Mikor beléptem a suliba, Luke rögtön odajött és egy szenvedélyes csókban részesített.
-Szia Édesem.-mosolyogtam rá.
-Szia Baby. Miújság?-kérdezte miközben összekulcsolta ujjainkat és úgy haladtunk tovább a folyosón. Szokás szerint megkaptam a sok irigykedő pillantást. Mióta Lukeal együtt vagyunk, én vagyok a legmenőbb lány az iskolában.
-Semmi különös. Veled?
-Délután lesz egy próbánk. Átjön pár haverunk akiknek be akarunk mutatni. Eljössz?-kérdezte kiskutya szemekkel. Tudja, hogy ennek nem tudok ellenállni.
-Elmegyek. De akkor ott alszom nálad, mert nem akarok este már hazamenni.-adtam meg magam.
-Ez jól hangzik.-húzta perverz mosolyra a száját.
-Ne álmodozz Hemmings. Folyik a nyálad.-nevettem el magam, majd egy csók után mentem órára.
***
Lukeal kézenfogva megyünk a házához. Mikor beléptünk az ajtón, ugrottam egyet ilyedtemben. 20 vagy esetleg annál több fiú kergette egymást egy helységben. Luke belépett a küszöbön, majd egy hatalmasat üvöltött.
-Itt meg mi a büdös faszom történt?!-kérdezte.
-Csak elfoglaltuk magunkat ameddig nem voltatok itt.-válaszolta Mikey. A 5sos-os fiúkat már azóta ismerem, mióta Lukeal együtt vagyunk. Minden ökörséget együtt csinálunk és ha baj van, akkor kiállunk egymás mellett.
-Srácok, Cam most írta hogy késni fog. Addig bemutatok mindenkit a barátnőmnek. Arzy, ők itt Nash, Jacob, Brandon, Hunter, Taylor, Chris, Blake és Daniel. Srácok, ő itt Arzaylea. Aki egy ujjal is hozzányúl, vagy esetleg megbátnja azt agyonverem. Remélem világos voltam.-mutogatott össze vissza Luke, majd átkarolta a vállam és puszit adott a homlokomra.
Mindannyian leültünk valahova és beszélegetni kezdtünk. Egyszer csak valaki benyitott a lakásba. Odakaptam a fejem és akkor megpillantottam Őt. Barna haja tökéletesen beálltítva, fekete nadrág és fehér póló volt rajta. Olyan...tökéletesen nézett ki. Szívem hatalmasat dobbant. És...álljon meg a menet. Itt ül mellettem a BARÁTOM! Én pedig itt álmodozom egy teljesen más fiúról. Nem lesz ez így jó.
-Sziasztok!-köszönt. Hangja mély volt és kissé rekedtes. Na jó, azt hiszem elájulok!!!