érdekes hirtelen?
-Fáradtnak tűnsz. Gyere ide.
-De nem mennünk kell edzeni a holnapi versenyre?
Viktor megragadta a kezem és maga mellérántott. Majdhogynem szívbajos lettem olyan hevesen rántott le az ágyra.
-Nincs ma edzés. Minimum este.
-De megígéred,hogy este edzünk?
-Persze. Amint kialudtad magad. 

-Rendben.
Lecsaptam magamat az ágyra és úgy tettem mint aki alszik.Megpuszilta a homlokomat és kiment a szobámból. Felkaptam a fejem a párnáról aztán a testem az ágyból. Vártam mire elmegy aztán kisuhantam a házból. Rohantam a jégpályára sietősen. Gyakorolni akarok a versenyre! Akárhogy is akarja Viktor,hogy aludjak.. Cseréltem cipőt korcsolyára és mentem a jéghez. Mikor oda értem ott állt a jégen Viktor. Úgy tűnt vár valamire. Hirtelen megfordult és rám mosolygott.
-Nem bírtad ki?
-Uh..N-Nem...
-Akkor gyere ide. Próbáljunk.

-Tényleg??
Csillogó szemekkel néztem rá és fényes mosoly jelent meg az arcomon.

-Hát persze! Na,gyere!
-Köszönöm szépen,Viktor-kun!!
Odasiklottam hozzá és szorosan megöleltem.

-Van ötleted a zenével vagy a koreográfiával kapcsolatban?
-Néhány.

-Hallgatlak.
Elmondtam neki néhány ötletemet. Ő közben kicsit javított rajta aztán először ő mutatta be a koreográfiát .Olyan gyönyörű... Olyan kecses,olyan könnyed a mozgása,olyan... De még mielőtt befejezhettem volna Viktor magával rántott. Döbbenten néztem rá de ő még mindig mosolygott. Együtt táncoltunk egy kis ideig aztán elengedett. Mindig megpróbál megmosolyogtatni és legtöbbször sikerül. Ezt hogy csinálja?... 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ennek a résznek vége :c De majd folytatom xd (Én még csak 7 részt láttam csak azért vagyok ilyen kis tapasztalatlan x3)



Yuri!!! on ice - Viktor x Yuri (HU fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin