Sanırım yazdığım en uzun bölüm oldu.Umarım mutlu olursunuz bu sefer :) ve bölümü önceki bölümde üzülen meleğim chanbaekskid hediye ediyorum. Şimdi gidip Goblini izleyerek feels geçireyim. ❤
Kayıp Aranıyor grubu
Guard: Polisler yaşlı bir adamın marketin dışında Jasperla konuşup birlikte gittiğini söyledi.
Baekhee:ne?
Neden kimse bana bir şey söylemiyor.
Lanet olsun o benim oğlum.Real Yoda: Baek seni almaya geliyordum gidip görüntülere bakmak için.
Tanıyor muyuz diye gelmemizi söylediler.
Kai: yaşlı adam el kadar çocuktan be ister ya?
Neden polis merkezine götürmemiş ki ?
Dodo: Jongin kapa çeneni istersen
Baekhyun okudukça ağlıyor.Kai: tamam sustum
Ama çok saçma
SooChen :Kai kafana terliği yiyeceksin ha!
Min : Sehun nerede iki gün oldu ortalıkta yok.
Guard: oda mı kayıp.
Tanrım nedir bu çektiğim ?Erkenden öleceğim sizin yüzünüzden.
RealYoda: Baek çık dışarı arabadayım.
Baekhee: Tamam geliyorum hemen.
Dodo : umarım bulurlar
Baekhyun iki gündür su dışında hiç bir şey ağzına sürmedi
Düşüp kalacak yine. :sKai: Soo gelmemi ister misin oraya?
Dodo: Gel jongin. :s
....
"Baek bebeğim bak ağlamak yok tamam mı? ''Diye küçük ve çelimsiz duran olanı kendine yasladığında polis memuru Chanyeolun onayıyla kamera kaydını oynatmaya başlamıştı.
Jasperın paytak adımlarla marketten dışarı çıkmasıyla Baekhyunun dudakları tekrar titremeye başlamıştı.
Minik bebeğini o kadar özlemişti ki kalbi her saniye daha fazla sıkışıyordu. Ondan uzak olmaya alışık değildi. Hemde hiç değildi.Bir kaç dakika Jasper kapıdan geçenlere gözlerini kocaman açarak bakarken kahverengi palto giymiş orta yaşlı bir adamla ikili gözlerini kırpmadan durmuşlardı.
Tanıdıktı sima hemde çok fazla...
Yaşlı adam Jasperın önünde dizlerinin üzerine çöküp onunla konuşurken Jasper Chanyeolden aldığı kocaman gülümsemeyle hızla kafasını sallayarak adamın elinden tutup yürümeye başlamıştı
Chanyeolun dilinden dökülenlerle video son bulmuştu.
"Baba? "
"Efendim tanıyor musun? "Polis memurunun sorusuyla Baekhyun Chanyeollun hala ekrana baktığını görünce polisi cevaplamıştı.
"E...Evet, Chanyeolun babası o "
....
"Baekhyun anlamıyorum hala neden haber vermedi ?"
"Chanyeol sus ve çal şu kapıyı. Oğlumu istiyorum. Gerisini sonra konuşuruz. Şimdi sadece onu kollarımda istiyorum" diye gözleri tekrar dolarken Chanyeol nedensizce suçluluk duyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss Me /Chanbaek Texting/
FanfictionBir dudak resmi en fazla nelere sebep olabilir ki?