SAFTİRİK ZOMBİNİN GÜNLÜĞÜ

450 17 4
                                    

Epsilon Gençlik Kulübü okuyucularını çok eğlendirecek Saftirik Greg'le tanıştırıyor.



Yazar ve illüstratör Jeff Kinney'in kahramanı Greg yazmak zorunda kalınca ortaya hem gençlerin hem de büyüklerin gülerek okuyacakları bir günlük çıkıyor.



Çocuk olmanın ne zordur değil mi? Gelişimini henüz tamamlamamış ufaklıklarla, her gün tıraş olmak zorunda olan azmanların aynı sıralarda oturmak zorunda kaldığı ortaokulda okuyan Saftirik Greg'in Günlüğü bir zamanlar benzer şikâyetlerle dolu olan yetişkin okuyucuları ve halen aynı sıkıntıları çeken gençleri oldukça eğlendirecek.

1 Haziran


pazartesi:


Anneme okula gitmemek için yalvardım annem babana sor dedi babam ise


-Hayır!!!


Cevabını verdi. okula tek giden benmişim.Okul müdürü sınıfa girerek sıkıcı bir konuşma yaptı


Müdür:


-bla bla bla


ölü olduğum halde bu konuşma beni tekrar öldürdü.


Eve gittiğimde annemle bu konuyu konuştum.Annem:


-Sen herkes değilsin


diyerek evde kalma umutlarımı suya düşürdü.Bende hasta numarası yapmaya karar verdim.Ama sonra zombilerin hasta olmadığını hatırladım.


Yarın sıkıcı bir konuşma dinlememek için her şeyimi vermeye razıyım.


Babam eve akşam yemeğinde eve taze insan beyni getirdi. Yediklerimizin iğrenç olduklarını düşündüğünüzü biliyorum ama


bize göre bu çikolatalı pasta ya da dondurma gibi geliyor.Bizde insanların o şeyleri nasıl yediklerini anlamıyoruz.


2 Haziran


Salı:


Annem dışarı çıkıp oynamamı istiyor ama ben evde kalıp bilgisayar oynamayı tercih ediyorum.


Bu sefer böyle bir şansım olmadı.Annemin yaptığı altın günü yüzünden ev dolup taştı.


İlk önce odama çekilmeye karar verdim.Fakat orasıda dolunca bunun pek iyi bir fikir olmadığını anladım.Annemden yeni bir bilgisayar oyunu almak için para istedim.Annem çok fazla para harcarsak dikkat çekeceğimizi ve başka bir kasabaya taşınmak zorunda kalabileceğimizi anlattı.


Galiba sabah kahvaltısında insanı fazla kaçırmışım bu akşam karnım ağrıyor.


okulların kapanmasına yaklaşık 1 hafta kala tatil planı yapmmaya başladık.


Ben evde kalıp playstasion oynamak istiyordum.


Annem New York'a gitmek istiyor.


bide bana diyorlar ''fazla para harcarsak dikkat çekeriz''


3 Haziran


Çarşamba:


Bu gün okula gitmemek için annemi ikna etmeyi başardım


Annem evde boş boş oturmak yerine bir iş yapmamı söyledi.










Sonuç=Artık her gün çimleri biçmek zorundayım.


Çim biçme makinesi bozulduğu için tüm otları makasla kesmek zorunda kaldım.


Mademki bu kadar zenginiz neden bir bahçıvan tutmuyoruz?


işler bittikten sonra babamdan 5 dolar aldım.Bu parayla ise bilgisayar oyunu alıcam.


Bilgisayar oyunu almak için cdciye gittim.Tam bana göre bir savaş oyunu vardı.


Fiyat=4.99


-1 kuruşumu isterim.


4 Haziran


Perşembe:


Tatilde nereye gideceğimize karar verdik.New York'a gideceğiz.


Annemin sırf alışveriş yapmak için oraya gitmek istediğini biliyorum.Yarın karne alıcağımız için hiyecanlı değilim.Nasıl olsa aynı yaşta kalıcağım için aynı sınıfa gideceğim.Karnemdeki notların hiç bir önemi yok.Bu yüzden ders çalışmam da gerekmiyor.Her yıl sınıfta kalıyorum böylece kimse zombi olduğumu anlamıyor.Annem New York'a ilk defa gideceği için çok heyecanlıydı.


o kadar heyecanlanmıştıki neredeyse bana çimleri biçtirmeyi unutuyordu.


Ama bundan kurtuluşum yok.









Eğer böyle devam ederse her gün için 10

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SaftirikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin