-Cső haver.-pacsizott le vele mindenki.
-Be mutatnám neked a barátnőmet. Cameron, ő itt Arzaylea. Arzaylea, ő itt Cameron a Magconból. Most hogy már mindenki ismer mindenkit, csináljunk valamit, mert unatkozom.-mondta Luke, és összekulcsolta az ujjainkat. Cameronnal csak néztük egymást mint két sütőtök. Hát jelen pillanatban úgy is éreztem magam. Mivel Luke elkezdett maga után húzni, elkaptam a tekintetem a srácról, és inkább mentem a barátom után.
-Üvegezzünk!-kiáltott fel Nash. Michael kiszaladt, majd egy üres sörösüveggel tért vissza.
-Én kezdek.-kiáltott fel Calum. Megpörgette az üveget. Annak a szája Hunternél állt meg.
-Felelsz vagy Mersz?-kérdezte sátániasan Cal.
-Merek.-nézett vissza rá merészen Hunter. Najó, kezdek befosni tőlük.
-Igyál a wcből.-pattant ki az én kedves haverom fejéből ez a remek ötlet. Mindenki egyszerre nevetett fel. Hunter miközben felállt, próbálta leplezni hogy kicsit fél, de nem sikerült neki elég jól.
2 perccel később a pohara aljában 1 centis vízzel jött vissza.
-Ha nem élném túl, mondjátok meg a szüleimnek hogy szerettem őket.-mondta, majd lehúzta a pohár tartalmát. Mindenki elkezdett ,,húú"-zni. Hunter öklendezve szaladt a mosodó irányába, mi pedig csak nevettünk. Tudtuk hogy egy kicsit megjátsza magát, de azért biztos nem lehetett jó.
Miután kedves barátunk visszatért, folytattuk a játékot. Hunter megpörgette az üveget, aminek a szája Taylornál állt meg.
-Felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Hány lánnyal voltál eddig?
-Uhh..asszem 11.-nevetett, majd megforgatta az üveget. Cameronnál állt meg.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Csókold meg Arzayleát.-mosolygott gonoszan. Cam Lukera nézett, aki egy aprót bólintott, majd elfordult. Tudom hogy szeret és nem akarja látni ha mással csókolózok. Cameron elém térdelt, majd ajkait enyémeknek nyomta. 4 másodpercig csókolóztunk, aztán visszaült a helyére.
-Mindjárt jövök.-álltam fel. Kimentem a konyhába és engedtem magamnak egy pohár vizet. Gyorsan lehúztam a hideg folyadékot, majd elkezdtem fel alá járkálni a helységben. Nem lehet hogy a barátom előtt csókolóztam Cameronnal. Idegesen a hajamba túrtam.
-Jól vagy, Baba?-jött be a konyhába Luke.
-Persze.-mosolyogtam rá. Odajött hozzám, kezeit a derekamra vezette és hevesen megcsókolt. Egyre vadabban faltuk egymás ajkait. Fenekemre tette a kezeit, én pedig felugrottam rá és lábaimat csípője köré fontam. Rátette a pultra és pólóm alá nyúlt. Itt óvatosan eltoltam magamtól és a szemibe néztem.
-Ne itt.-suttogtam. Látszott rajta hogy nem bír magával. Levett az asztalról és kezemnél fogva húzott az emelet felé. Még magunk mögül hallottam egy halk suttogást, de nem foglalkoztam vele.
-Jobb lesz ha elmegyünk valahova, mert valószínűleg hangosak lesznek...