Bar Gecesi 1.Bölüm

188 2 0
                                    

Ben Rachel :) 19 yaşındayım. Aslında şu bar sandalyelerinden nefret ederim.Çünkü kıçımı acıtıyor.Sandalyede bir o yana , bir bu yana dönerken kahverengi parlak gözlü çocuk dikkatimi çekti.Gözleri mükemmel.Çok masum duruyordu.Saçları aynı Justin Timberlake'in saçlarına benziyordu.Yanında da rampa saçlı gece karası olan saçları olan çocukta dikkatimi çekmedi değil.Oda bayaa seksiydi.Kahverengi parlak gözlü çocuğun gözleri bir anda  benim mavi gözlerime kaydı.Bir anda kafamı sola öyle bir çektim ki boynumda bir kıtlama çıktığına yemin edebilirim.Tekrar baksam bu sefer yanıma gelir.Aslında istemiyor da değilim.Bir anda sesli bir şekilde  birisi kahkaha attı.Kimin attığına bakmak için ağrıyan boynumu sağa çevirdim.Bunun şu bardaki parlak gözlü çocuğun yanında ki sarışın sürtüğün kahkaha attığını gördüm.Iyhh!! Ne iğrenç bir kahkahadır.Önüme dönüp barmenden shot limonlu bir viski istedim.Barmen'in uzattığı limonlu viskiyide kafama dikip şu rahatsız eden bar sandalyesinden kalktım.Etrafıma bakınıp o parlak gözlü çocuk orda mı diye bir göz gezdirdim.Orda sarışın sürtüğün belini okşamakla meşguldü.Yüzümü buruşturarak güzel kafamı önüme dikip yürümeye başladım.Sendeleye,sendeleye yürümeye başlarken sonunda bar'dan çıkabildim.Biraz ilerledikten sonra bir taşa takılıp tam düşecekken 2 çift el bellerimi sardı.Beni dorultup yüzüne bakmamı sağladı.Şu barda gördüğüm rampa saçlı çocuktu.Yüzüne bakınca ne kusursuz çocukmuş be bu.

-Bir dahaki sefere dikkatli yürümelisin.Yoksa seni düşmekten engelleyecek birisi bulamassın.dedi bana.Ne ukala bu böyle ya.

+Ne ukalasın sen böyle ya.Çek ellerini belimden.dedim.

-İyilikte yaramıyor şu dünyada insanlara.dedi.

+Kapat çeneni. dedim.Tam bir salak çocuk.Tamam seksi olabilir ama fazla ukala.Rampa saçlı yerine şu kahverengi parlak gözlü çocuk tutsaydı daha iyiydi.Ne diyorum lan ben.Biraz ilerledikten sonra kaldırımda durup bir taksi durdurdum.Taksiye binip kafamı da cama yaslayıp parlak gözlü çocuğu düşünmeye başladım.Az sonra şöförün "Geldik hanımefendi" demesiyle parayı verip taksiden indim.Çantamdan anahtarı çıkarıp deliğe koyup çevirdim.Ve evime girdim.Bu da kim böyle!!??!! 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bar Gecesi 1.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin