11

685 26 0
                                    

"comotlah sayang.." kata ku manja...ala..bila lagi aku nak bermanja betul tak?Kat pun menundukkan kepalanya...mukany merah macam apple...dia pun mengelap mulutnya menggunakan belakang tangannya.

"thanks.." katanya dan berdiri...aku memandangnya hairan..."nak pergi mana tu?abang ikut boleh?" kata ku lagi..dia menjelingku...TAJAM!

"eee!gelilah!" katany lagi dan buat muka meluat...aku hnya tersengih...

dia pun keluar dari bilik..aku pun pergi ke beranda dan melihat langkah2 Kat...

Kat POV

"apahal lah dengan Zain ni?buat tabiat ke apa!" omel ku perlahan smbil memeluk dada ku...

aku menuju kearah café berdekatan...

selesai sahaja ku memesan coffee latte..aku pun mengambil tempat duduk di tepi cermin...dapat ku melihat pantai yng aman...

aku menghirup coffee ku sikit sikit sebb panas...mataku tertumpu kepada pasangan ni...sungguh manja..

perut isterinya buncit .. mesti mengandung...suaminya asyik mengusap ngusap perutnya...

aku pun memegang perutku.."bila lagi ek?" ku tanya kepada diriku..

"eyp...nak sangat ke ??" tanya seorang jejaka yang ku kenal duduk dihadapan ku..

-Bersambung..

habis pun chappy 11..:) i know its kinda short..but okay..tomorrow maybe i will update the new chappy at airport...:) esok saya pergi negeri 9...:)night wattpaders!;*

Musuh Ku Suami KuWhere stories live. Discover now