¶32© M değil ama M gibi yani M aman işte öyle

4.9K 288 123
                                    

Ee de yeter final

yapalım artık demi :)

"Gerçetten sikik beyinlinin tekisin Chanyeol"

"Kapa çeneni ve arabayı sür cevap vermiyor artık."

"Tabi ki vermez "diye Kris arabanın hızını biraz daha arttırmışken Chanyeol sürekli küçüğünü arayıp duruyordu ama aramaların hepsini geri çevriliyordu.

"Ya ona bir ÅŸey olursa Kris ?"

"Bunu önce düşünecektin.
Evlendiğiniz gün bana verdiğin sözü hatırlıyorsun değil mi? "

"O söz olmasa da onu sonsuza kadar seveceğim."Diye Chanyeol sinirle elindeki telefonu sıkmıştı.

"Sana onu kırma, isteseydim  onu kendime aşık edebilirdim ama o seni seviyor demiştim. Sırf bu yüzden onun olmadığı bir yere gittim. Nedenlerim vardı gitmek için ama son nokta onu tamamen kaybetmek oldu. Eğer onu zamanında bulamazsak seni de oradan aşağı atarım. "Diye söyleyip arabayı durdurdu.

Chanyeol Krisin durmasıyla hızla arabadan indinip önündeki devasa binaya bakarken  kalbi daha da sıkışıyordu. Koşar adımlarla içeri girdiğinde hemen asansöre binmişti.

Kat sayıları ilerdikçe sanki zaman tam tersi daha da yavaş akıyor gibiydi içindeki 'ya bir delilik yaparsa? 'diye bağıran ses onu daha panikletirken son kata gelmesiyle  koşarak çatı kapısını açtı.

"Baekhyun !"diye seslenip etrafında deli gibi dönerken köşede ayaklarını aşağı sarkıtarak oturan ve omuzları sarsılan kocasıyla koşar adımlarını o tarafa yönlendirmişti.

"Baekhyun! "Diye kolundan tutup kucağına doğru çektiğinde gözlerini sıkıca kapatıp onu sımsıkı sardı.

"Delirdin mi sen? Ya düşseydin? Sensiz ne yapardım ben ,Jasper bırakmayı aklından nasıl geçirdin? Aptal Bücür"

"Chan*hıck* yeol yapamı*hıck*yorum. Seninle kavga etmeye dayanamıyorum. Beni kırmana dayanamıyorum.Seni istemeden kırmaya dayanamıyorum. Beni düşünmeden konuşmalarına da katlanamıyorum. "

"Kavga etmeyeceğiz Baekhyun. Yemin ederim bir daha kavga etmeyeceğiz. Sen haksız olsanda ses çıkarmayacağım.  Yalnızca mutlu olalım artık.Sensiz ben bir hiçim Baekhyun bir hiç olarak oğlumuza nasıl iyi bakabilirim? "

"Kavga etmeyeceğiz değil mi? Ben bir daha buraya gelmek istemiyorum Chanyeol.Seninle güzel olmak istiyorum. Yanlız, seninle olmak istiyorum. "

"Bende bitanem bende.
Şimdi eve gidelim. Uyu kollarımda. "

"Uyumak istemiyorum seni istiyorum. Seni özledim. Beni tekrar tekrar kendinin yap. ..Burada... Burayı artık kötü hatırlamak istemiyorum.

Diye uzun olanın kollarından biraz geriye çekilip gözlerine baktığında Chanyeol sızdırmış gözleriyle gülümseyerek eğilip dudaklarını birleştirmişti. Kris daha fazla bu manzara katlamayacağını anlayıp çatı kapısını kapatarak aşağı indi. O iki şapşalında, bir birine ait olduğu görmek  psikolojisini bozuyordu şuan onu dinleyecek tek kişi olan Suho'ya  dert yakınacaktı anlaşılan bu gece.

......

"Baekhyun hava soÄŸuk ama "

"Sen beni ısıtırsın Channie "diye gülümseyip kollarını boynuna sardıktan sonra ayaklarını da beline doladığında Chanyeol onu arkadaki duvara yaslayarak sertçe öpmeye başlamıştı.

"Sen beni ısıtırsın Channie "diye gülümseyip kollarını boynuna sardıktan sonra ayaklarını da beline doladığında Chanyeol onu arkadaki duvara yaslayarak sertçe öpmeye başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kiss Me /Chanbaek Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin